Problema Clei De Copac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Clei De Copac

    Salut. Am cumparat de curand un logan la mana a2a. Avea niste pete pe ea, dar cand am dat cu degetul se lua. Am intrebat un prieten care m-a asigurat ca la prima spalare vor disparea. Am dus-o la spalatorie si acolo mi s-a zis ca e vorba de clei de copac (intr-adevar, masina a stat parcat sub un tei, parca) si nu nici o sansa sa fie 'reparate' cu produsele uzuale folosite in spalatorii. De atunci, am intrebat peste tot, nimeni nu a stiut exact ce pot folosi impotriva cleiului. Am fost sfatuit sa folosesc, pe rand, alcool tehnic, benzina, spalare cu aburi, spuma activa, si, in cele din urma, polish (am inteles ca asta e o masura extrema, care ar dauna in timp vopselei). As vrea sa stiu daca a mai avut cineva problema asta si cum a rezolvat-o.

  • #2
    Salut

    Uite, eu asta folosesc si da rezultate bune. Il pui intr-un pulverizator (de ala cu care speli geamurile...) si aplici pe suprafata dorita. Lasi 3-4 minute sa-si faca treaba si o speli cu jet-ul. Sa ai mare grija sa nu-ti intre la ochi si sa nu-l inhalezi. Chiar si daca intra in contact cu pielea de pe mana te v-a arde.
    Il poti cumpara de la real, dar sigur il gasesti in cele mai multe magazine gospodaresti.
    Daca l-ai incercat, revino aici cu pareri.
    Bafta!

    Comment


    • #3
      Eu folosesc solutie de dezghetat parbrizul de 87% alcool pentru petele de la copaci si da intotdeauna rezultate.

      Comment


      • #4
        Originally posted by DaniD View Post
        Salut

        Uite, eu asta folosesc si da rezultate bune.
        Acea solutie, destul de agresiva, se foloseste pe suprafete emailate; incerc sa-mi imaginez ce "beneficii" aduce pentru vopseaua masinii, in special cea nemetalizata. Ma rog, fiecare face experientele pe care le considera necesare pe propria-i masina.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Ocazional daca o folosesc pentru 2 minute, nu-mi face probleme.

          Comment


          • #6

            Se gaseste si in Metro.

            Comment


            • #7
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Acea solutie, destul de agresiva, se foloseste pe suprafete emailate; incerc sa-mi imaginez ce "beneficii" aduce pentru vopseaua masinii, in special cea nemetalizata. Ma rog, fiecare face experientele pe care le considera necesare pe propria-i masina.
              DaniD- acea solutie este soda curata si este foarte pacatoasa.
              O sa ajungem sa folosim Cif si Domestos pentru masina noastra in curand, ca deja este o moda in folosirea siliconului sanitar pentru fixarea unor elemente la masina si chedere de ferestre pentru etansarea usilor,plinta de parchet pentru prelungirea barii din fata si lista continua.

              O sa cumparam accesorii din Baumax sau Bricostore in curand

              Cred ca si sparyul pentru curatare bitumului este bun la clei si nu ataca vopseaua.
              Last edited by cosmindan; 19 August 2012, 23:06.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • #8
                Cu soda se face tuning si la spuma activa din spalatorii, si nici o masina nu s-a descompus inca din cauza asta.
                Totusi, masina are un strat de lac care protejeaza vopseaua. De la putina "soda" nu dispare lacu. Mai putin afecteaza decat sa lasi masina saptamani intregi plina cu rahat de pasare de ex...

                Comment


                • #9
                  Astia in spalatorie nu stiu cum sa o mai lungeasca cu apa , dar sa mai puna si soda in ea.
                  Daca puneau soda nu mai stateau astia cu mainile si picioarele prin spuma aia, si ii mai luau si astia de la mediu ca scurgeu substante periculose in canalizare.
                  Ar fi insemnat sa nu mai fie pesti in Dambovita de la atata soda, ca spalatorii sunt o groaza.
                  real power..... diesel power by

                  Comment


                  • #10
                    @Niku89: Lasa solutia propusa de mine, deoarece cleiul va ramane acolo, dar masina o sa dispara de sub clei.

                    Comment


                    • #11
                      Si cleiul de la prune e daunator!! Am patit-o pe masina mea. Mi-a luat vopseaua, pe bucati, facand niste urme ciudate!

                      Comment


                      • #12
                        Un prieten cu o Fabia a scos petele de rasina de conifere cu o carpa inmuiata in benzina.Eu mi-am scos petele de bitum cu aceeasi simpla benzina.

                        Comment


                        • #13
                          Mult mai bine asa decat Triumf pentru aragaz, care fie vorba intre noi , are contraindicatii pentru suprafete vopsite.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Va multumesc pentru raspunsuri, deocamdata am incercat cu solutie de parbriz intr-un loc, sa vad reactia, dar nu s-a luat complet. Despre benzina, am inteles ca ataca vopseaua (mai ales asta "fenomenala" de la logan). Zilele urmatoare o sa caut spray-ul recomandat de @tzeegunoo. Sper sa ii dau de capat, mai ales ca am intrebat pe la toate spalatoriile si am renuntat la varianta cu polish-ul, despre care am inteles ca face mai mult rau decat bine vopselei.

                            Comment


                            • #15
                              Nu cred ca benzina dauneaza. Daca ar fi asa ar aparea modificari ale vopselei in zona busonului de la rezervor .
                              Last edited by 77sky; 22 August 2012, 19:24.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google