Filtru De Aer MANN- Reduce Demarajul !!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poze cu cel uzat, eu il schimb de 2-3 ori pe an ( nu stiu marca ca nu dau mai mult de 15 lei /buc), fac 1000 km pe luna si cateodata le mai suflu cu aer comprimat.
    la urmatoarea schimbare ( mai spre primavara) o sa le fac poze.

    Comment


    • maine sau zilele astea o sa pun poze si cu cel folosit. de obicei sunt destul de incarcate filtrele. bine, nu ca la cei care le schimba la an dar tot se observa clar ca-s innegrite. si eu cam tot asa le schimb: uleiu de 2 ori si filtrele, de aer si polen, de 2 sau 3 ori/an

      4 luni pt atmosfera noastra e suficient. clio 4 am vazut ca are la rlink o functie interesanta care iti spune cum/care e calitatea aerul. cei care au facut teste prin bucuresti de ex si au accesat functia asta le aparea ca aerul e foarte poluat )

      tips:

      la xxl sau penny cum ii spune am vazut ca au mai nou filtru de aer de logan la vanzare, care culmea, e cel de origine! (versiunea cu buza/garnitura mai subtire, nu groasa cum e la al meu) pretul e de 25 de lei mi se pare sau 50 setul de filtre (ulei+aer). azi am avut drum din intamplare pe acolo si am vazut
      Last edited by cristi....; 23 January 2016, 00:50.

      Comment


      • Anul trecut le-am schimbat pe la 2000 km, mai ales ca am luat ce am gasit mai ieftin. Parerea mea este ca trebuie schimbate o data cu schimbul de ulei cel mai tarziu. Am citit ca unii le schimba pe la 20.000 km. treaba lor. La cat praf e in Bucuresti cel putin, mai mult de 5000 km nu merita tinut oricat de bun sau scump ar fi.
        Ca vorbim de filtrul Mann care se imbacseste de nu mai lasa aerul sa treaca, poate fi un semn ca filtreaza foarte bine, praful ramanand in el. Tocmai d-asta trebuie schimbat mai des.

        Originally posted by geolog View Post
        (...) Eu nu stiam ce filtru de aer am pe masina pt ca ultima data l-am schimbat la meridian odata cu uleiul si filtru de ulei. Ok, cei de acolo mi-au pus atunci filtru de aer mann. Mie mi s-a parut ca masina nu mai avea acea zvacnire la plecarea dupa loc, dar nu am dat importanta.(...)
        Probabil ca "cei de acolo" ti-au pus un filtru spalat care sa arate ca nou.
        Nu cred ca ai facut o comparatie intre un filtru Mann nou si un alt filtru tot nou, ca sa concluzionam ca filtrele Mann sunt mai "infundate" decat alte filtre si ca reduce demarajul. Exista, desigur, filtre mai bune si mai ieftine decat Mann la care platesti in plus pentru brand.
        Last edited by Fanez; 23 January 2016, 11:49.

        Comment


        • cam asa arata filtru meu de aer dupa mai putin de 5 mii de km facuti majoritatea in afara orasului

          destul de murdar la exterior zic eu. dupa ce l-am schimbat am facut si o proba de drum cu noul filtru iar diferenta e perceptibila din pct meu de vedere. acum motorul respira cum trebuie, e mai vioi si nu e efectul placebo

          urmatorul schimb peste 3 luni, la inceput de mai. la ce mizerie e afara si la ce nori de sare ridica masinile zici ca esti in Beijing
          Attached Files

          Comment


          • similar era si filtrul meu.....care avea tot aprox 5000km....traim intr o tara plina de praf.....
            Am citit in manual si este specificat ptr filtrul de aer ca se schimba la 20.000 km sau 2 ani....mi se pare absurd...

            Comment


            • inuman, nu absurb

              intervalele de service sunt atat de largi...cat sa-ti ia ochii cu intretinerea ieftina in perioada garantiei

              mai degraba in programul de intretinere sunt trecute intervalele maximale pt schimb, asta nu inseamna ca trebuie sa întinzi ”coarda” la maximum si sa schimbi filtru de aer la 2 ani/20 de mii, uleiu la 20 de mii. uleiu nici nu rezista atat, dacia oil, e cel putin 1 caz care a avut probleme cu lantul de distributie din cauza intervalului extins. la bmw la motorul disel n47 la fel: a fost si oloiu recomandat de vina (prea slab) si intervalul extins

              ca daca e sa o intretii cum trebuie la modul adecvat conditiilor din ro, nu mai e chiar atat de ”roza” treaba eu nu as merge si nu merg pe programul din carte; eu schimb totul la intervale mai mici. asa fac si cu loganu si asa voi face cu orice masina, indiferent de clasa ei; pana la urma nu are de a face clasa masinii cu intretinerea
              Last edited by cristi....; 24 January 2016, 20:59.

