Filtru De Aer MANN- Reduce Demarajul !!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ca uleiul e pe viata, nu se schimba, mi-au aratat si programul de intretinere pe 10 ani si ca nu apare nicaieri schimbarea uleiului din cutie si ca daca chiar era nevoie de schimb producatorul stipula asta in programul de intretinere; eu le-am zis cu termenul de valabilitate; ei mi-au zis ca mediul e etans, nu se contamineaza uleiul, nu e temperatura mare; ce mi-a pus capac: mi-au dat sa semnez un proces verbal in care imi asum toate riscurile care pot decurge, cu semnatura etc si ca acest pv va ajunge si la dacia sa ia si ei act de doleanta mea. degeaba le-am spus ca masina nu mai e in garantie etc; au zis ca trebuie sa-mi faca procesu asta verbal si ca trebuie sa-l semnez, ca sa nu vin peste 1 sapt sa ma plang ca-mi huruie cutia; adica sa-mi asum eu toata ”vina”/raspunderea in caz de ceva. vazand acestea, m-am cam speriat si am zis ca m-am razgandit, nu mai vreau sa-mi schimbe nimic si sa anuleze procesul ala verbal mi-au zis sa stau fara griji ca au vazut si masini cu 400 de mii de km cu uleiul neschimbat in cutie si ca nu se intampla nimic si ca respectivul, care lucreaza in service de 10 ani, nu a vazut niciodata sa pice cutia loganului pe motiv ca nu i s a schimbat uleiul

    scuze de off
    Last edited by cristi....; 26 January 2016, 13:43.

    Comment


    • Probabil nu aveau chef de munca.nu vad ce rau s-ar putea face cutiei un schimb de ulei.daca ar trebui sa repare ceva cutie nu ti-ar mai da garantie la lucrare ca vezi doamne ai schimbat uleiul.dar nu ma mira nimic din moment ce si mie la service mi s.a spus ca pierd garantia la coroziune daca nu fac schimburile la ei;ca vezi doamne la ei se verifica toate elementele ce ar putea duce la aparitia ruginei(elemente din caroserie ce se ating intre el;spala ei anumite locuri unde se aduna mizeria) si ca din aceasta cauza o revizie e si asa scumpa

      Comment


      • Mai nou producatorul recomanda schimbarea bujiilor la 60000 km, eu ce sa mai inteleg din asta. Merita schimbat uleiul la cutie, mie mi-a adus beneficii.

        Comment


        • Am facut si topicul asta varza !!

          Am avut un filtru de aer Mann tinut doar vreo 3.000 de km , n-am zimtit vreo diferenta la demarare fata de alte filtre .
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by cristi.... View Post
            (...)
            din pct meu de vedere o intretinere corespunzatoare ar suna cam asa: revizie normala la 6 mii de km, sau cel mult 7 mii; toate fluidele masinii (ulei servo, lichid racire, frana, antigel) schimbate la 2 ani; bujii schimbate la 15 mii de km; igienizare si completare instalatie ac la 2 ani

            pot sa admit ca e cam ”cocolosita” masina in stilul asta, dar eu asa o intretin: pana acu vad ca ii ”place”
            Ii place ca s-a invatat asa. Cum o tii asa o ai.
            Nu e rau ce zici. N-ai zis nimic de carburant si de modul de utilizare. Oricum nu vad legatura cu filtru de aer Mann.

            Comment


            • Hirayama, ce filtru de aer de calitate recomanzi? Eu am tot pus de origine pana acum, cred ca-s facut de Mann. Parca o data am pus de la Knecht, dar nu am sesizat difernete.
              Si a mea e duce in 170 fara probeleme in palier, dar 180 doar la vale si eventual cu vant din spate.

              Comment


              • Eu cu Mann parca mergeam cu parasuta deschisa dupa mine....am un video in care ating 180 cu Mann dar mai greu...
                Cel mai bine ma simt cu Mahle, dintre toate incercate ( Mann mi sa parut cel mai prost chiar si purflux e mai bun ca Mann..)

                Cu Mahle respira cel mai bine, mai ales la viteze mari, nu o sa gasiti niciodata filtrul deformat- am patito cu celelalte...si nu era vorba ca era imbacsit sau prost montat, efectiv hartia sa deformat de la aspiratia motorului...

                Ar mai fi filtrele KNN si green insa eu nu ma complic cu asa ceva, fac km multi pe an si am nevoie si de ceva protectie a motorului nu numai performanta...

