Laboratoare Analiza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laboratoare Analiza

    Am cautat cateva situri in Romania insa rog pe cineva care a trimis pana acum uleiul la analiza sa-mi recomande un laborator unde se poate face o analiza serioasa la ulei, in principiu uzura: Fe, Cu, Al, Ni.. (preferabil, cat mai aproape de Iasi).


    Vreau analiza la ulei din doua motive:
    - intervalul de schimb nu-l mai fac dupa ureche
    - diagnosticare (uzura, contaminare si alte probleme)

  • #3
    Mai baiatule, care era site-ul ala cu test analiza ulei gratuit?
    Uite ca n-am aruncat uleiu, il am in bidoane pus si chiar vreau sa trimit o mostra, acum mi-am amintit

    Comment


    • #4
      l ai pus in budoane curate ? este foarte posibil sa il fi contaminat cu alte substante

      Comment


      • #5
        Etape de golire ulei: curatata zona busonului temeinic (praf, pamant etc etc), una bucata bidon de apa plata uscat complet curat lacrima, uleiul scos bagat in bidoanele de ulei nou (care le-am golit in motor), scurse bine de uleiu nou.

        Ce drac nu e bine aici? Stranse bine capacele.
        Pe piele(maini) e maro asa mai inchis, in bidon e negru, la miros duce spre benzina si gaze arse, la pipaiala intre degete se prezinta bine, se lungeste pelicula cand desparti degetele...
        Deci pana acum l-am testat in "laboratorul" meu, vreau test de laborator adevarat.

        Comment


        • #6
          parca ti am zis...am facut eu testul ala ala meu cu suprafata incinsa. nu mi a venit sa cred cu fumega elf fata de Eneos. era ireal

          o sa trec la ceva mai avansat. eprubete, spirtiera, termometru si o suprafata pe care o sa se vada clar curgerea

          Comment


          • #7
            Voi gasiti Piatra Filozofoala, pana la urma...in loc sa gasiti cel mai bun ulei
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #8
              Originally posted by alessandro View Post
              parca ti am zis...am facut eu testul ala ala meu cu suprafata incinsa. nu mi a venit sa cred cu fumega elf fata de Eneos. era ireal

              o sa trec la ceva mai avansat. eprubete, spirtiera, termometru si o suprafata pe care o sa se vada clar curgerea
              DA mi-ai spus, uite am acum ocazia sa testez si eu Elf 5W40 nou vs Mobil1 0W40 uzat, o sa le incing in tigaie de le ia dracu.
              Din pacate nu m-a dus capu sa pastrez 50 gr de M1 nou pt testu ala

              Originally posted by darksid3 View Post
              Voi gasiti Piatra Filozofoala, pana la urma...in loc sa gasiti cel mai bun ulei
              Absolut.
              Posibil sa cauti ceva si sa dai peste altceva incredibil, asa au patit multi savanti
              Last edited by Octavian; 18 July 2012, 19:01. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #9
                Originally posted by alessandro View Post
                nu mi a venit sa cred cu fumega elf fata de Eneos. era ireal
                Pentru cartofi prajiti sau ochiuri, incearca ulei de palmier, rezista binisor pana pe la 230... (totusi cu ce elf ai incercat ?)

                Siturile sunt aceleasi, interesant este daca cineva a incercat pana acum si poate sa ne spuna daca rezultatele sunt relevante (desi asta e greu de aflat) si eventual si un pret.

                Comment


                • #10
                  Uite aici multi care au incercat cu rezultate care mai de care

                  Comment


                  • #11
                    Intrebarile mele sunt:
                    -La ce va servesc aceste teste?
                    -Aveti bani de cheltuit si nu mai stiti pe ce?
                    -Dupa ce il testati o sa fiti cu inima impacata ca ati schimbat uleiul la timp?

                    Eu zic sa il schimbati la intervalele date de producator si daca nu aveti incredere in ce recomanda ei ,il schimbati cu 2-3 mii de km mai devreme.

                    Daca mergeti mai mult in oras il schimbati laa 10mii in loc de 15mii, iar daca mergeti mai mult exteriaore il schimbati ceva mai devreme adica pe la 13 mii.

                    Se recomanda sa schimbatu uleiul anual chiar daca nu ati atins intervalul de km.

                    Si ca sa fim sinceri.........aveti in masini acelasi ulei sau ati alternat producatorul?
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • #12
                      - Sa vedem care e mai bun.

                      - N-avem bani, vrem gratis.

                      - Da, vom fi cu inima mai impacata.

                      PS: ai dat vreo data la motoru tau sau alt mpi 7000 rpm? Sau macar un 6000+ rpm?

                      Eu dau des, imi place ca pe intervalul 4000-5800 rpm are ceva vlaga.

                      PS: scuze, acum am vazut ca ai tractor

                      Comment


                      • #13
                        Va cred ca aveti placerea sa le calcati pe coada, de aceea trebuie sa va orientati spre un ulei de calitate facut pentru asa ceva, adica un ulei sintetic nu ELF sau alte uleiuri domestice care se gasesc pe toate drumurile.

                        Cat dai pe ulei atata face.

                        La tractorul meu nu este necesar sa o calc mai sus de 3000 ture ca sunt bagat in scaun de la 1500 de ture in sus, dar totusi ii pun ulei special pentru tractor cu pompe-duze(cred ca am scris corect).
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • #14
                          Noi nu Folosim Elf, poate ca nu ai citit.

                          Faptul ca tractoru tau la 130 cp te rupe la cuplu in scaun, prefer un benzinar de 150 cp la care nu simt bagatu ala in scaun (efect scurt) si sa am un demaraj liniar care te afuma.

                          Ce simti tu in scaun e numai pt tine, un benzinar cu putere similara (aspirat) te afuma de cele mai multe ori, chiar daca nu are efectu de bagat in scaun, cuplul de turbina care iti da aripi ca energizantele (adica ai vazut porc sa zboare??)
                          Last edited by Octavian; 18 July 2012, 21:37.

                          Comment


                          • #15
                            Cunosc motoarele pe benzina si chiar am condus un Evo4 de 350 cai si am vazut ce poate(m-am racit la volan si am simtit ca nu mai am sange in mine).
                            Eu am acei 130 cai la 4500ture si am turbina cu geometrie variabila.
                            Am ales acest motor nu doar din prisma performantelor ci din prisma fiabilitatii si al consumului.
                            Nu vad rostul sa calci un Logan benzinar peste 5500 ture deoarece peste aceasta turatie puterea lui o ia in jos.


                            Daca testele la ulei se fac moka este bine sa vedeti ce calitati mai au uleiurile scoase din motoare.
                            real power..... diesel power by

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google