Pt Iubitorii De Detailing /intretinere Auto

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parteneriat LoganClub - **************

    nu fac un secret din faptul ca forumul posesorilor de logan mi-a ramas in suflet ca fiind forumul unde am scris pentru prima data, unde am intalnit oameni minunati asa cum sunteti voi.
    de aceea, discutand cu colegii din staff-ul de administrare de pe LoganClub cat si cu colegii mei, de pe **************, am ajuns la concluzia ca amicitia noastra trebuie sa se materializeze intr-un fel; asadar am infiintat sectiunea "Cluburi partenere" unde emblema scriptica a forumului domniilor voastre are loc de cinste.
    va invit, pe cat posibil sa vizitati forumul detailerilor din Romania si...cine stie, poate ca, la intalnirile pe care le faceti, vom putea participa si noi, si cu aceasta ocazie putem sa facem ceva demonstratii tehnice despre acest hobby al nostru.
    Va salut cu respect,
    Cristi (crisxx)

    Comment


    • #17
      salutare.am un logan de 3 saptamini si m-ar interesa orice despre intretinerea lui,atit mecanic cit si estetic.felicitari tuturor care posteaza informatii utile.

      Comment


      • #18
        te asteptam pe **************. sfatul nostru e sa incepi inca de pe acum sa-ti protejezi din pct de vedere estetic masina. cu cat o vei face mai rapid, cu atat in viitor nu o sa ai mari probleme. stii cum se spune, mai bine previn decat sa repar...

        Comment


        • #19
          magazin online - group buy

          pentru membrii loganclub, exista acum posibilitatea inscrierii pentru a cumpara produse de cea mai buna calitate de cosmetica auto. va puteti inscrie pe www.**************.ro la sectiunea "group buy"
          beneficiem de reduceri substantiale fata de preturile de lista de pe magazinul online de aici si nu numai...

          Comment


          • #20
            Un motiv de bucurie si de mandrie deopotriva...comunitatea **************.ro a devenit membra a "International detailing association" o organizatie mondiala de prim rang in domeniu.
            logo-ul nostru este pe prima pagina a website-ului asociatiei, printre ale unor firme si corporatii de top din lumea intreaga! in scurt timp membrii ************** vor putea beneficia de materiale informative cu ultimele noutati din domeniu, de posibilitatea unor cursuri si simpozioane desfasurate la noi in tara sau online...

            Comment


            • #21
              Informatii noi cu privire la cum iti intretii masina, ce produse poti folosi pentru eliminarea petelor, zgarieturilor, protectia vopselei.
              va asteptam pe **************.ro

              Comment


              • #22
                poate multi dintre posesorii de masini se intreaba "dar de ce sa dau cu ceara? ce avantaj imi ofera aceasta"?
                raspunsul e cat se poate de simplu, pe langa efectul de protectie impotriva noxelor din aer, a oxidarii premature a vopselei, pe langa look-ul deosebit, mai exista unul, si anume efectul hidrofob. ce este acesta si cum se manifesta?
                va invit sa urmariti filmuletul de mai jos




                masina a fost tratata cu poate una din cele mai bune produse, Swissvax Concorso iar acest filmulet a fost realizat la exact 8 zile de la aplicare...

                Comment


                • #23
                  O calitate buna o are si ceara Formula1. Numai ca e de munca la ceruit, daca se face manual. Dar rezultatul intrece asteptarile si tine si 2 luni si la mai multe spalari. iar apa intra-devar, nu sta pe masina. Ceara lichida de la spalatorie zbura imediat, la prima ploaie sau spalare.

                  Comment


                  • #24
                    ce dau baietii la spalatorie nu este acelasi lucru cu ceara de protectie. ceara lichida(de la spalatorii) are un singur rol-acela de a ajuta la uscarea mai rapida a masinii dupa spalare.

                    acum despre cat de greu se aplica, iti spun ca, daca stapanesti foarte bine tehnica de aplicare, ai sa observi ca nu este chiar atat de greu; in primul rand trebuie sa ai un pad aplicator de calitate, ceara nu trebuie aplicata in cantitati mari, ci doar cat iei pe pad fara sa apesi in cutia de ceara.
                    aplicarea se face simplu, in cerculete mici cu diametrul de maxim 10 cm. pana acoperi intreaga suprafata a caroseriei. atentie insa la elementele din plastic-bandouri, carcasa de oglinda, clante, spoilere, etc. e bine sa le evitam in a le atinge cu ceara. daca am facut-o e bine sa stergem rapid cu o laveta. nu aplicam ceara in soare dar nici la temperaturi scazute. media temperaturii la care este indicata aplicarea ei este intre 15-25 grade celsius.
                    dupa aplicarea cerii uniform pe toata suprafata, se lasa 15-20 minute si apoi, cand esti sigur ca ceara este uscata pe caroserie, se face buffing(stergere)
                    atentie! stergerea se face cu o laveta fina din microfibra si nu trebuie apasat pe ea cand stergi.
                    cred ca nu este nevoie sa va spun ca ceara se aplica pe o caroserie foarte curata si uscata de apa. recomandat inainte de aplicare, este sa se efectueze o decontaminare cu un claybar sau paint-cleaner, asta pentru ca suprafata sa fie pregatita pentru o cat mai buna aderenta a cerii pe suprafata (bonding)
                    cum stim ca ceara este uscata? cum aplicam corect? cum stim ca mai avem sau nu protectie pe masina? cum facem o decontaminare si ce rol are?
                    ei bine...toate acestea le gasiti pe forum.
                    bafta!