              Comment


              • La mine in carte scrie schimb ulei si filtre la 15.000 km sau, daca se merge in conditii deosebite (cum se merge in Bucuresti), la 7.500 km.
                Uleiurile recomandate de motoarele masinilor X, Y, W e ca detergentul recomandat de nu stiu ce masina de spalat. Daca are specificatiile producatorului nu conteaza ca se numeste Chix sau Vics. Daca a gresit producatorul ...ghinion.
                Cand am luat uleiul data trecuta, am luat recomandat pentru renault. Mai era o varianta pentru Daewoo-GM, dar avea aceleasi performante, doar ca unul era pentru renault altul pentru porsche. Acelasi ulei.

                Comment


                • ala nu e daewoo gm... daewoo original arata asa:


                  si gm:
                  Ce trebuie știut înaintea achiziționării unui/unei Ulei motor! Compararea prețurilor, produselor, magazinelor si păreri de la cumpărători reali într-un loc.


                  uneori se gasea( nu stiu daca se mai gaseste) la un magazin daewoo ulei gm la bidon de 3.14 litri de tabla... ala sigur era original.

                  namol ala e un ulei pe stilul kaufland... mai bine elf decat un ulei pe care scrie ce vrei sa citesti


                  parerea mea ca pe romania e suficient sa schimbi filtrele si uleiul la maxim 10000 km... poate cel de polen mai des daca nu mai face fata aeroterma.
                  Last edited by sorin1983; 24 January 2016, 23:41.

                  Comment


                  • Foarte corect ce zici.

                    Comment


                    • si eu zic la fel.....maxim 10.000 (de preferat 7500 km), ulei elf, filtru de aer la 5000 km, polen (ptr cine are) la 10.000 km si merge masina 20 de ani...
                      Nu merita alte uleiuri ptr 7500 km....(uleiurile bune se simt la 15.000 km.....nu la 7500 km...)

                      Comment


                      • cu uleiul nu sunt de acord, un ulei bun se simte (chiar daca utilizatorul nu simte nimic) din momentul in care il torni si pana il scoti

                        uleiurile cu norma sn au uzura de maxim 30 de microni parca pe axa cu came in timp ce cele sl au 120 parca; mai sunt si alte diferente

                        din pct meu de vedere o intretinere corespunzatoare ar suna cam asa: revizie normala la 6 mii de km, sau cel mult 7 mii; toate fluidele masinii (ulei servo, lichid racire, frana, antigel) schimbate la 2 ani; bujii schimbate la 15 mii de km; igienizare si completare instalatie ac la 2 ani

                        pot sa admit ca e cam ”cocolosita” masina in stilul asta, dar eu asa o intretin: pana acu vad ca ii ”place”
                        Last edited by cristi....; 25 January 2016, 18:56.

                        Comment


                        • Mai degraba schimbi uleiu mai des decat filtrul.
                          Filtrul de aer pt mine a fost cea mai mica preocupare, schimbat la 10-12000 km si atat, unori mai murdar, alteori mai curat, fc de traseele facute.

                          Foarte mult timp am mers cu filtru super permisiv (filtru sport China) vreo 25000 km, absolut nici o problema, o sg data i-am dat neste jeturi de spray.

                          Comment


                          • Originally posted by cristi.... View Post
                            .................................................. .....................
                            din pct meu de vedere o intretinere corespunzatoare ar suna cam asa: revizie normala la 6 mii de km, sau cel mult 7 mii; toate fluidele masinii (ulei servo, lichid racire, frana, antigel) schimbate la 2 ani; bujii schimbate la 15 mii de km; igienizare si completare instalatie ac la 2 ani

                            pot sa admit ca e cam ”cocolosita” masina in stilul asta, dar eu asa o intretin: pana acu vad ca ii ”place”
                            Toate ca toate, dar de bujiile alea schimbate la 15.000 km ma cam strange in spate, sunt scoase la pensie prea devreme, daca ai o prastie buna, arunca cu ele spre nord, poate pica un set in ograda mea, le pun ca noi. Serios acum, am si eu piticii mei, doua sau trei schimburi ulei cutie in vreo 120.000 km, dar bujiile sub 25.000 km nu le schimb. Si atunci au aprox 1 mm intre electrozi. Dar la 15.000 km abia au iesit din rodaj.

                            Comment


                            • producatorul lor parca spune ca la 20 de mii trebuie schimbate. asa retin, nu bag mana in foc. pana la urma, la 60-70 de lei pretul lor (denso) +20, max 30 manopera... eu zic ca merita

                              la uleiul din cutie inca nu m-am bagat ca mi-a fost cam frica, frica indusa de cei de la dacia, dar in martie imi iau inima in dinti si ma duc sa-l schimb. sper doar sa nu-mi para rau, sa ma trezesc cu cutia picata etc

                              Comment


                              • Dar ce v-au spus cei de la dacia referitor la cutie?
                                Last edited by 77sky; 26 January 2016, 18:32.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google