Care Este Durata De Nefunctionare (stagnare) A Motorului?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu cateva metode nu sunt de acord, cum ar fi sa faci plinul: benzina se degradeaza si se impute intr-un an de zile de nu iti vine sa crezi, deci daca n-ai ce face cu banii si vrei sa arunci 50 de litri de benzina faci plinul.... Se lasa putina benzina 5-7 litri cat sa stea pompa imersata sa nu se distruga garniturile, eventual pui in rezervor si un stabilizator de benzina. inainte de pornire se pune benzina proaspata peste cea veche.
    nu e nevoie sa bagi nici un ulei in cilindri, pui o baterie buna si dai de 2 ori la automat fara sa porneasca, dupa pornire o lasi la ralanti putin si gata.
    Acoperi masina cu o husa daca n-ai garaj sau pui un parasolar, la deconservare o cureti de frunze, o speli si refaci presiunea in pneuri. nu lasi in ea chestii perisabile sau din care poate curge lichid.

    Comment


    • #17
      Chestia cu facut plinul rezervorului e valabil pentru masinile cu rezervorul de carburant din tabla de otel - ca sa nu se corodeze. Pentru masinile cu rezervor din plastic nu mai este o problema.

      In privinta uleiului pus in cilindrii prin trebuie atentie sa nu puneti mai mult ulei decat este recomandat. Daca ramane o calitate de ulei mai in camera de ardere, va produce calamina in camera de ardere ceea ce este contraindicat. De asemenea nici pentru catalizator nu este bine.

      Pedala de ambreiaj trebuie lasata apasata indiferent daca actionarea ambreiajului se face prin cablu sau hidraulic. Lipirea ferodourilor pe placa de presiune respectic volanta indiferent de modul de actionare a ambreiajului
      Last edited by ion_R5; 14 December 2012, 01:18. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        Originally posted by piroman22 View Post
        : ......nu e nevoie sa bagi nici un ulei in cilindri......
        Se pune uleiul tocmai ca segmentii sa nu se sudeze de cilindrii si pistoane. Se vor rupe fara ulei la prima cheie... Iar treaba cu benzina sau motorina la plin, era la modul general spusa... Doamne ajuta...
        Last edited by Fyrestarter; 14 December 2012, 08:48.

        Comment


        • #19
          Nu se rup segmentii pt ca nu au nici un motiv sa se sudeze de cilindri, e un mediu protejat.

          Am pornit motor dupa 5 ani de repaus (o Dacia 1300) , schimbat furtune, fise bujii si cheie, NU am schimbat uleiu.

          L-am lasat vreo 2-3 minute sa incalzeasca uleiu si am bagat ulei nou si gata.

          Merge si acum brici.

          Comment


          • #20
            la prima pornire e adevarat ca pot aparea niste zgarieturi fine pe peretii cilindrilor, dupa ce masina a stat mult nepornita si uleiul scurs tot in baie. eu, la masina mea, as pune si nitel ulei in cilindri si sa invart motorul in gol. la o masina de care nu mi-ar pasa, probabil nu. de mers, oricum o sa mearga. aici depinde de om si cat de pedantic e
            internal combustionizer

            Comment


            • #21
              Da...imi aduc aminte totusi ca i-am dat la demaror fara bujii, cateva picaturi de oloi in cilindri si dat vreo 10 sec la demaror sa traga si pomapa ulei.

              Si eu credeam ca dupa mai bine de 5 ani de nepornit e gata motorul (120000 km rulati) dar merge si acum brici fara sa mance ulei (200000 km motor capsat Dacia 1300).

              Comment


              • #22
                Originally posted by Octavian View Post
                Da...imi aduc aminte totusi ca i-am dat la demaror fara bujii, cateva picaturi de oloi in cilindri si dat vreo 10 sec la demaror sa traga si pomapa ulei.

                Si eu credeam ca dupa mai bine de 5 ani de nepornit e gata motorul (120000 km rulati) dar merge si acum brici fara sa mance ulei (200000 km motor capsat Dacia 1300).
                Asta se numeste "stocat motor", adica se pune ulei cu seringa in capul pistoanelor, se invarte putin motorul, 2-3 ture, se pun bujiile la loc si poate sta asa 20 ani fara probleme.
                sigpic

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google