                La mine a prins 170 PE GPS cu AC pornit....mai mergea ceva, dar nu aveam chef, mai ales cu AC....incercarile de vmax nu le fac niciodata cu AC pornit; asta era efectiv viteza reala atunci, masurata pe GPS...pe bord arata altceva, la cauciucuri standard tre sa ai cam 180 ca sa ai 170 pe gps....mie imi arata 175 pt ca am cauciucuri de 195/65 si se mai duce din eroare...

                cel mai mult am luat 195 pe bord...o sa incerc odata sa si filmez; ideea e ca daca filtru de aer/aprinderea/senzori nu sunt in mintile lor, nu veti prinde vmax chiar daca motorul poate

                Comment


                • Ghici cine fabrica filtrul de aer de origine Renault, pentru Logan?

                  Or fi mai restrictive, nu stiu exact cat si in ce proportie comparativ cu Mahle, dar pe hartia din spatele filtrului, niciodata n-am gasit praf si merg cu un filtru ~15 mii.
                  Last edited by IancuMIC; 12 August 2016, 18:02.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • @ Iancu : stai calm, ca initial a fost Purflux......stii cine-s aia? sunt OEM pt Honda, inclusiv hondele care alearga in WTCC....si pt citroen

                    Mann a venit dupa Purflux ca filtre, in 2004-2005 filtrele erau purflux nu Mann.....Renault a ales mann pt ca este mai ieftin si doar atat

                    Stii cum vine asta? e la fel ca la bujii....Renault foloseste eyquem/champion pt motoarele low cost/obisnuite dar de ex intrun megane RS o sa gasesti NGK platina....sau in motoarele lor mai rasarite....

                    Apoi mai e o chestie.....sunt doar 3 producatori de hartie de filtru in Europa si Mann nu este pe lista ....

                    Comment


                    • Am logan din 2004, asa ca stiu ce filtre se foloseau; in tot cazul eu prefer un filtru care sa asigure motorului aer curat in permanenta, pe toata durata de exploatare, iar Mann face asta, pentru ca nu am auzit plangeri despre aceste filtre; sincer.
                      Nu cred in teoria ca ar exista un filtru care sa filtreze excelent fara sa afecteze debitul de aer spre motor; e un compromis decent la filtrele Mann, spun eu.
                      Am vazut filtre Mann la masini muuult mai galonate decat Logan.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • In 2004 nu faceau 16V, abia in 2006 au inceput, cand l-am luat si eu pe celalalt

                        Tu poti pune ce vrei

                        Mann este un filtru de rahat si dau in scris oricand si oricui....l-am pus pe 16v, l-am pus pe 8V, merge parca trage parasuta deschisa dupa el......la motoarele mici se simte cand pui mizerii, iar daca vrei viteza maxima conteaza si mai mult

                        In plus de asta, am alte experiente de neuitat cu filtrele de ulei Mann la cateva masinute de vreo 300-400cp unde acesta nu intra pe tija - la gama VW/audi este tip cartus si nu a intrat pe tija, era mai ingust cu 3-4 mm, am luat champion/mahle pt ca astea la interior au membrana cauciucata ca sa alunece usor.....mann avea carton ordinar si mai mult decat atat nu venea la reper...

                        Mai mult decat atat, m-am documentat la ei pe site si le-am si scris; raspunsul a fost ca intradevar in productie au filtre mai inguste cu 3-4 mm si ca sa-l fortez eu ca intra....sal fortez eu ca intra si se rupe cartonul ( ca nu are membrana de cauciuc la un motor de 400 cp) si scapa ulei pe langa si adio filtrare.....

                        Deci intelegi cum sta treaba cu Mann?......in plus Mann nu produce hartie de filtru, el o cumpara....cum face Ravenolul tau cu uleiul...

                        Mai incearca si tu alte marci, exista filtre mai bune ca mann si ulei mai bun ca elf etc etc...


                        In plus vezi ca aveti chiar voi aici topic unde va plangeti de filtrele mann.....
                        Last edited by IancuMIC; 12 August 2016, 18:02.

                        Comment


                        • Doar o precizare; am avut logan 1,4 din 2004; pe 16v il am din 2008.
                          Lamureste-ma ca nu inteleg; mann e de rahat fiindca nu poti alerga Loganul cu 200 la ora, sau ca filtreaza prost si baga mizerie in "plamanii" motorului?
                          Nu e relevant faptul ca Mann nu fabrica hartie pentru filtre, ca sa poti trage o concluzie despre calitatea acestora; diviziunea muncii. Poate e mai rentabil sa o cumpere.
                          Last edited by IancuMIC; 12 August 2016, 18:16.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Lamureste-ma ca nu inteleg; mann e de rahat fiindca nu poti alerga Loganul cu 200 la ora, sau ca filtreaza prost si baga mizerie in "plamanii" motorului?

