M-am gandit sa fac acest topic cu datele mai putin cunoscute dar utile posesorilor de logan.
1. capacitatea medie de ulei motor
- doar schimb ulei 3,2 l
- si cu schimbare filtru 3,3 l
Nivelul se va ajusta in functie de joja.
Cheie pentru golire ulei - de 8 mm
2. Capacitate ulei cutie de viteze
3,1 l
Ulei cutie: Dacia Extragear SAE 75W80, API GL5
3. capacitate circuit franare
- 0,5 l, SAE J 1703 şi DOT 4
4. circuit de racire
- Aproximativ 5,45 l, Glaceol RX tip D ... acesta se comercializeaza sub forma de antigel concentrat, proportiile de diluare fiind indifcate pe ambalaj sau sub forma de "lichide de racire" gata preparat care ofera protecţie până la - 25 °C ± 2 °C pentru ţările cu temperaturi scăzute şi temperate si protecţie până la - 40 °C ± 2 °C pentru ţările cu temperaturi foarte scăzute.
Joc supape pentru reglarea la rece:
- admisie 0,10 - 0,15 mm
- Evacuare 0,25 - 0,30 mm (fara schimbarea supapelor)
- Evacuare 0,20 - 0,25 mm (cu schimbarea supapelor)
cuplu piulita reglas supape 9 Nm
Diametru teava esapament 45mm
Turatie ralanti: 752 +/- 40
lambda 0,97 < <1,03
Bobina aprindere:
A comanda cilindru 1 si 4
B comanda cilindru 2 si 3
C +12V
D necablat
Bujii
CHAMPION RC87YCL, sau SAGEM RFN58LZ
distanta electrozi: 0,95 ± 0,05 mm
Strangere: 25 pana la 30 N.m, Soclu plat cu garnitura
Ordine injectie: 1, 3, 4, 2 (1 la volant motor)
Ambreiaj
Diametru exterior disc:
- Motor K7M = 200 mm
- Motor K7J = 180 mm
Grosime disc: 7,6 mm
Număr de caneluri: 26
Cutia de viteze, rapoarte:
- cuplu cilindru 14/59
- 1 - 11/41
- 2 - 21/43
- 3 - 28/39
- 4 - 34/35
- 5 - 39/31
- marsarier - 11/39
- tahimetru - 22/18
1. capacitatea medie de ulei motor
- doar schimb ulei 3,2 l
- si cu schimbare filtru 3,3 l
Nivelul se va ajusta in functie de joja.
Cheie pentru golire ulei - de 8 mm
2. Capacitate ulei cutie de viteze
3,1 l
Ulei cutie: Dacia Extragear SAE 75W80, API GL5
3. capacitate circuit franare
- 0,5 l, SAE J 1703 şi DOT 4
4. circuit de racire
- Aproximativ 5,45 l, Glaceol RX tip D ... acesta se comercializeaza sub forma de antigel concentrat, proportiile de diluare fiind indifcate pe ambalaj sau sub forma de "lichide de racire" gata preparat care ofera protecţie până la - 25 °C ± 2 °C pentru ţările cu temperaturi scăzute şi temperate si protecţie până la - 40 °C ± 2 °C pentru ţările cu temperaturi foarte scăzute.
Joc supape pentru reglarea la rece:
- admisie 0,10 - 0,15 mm
- Evacuare 0,25 - 0,30 mm (fara schimbarea supapelor)
- Evacuare 0,20 - 0,25 mm (cu schimbarea supapelor)
cuplu piulita reglas supape 9 Nm
Diametru teava esapament 45mm
Turatie ralanti: 752 +/- 40
lambda 0,97 < <1,03
Bobina aprindere:
A comanda cilindru 1 si 4
B comanda cilindru 2 si 3
C +12V
D necablat
Bujii
CHAMPION RC87YCL, sau SAGEM RFN58LZ
distanta electrozi: 0,95 ± 0,05 mm
Strangere: 25 pana la 30 N.m, Soclu plat cu garnitura
Ordine injectie: 1, 3, 4, 2 (1 la volant motor)
Ambreiaj
Diametru exterior disc:
- Motor K7M = 200 mm
- Motor K7J = 180 mm
Grosime disc: 7,6 mm
Număr de caneluri: 26
Cutia de viteze, rapoarte:
- cuplu cilindru 14/59
- 1 - 11/41
- 2 - 21/43
- 3 - 28/39
- 4 - 34/35
- 5 - 39/31
- marsarier - 11/39
- tahimetru - 22/18
Comment