Problema Placute De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Placute De Frana

    Astazi prin evitarea unui accident am observat ca, cand calc pedala de frana la maxim masina cand franeaza se indreapta spre stranga, am cerut niste pareri de la niste prieteni si chiar de la tata, raspunsul a fost ca frana tine mai mult pe partea stanga. Acum urmeaza intrebarea mea, cum as'i putea sa fac ca sa franeze egal sa nu o mai ia la stanga.

  • #2
    Demontezi pistonasul etrierului si il degripezi...
    sigpic

    Comment


    • #3
      se refera la cel de pe dreapta . Ca sa fii sigur ca e asta mai bine te-ai duce la un test de frana sa vezi exact daca e problema de frana. Poate ai anumite probleme la placuta sau discul de pe dreapta. Daca te apuci sa degripezi pistonasul o sa schimbi tot lichidul din instalatie si e ceva de munca si sa nu o faci degeaba.

      Comment


      • #4
        As incepe prin a intreba daca masina are sau nu ABS. Daca are nu-i bine ca trage stanga/dreapta, daca nu are, esti in grafic

        Faptul ca trage in stanga sau in dreapta la franare puternica are o serie de cauze care poate incapea lejer pe o foaie A4: incepand cu presiunea in pneuri, gradul de uzura al fiecarei anvelope, aderenta zonei de carosabil pe care franeaza fiecare roata, continuand cu prezenta/absenta unor jocuri ale trenului de rulare, defectiuni/dereglari ale sistemului de franare si zeci de alte cauze care nici nu imi vin acum in minte(ca-mi pica ochii in gura de somn).

        Pe scurt: nu trebuie sa te nelinistesti, e un proces normal la o masina fara ABS. Daca as avea cate 10 lei de fiecare data cand "pleaca" masina la franare puternica, as fi un om foarte fericit
        La o masina fara ABS e un procedeu normal care face parte din viata de sofer.

        Daca are ABS nu lua in seaa nimic din ce am scris si mergi la un service pentru o verificare.

        Comment


        • #5
          mariusnicolae: multumesc pentru ajutor, masina nu are abs

          Comment


          • #6
            Cu placere.
            Poti circula fara griji, nu e nici o problema.
            La cat mai multi km fara evenimente!!!

            Comment


            • #7
              totusi pentru a fi sigur de sistemul de franare mergi si fa un test sa vezi daca nu e o problema.

              Comment


              • #8
                Multumesc la amandoi.

                Comment


                • #9
                  Salutare tuturor!Am si eu o problema.Dupa ce folosesc frana des,ma refer la urcari si coborari pe un drum de munte incep franele sa miroase a incins si sa scartie iar dupa ce am oprit iesea si fum..Mentionez ca am discuri si placute noi.Masina nu are abs.Va multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    e normal ca atunci cand sunt folosite des si mai ales pe pante de munte sa se incalzeasca sistemul de franare.majoritatea care nu au abs au problema cu tendinta de a "trage" intr-o parte la franari puternice.problema provine de la repartitorul puntii spate care ori e dereglat ori se defecteaza in timp.forta de franare trebuie sa fie mai mare pe fata si mai mica pe spate si in anumite cazuri egala doar daca e incaracat spatele.cand se deregleaza sau se strica spatele tinde sa franeze mai tare ca fata si tinde sa rasuceasca masina.sa vedeti pe ud sau zapada ce misto e.mergeti la un test pe bancul de franare si o sa vedeti ca ceva nu e in regula.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #11
                      Daca franeaza mai tare pe fata nu se rasuceste ci nu mai ai control la directie ca-ti blocheaza fata.

                      Te rasucesti cand iti blocheaza spatele.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alexalin2009 View Post
                        Salutare tuturor!Am si eu o problema.Dupa ce folosesc frana des,ma refer la urcari si coborari pe un drum de munte incep franele sa miroase a incins si sa scartie iar dupa ce am oprit iesea si fum..Mentionez ca am discuri si placute noi.Masina nu are abs.Va multumesc!
                        Placutele si discurile sunt noi dar lichidul de frana a fist schimbat? Daca nu, schimba.l urgent. In cazul in care toate sunt noi si esti asa vitezoman, treci pe discuri ventilate. Cu 150 iti iei etrierii + alte discuri. Placutele merg aceleasi

                        Comment


                        • #13
                          alexalin2009 foloseste si frana de motor, este mult mai eficienta si astfel menajezi sistemul de franare
                          "light up the darkness" Bob Marley

                          Comment


                          • #14
                            Salutare!Folosesc mult frana de motor.Lichidul de frana l-am schimbat la 97.000 acum am 205.000 si am sa-l schimb cat mai repede.Mai ciudat ca a mai aparut un scartait cateodata pe fata stanga dupa 110-120 km|h (un suierat ascutit)sper sa nu fie de la frane..ma gandesc ca poate so fi dus rulmentul..Am bani pusi deoparte pt suspensie ca nu am schimbat-o niciodata.Urmatorul salar am sa trec pe ventilate.Va multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Schimba ilichidul de frana ca de acolo e. Iti fierbe lichidul de frane mai mult ca sigur. Suierat nu are cum sa fie de la frane. Vezi sa nu fie antena ridicata. la rulment huruie si face de la viteza destul de mica (de la 60km/h)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google