                            Nu, Mann e prost pt ca:

                            - nu face piesele la reper - vezi experienta mea cu vw/audi
                            - filtrul lor de aer se deformeaza la viteze de 160km/h + sustinute....Mahle nu
                            - are demarajul la viteze mari ( peste 140) cel mai prost (parerea mea)
                            Last edited by IancuMIC; 12 August 2016, 18:50. Reason: off

                            Comment


                            • Pe mine unul nu m-au convins argumentele tale, imi pare rau.

                              In weekend voi inlocui filtru de aer; sper sa pot face niste poze sa vedem cat de prost este; deformat si probleme de etansare.
                              Despre cum filtreaza, ca asta e rolul unui filtru, tot n-ai spus nimic; ai stofa de politician. Din cate observ, tu vrei doar viteza si n-am sesizat preocuparea pentru o filtrare buna; viteza si iar viteza. La 1.4, 1.6 se poate observa pe carcasa filtrului ce trece prin filtru. Despre asta as fi dorit sa aflu ceva.
                              Sacrificam, vorba vine, un motor doar ca sa fuga mai tare cu un filtru mai permisiv?
                              Last edited by IancuMIC; 12 August 2016, 19:16.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Eu nu trebuie sa spun nimic, nu incerc sa conving pe nimeni

                                Nu uita ca tu ai facut off topicul pe topicul de viteza maxima; tu ai inceput discutia

                                De filtrat nu are cum sa filtreze mai prost ca Mann....mai ales ca e producator de hartie de filtru - si mann nu e !

                                Argumente ar mai fi...inclusive alea care va plac voua cu "echipeaza masini mai rasarite"

                                In plus, dacia de ex, a renuntat la Mann ca producator pt tubulatura de admisie aer....pe loganurile vechi pe priza de aer o sa vezi ca scrie Mann/hummel....

                                La cele noi, lodgy/dokker de 1.6 sau cat e, tubulatura e facuta de mahle....si pariez ca si filtrele tot mahle sunt, mai ales dincolo

                                Mahle nu e mai permisiv.....doar ca nu se deformeaza la aspiratie puternica, sustinuta....daca nu ai mers cu 160+ sustinut ( mai mult de 3 minute) nu ai de unde sa simti sau sa vezi acel effect de care vorbeam

                                Iar la demaraj da.....se simte mai bine cu orice altceva (purflux mahle) decat cu Mann; daca vrei filtrarea cea mai buna, pe principiu tau, eu zic sa-i pui dop ! ))))....ca sigur nu intra nimic, nici aer....

                                Nu compara Mahle ca producator cu "pocnitorile" reisarilor care nu filtreaza nimic si care oricum mai mult de 130 in afara nu merg...


                                Nu in ultimul rand, la mine nu are nici pe dracu motorul, in stilul meu de mers...compresia este la fel (13) pe toti cilindrii, nu haleste gram de ulei.....si merge si cu ceva viteza...nu-I asa? ))))

                                Insa pt mers batranesc/obisnuit e ok si mann......nu e nevoie sa te inflamezi cand nu-ti convin raspunsurile, eu spun deschis ce am eu, nu fac secret din asta - sa nu intelegi ca indemn sa faca careva ca mine, poti pune si ciorapi de dama ca filtru, e chiar fain....

                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                La 1.4, 1.6 se poate observa pe carcasa filtrului ce trece prin filtru. Despre asta as fi dorit sa aflu ceva.

                                L.E: as vrea sa nu-ti mai editezi raspunsurile - ca sa-ti pot raspunde punctual, asa eu iti raspund si tu mai adaugi ceva mai tarziu.....

                                La mine nu se observa si NU TRECE nimic prin filtru.....clapeta e curata luna, nu am nici macar un fir de par.....

                                In fata filtrului insa e plin de gaze, insecte, mizerii....la stilul meu se murdareste ff repede, dar NU TRECE nimic

                                Daca trecea ceva, il aruncam si nu mai foloseam niciodata brand-ul.....e nasol daca la tine trece

                                Daca mi se pare ca trage mai greu, il inlocuiesc rapid.....uneori si la 6000 km....nu stau intrun filtru....

                                La cat de curata e Romania, e indicat sa-l schimbi mai des....oricand unul care il schimba mai des, chiar daca pune o petarda, va fi in avantaj fata de unul care il tine 20 000.....e cam la fel ca la ulei.....


                                Si da, setup-ul la masina asta e pt viteza maxima....in sensul acesta am imbunatatit-o si toate piesele sunt alese/puse pt acest scop, fara a afecta protectia
                                Last edited by Hirayama; 12 August 2016, 19:43. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google