                    Comment


                    • #25
                      am vazut cutii cu ceara auto pe care scrie ca se aplica pe portiuni de cca 50 x 50 cm dupa care se da lustru, si nu odata pe toata caroseria.
                      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                      Comment


                      • #26
                        Pai da, pt ca daca o lasi sa se uste complet te-a batut sfantu cu carpa aia fina de bumbac de care zice dl Cristi, freci de-ti vine rau (am patit-o).
                        Fain ar fi sa ai o treaba mecanizata ))

                        Eu o fac pe bucati, capota, usi, plafon (foarte rar).

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by TopCat View Post
                          am vazut cutii cu ceara auto pe care scrie ca se aplica pe portiuni de cca 50 x 50 cm dupa care se da lustru, si nu odata pe toata caroseria.

                          eu am explicat cum se aplica profesional. acum, stii cum e, fiecare producator poate impune regula lui, insa, pentru ca suprafata pe care doresti s-o ceruiesti sa fie acoperita complet, e indicat sa aplici pe portiuni mai mici.
                          o ceara de calitate se aplica pe toata caroseria si abia apoi se lustruieste.
                          ce spuneti voi ca "freci de inebunesti"..da, sunt de acord, dar asta inseamna ca ati exagerat cu cantitatea de ceara pe care ai aplicat-o pe masina.
                          dupa cum scriam mai sus, pe pad aplicator se ia o foarte mica cantitate de ceara, doar cat treci cu padul peste ceara iar pe acesta sa ramana un strat foarte subtire de produs. stergerea (buffingul) se va face cu o laveta din microfibre.
                          important este si in ce conditii aplici, daca e umiditate atunci trebuie sa lasi mai mult sa se usuce, iar daca cumva ai facut greseala sa aplici pe soare...e grav!, ceara se usuca extrem de repede, solventii compusi in ea se evapora si...incepe circul. abia acum spui "frec de inebunesc"

                          daca se respecta conditiile optime de aplicare, totul decurge normal fara probleme.
                          avem pe forum foarte multe ghiduri despre aceasta tema, si nu numai.
                          bafta!
                          Last edited by cristi41; 31 May 2010, 09:02.

                          Comment


                          • #28
                            Forumul e foarte OK si a crescut mult din 2009 incoace (mi-am uitat username-ul, sunt inregistrat din 2008 cred).
                            Si eu sunt ''gongat'' rau cu detailingu, din pacate timp am tot mai putin.

                            Carpa de aia am ca in poza din link, primita tocmai din Dubai ))).

                            Stratul de ceara l-am aplicat intocmai cum ai spus, fara exces de ceara, un strat subtire si cat mai uniform pe toata capota (dau exemplu capota).
                            Cel putin pe culoarea gri inchis metalizat (gri Comete ) trebuie frecat foarte riguros, altfel raman umbre/pete/diferente de nuanta.

                            Ca si contraexemplu as da culoarea rosie, n-am avut probleme la ceruire (masina fratelui).

                            Comment


                            • #29
                              Un exemplu concret referitor la cat de important este modul de aplicare al cerii: prima data cand am aplicat ceara, din nestiinta, am folosit cam jumatate dintr-un flacon de 250 ml. Initial nu am realizat ca ar fi o problema, pana cand am ajuns la partea de buffing. Atunci a inceput calvarul; am frecat de mi-au sarit capacele.
                              La urmatoarea ceruire, utilizand un aplicator din spuma, am folosit doar vreo 50 ml de ceara care, dupa uscare, s-a sters foarte usor, in cca. 10-15 min. fiind lustruita toata masina.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Octavian___31 View Post
                                Stratul de ceara l-am aplicat intocmai cum ai spus, fara exces de ceara, un strat subtire si cat mai uniform pe toata capota (dau exemplu capota).
                                Cel putin pe culoarea gri inchis metalizat (gri Comete ) trebuie frecat foarte riguros, altfel raman umbre/pete/diferente de nuanta.

                                Ca si contraexemplu as da culoarea rosie, n-am avut probleme la ceruire (masina fratelui).
                                nu are treaba culoarea masinii cu modul de stergere sau aplicare a cerii.
                                daca ai sa respecti conditiile de apolicare, iti garantez ca nu ai sa nai facxi febra musculara dupa.

                                si apropo de problema cu username-ul tau de pe **************. ti-am dat un PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google