Problema Placute De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Verifica etrierii si daca trebuie schimba-i,posibil sa fie gripat pistonasul
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • #17
      Da,va multumesc pentru sfaturi.Am sa schimb zilele astea lichidul de frana.Si daca e de la etrieri am sa-i schimb cu etrieri de van.

      Comment


      • #18
        daca schimbi cu etrieri de van vezi ca trebuie si discurile si placutele schimbate si sunt considerabil mai scumpe.

        Comment


        • #19
          Eu la 1.4 as pune niste placute si discuri mai bune + un lichid Motul de frana, asta ca sa mai ai si demaraj. Sistemul de franare de utilitara este simtitor mai greu atat pe elementele fixe cat si pe discuri care la fiecare plecare trebuie sa le scoti din inertie.
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • #20
            Pai abia am pus discuri ferrodo cu placute bosch.Ce-i drept inainte sa schimb discurile nu aveam nici scartait nici miros de incins si nici fum sa iasa din frane.

            Comment


            • #21
              Nu stiu de ce dar eu v-as contrazice un pic .. Si eu am avut multe cazuri in care am franat brusc .. si nu mi-a plecat nici stanga nici dreapta .. Oricum JRURU iti recomand o aerisire completa a sistemului de franare .. ! NUMAI BINE !
              http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

              Comment


              • #22
                Nu e vorba de franat brusc, e vorba de urcat cu ambele picioare pe pedala pana "scrii" cu cauciucurile pe asfalt.
                Imposibil sa nu-ti plece spatele la masina fara abs.
                Nu mai zic sa fie si ud pe jos.

                Comment


                • #23
                  @alexalin Placutele Bosch sunt facute in India din cate stiu eu si sunt foarte proaste pe dimensiunea asta. Daca ai pus discuri Ferodo de ce nu ai mers pe un set de placute Ferodo Premier? Daca vrei sa mergi sportiv pe traseu montan fara sa iasa prea mult fum ( de iesit tot iese daca incingi bine) mergi pe DS Performance. Aceste placute chiar daca in anumite conditii pot fumega franarea ramane buna spre foarte buna la temp mari. Daca sunt prea scumpe pentru bugetul tau mergi pe gama Premier.
                  Last edited by Soran; 25 June 2012, 23:28.
                  Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                  Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                  Comment


                  • #24
                    Pai m-am cam grabit sa le cumpar.Am sa le schimb cu ferrodo premier sport iar ca lichid de frana sunt indecis intre ate racing blue si motul racing 660.Multumesc Soran

                    Comment


                    • #25
                      Ambele lichide sunt foarte bune, nu sunt recomandate insa pentru ABS. Un alt dezavantaj este afinitatea pentru umezeala mai mare decat la un lichid normal gen Ferodo sau Motul DOT 3&4; astfel daca alegi unul din fluidele motorsport mentionate ar trebui neaparat la 2 ani sa faci inlocuirea.
                      Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                      Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        Si mie mi s-a intamplat faza asta cu iesit fum din placute la coborarea de pe munte dupa ce mi-am schimbat placutele de frana ... Le-am lasat sa se raceasca un pic cu mers orizontal lejer si nici nu mai miroseau si nici nu mai fumegau.

                        Intrebarea e - se poate intampla ceva? Trebuie sa verific ceva?

                        Multumesc

                        Comment


                        • #27
                          mai foloseste si9 frana de motor

                          Comment


                          • #28
                            Salutare, nici eu nu am ABS si de ceva timp, la franari bruste, masina tinde sa traga stanga, am verificat placutele si am observat ceva ce nu era in regula. Pe partea dreapta placuta de pe interior era la jumatate din viata ei in timp ce placuta de pe exterior era aproape noua. Mentionez ca etrierul culiseaza bine caci l-am curatat si ii lucreaza pistonasele alea 2 lejer. Am facut rocada intre placute si acuma ma astept sa se toceasca incontinuare placuta de pe interior care este mai carnoasa acuma. Care este cauza de nu imi lucreaza etrierul ca la carte?
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google