Intretinere Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intretinere Motor

    Am un Sandero de 5 ani. Revizii toate la zi. Anul asta schimb cureaua de accesorii si verific daca pompa are scapari (daca nu are nu o schimb).

    Masina are 36.000 km si nu mai trage ca la inceput. In relanti imi tremura, pe la vreo 2500 rot/min. se aduc cum tacane tachetii. Poate ca a venit vremea unei revizii:

    - curatat corp clapeta
    - curatat senzor volanta
    - curatat injectoare
    - reglaj tacheti

    A facut careva operatiile si cum a iesit treaba? Se merita? As vrea sa scap de tremuratul in relantii, sa nu mai aud tachetii cum tacane si sa aiba masina mai mult zvac.

  • #2
    sincer cica tacheti ar fi trebuit sa se regleze la fiecare revizie..dar..
    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
    sigpic

    Comment


    • #3
      cine te retine sa faci o asemenea revizie? la un service mai mic mai mult de 100 lei nu trebuie sa coste tot ce ai spus tu acolo (reglajul la culbutori sa il faca la rece).

      La injectoare o sa fie ceva probleme ca nu prea se baga dar cam tot ceea ce vrei, cu putina vointa, se face acasa cu uneltele potrivite.

      Comment


      • #4
        La 36 de mii putin probabil sa trebuiasca reglati culbutorii (ca tacheti n'are loganul ) iar injectoarele sunt ca noi.
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • #5
          winnie, ce spui tu acolo nu prea are legatura cu trasul prost sau bun al motorului
          eu am 80 de mii si 7 ani si reglajul la tacheti nu l-am facut niciodata in conditiile in care am gpl de la 50 de mii, injectoarele pentru km aia nu prea ai ce curata, mai rau te chinui sa le demontezi
          corpul clapeta ce sa cureti la el? daca ai facut cele 2 schimburi de ulei cu piese bune n-are voie sa fie praf in carcasa, cat despre senzorul la volanta se schimba sau curata cand porneste prost
          pompa de apa tre sa fie ca noua la 36 de mii, cureaua o poi schimba preventiv insa mai repede crapa de km decat de timp

          sfatul meu e sa pui in continuare conumabile de calitate si din cand in cand mai dai cateva forje ca am impresia ca ai mers prea frumos cu ea, arde-o bine si mai cureti si injectoare, 4,5 mii de ture tre sa vada zilnic
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            - Injectoarele o sa le las in pace. Masina merge bine, o sa folosesc 2+2 in rezervor si o sa-i trag niste turatii mai mari.

            - Am avut fluctuatii de turatii, in sensul ca masina se tura singura 1 - 2 secunde dupa care cobora incet. Cred ca este de la senzor. Nu ar strica o verificare/curatare.

            - Culbutorii trebuie reglati pentru ca are acel mers pac-pac in relanti. Una dintre evacuari sigur are distanta mai mare.

            - Stau sa ma intreb daca ar trebui sa renunt la uleiul motorului: am folosit numai Castrol, as reveni la Elf.

            Comment


            • #7
              Eu as zice sa nu pui nimic in rezervor, in afara de benzina. In privinta uleiului, inlocuind Castrol-ul cu Elf, o sa ai doar un confort psihic iar efectul placebo va functiona din plin; in rest motorul va functiona la fel, in ceea ce priveste turatia instabila d e care pomeneai.
              Alterneaza rapid regimul de functionare, pune "biciul" pe ea un pic, in rest lasa motorul ca n-are nimic.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                La 36k mașina e virgina Pe principiul unei asemenea revizii, motoarele de 100k sau mai mult înseamnă ca ar trebui inlocuite, ori nu e cazul. Mai degrabă fii mai violent cu turatiile. Cât despre ticheti sa nu confunzi bătaia cu zgomotul tehnologic al ambreiajului.

                Comment


                • #9
                  Rulmentul de la cutia de viteze rontaie usor din cand in cand. Dupa izolarea fonica a partii din fata a masinii cu Fonimic si vopsea cauciucata, nu se mai aude nimic. Boala asta am avut la multe masini, degeaba inlocuiam rulmentul ca dupa o perioada rontaia usor.

                  Multumesc pentru sfaturi.

                  Care sunt variantele cele mai tari de ulei ce la Castrol si Elf pentru un benzinar 1.4MPI?

                  Cumva Castrol Edge si Elf Solaris?
                  Last edited by Winnie; 21 April 2013, 12:07. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    castrol 0w40 edge sport, iar elf n-as mai cumpara pentru ca e scump raportat la vascozitate si preturile concurentei
                    mai bine citeste topicul de uleiuri chiar de n-ai sa intelegi nimic
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google