Originally posted by gmv97
View Post
Mai Turnam Ulei In Usi Si Praguri ?
Collapse
X
-
Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
-
Eu am suflat masina cu ceara Ixell.am suflat toata ''burta'' am bagat in lonjeroane praguri stalpi usi oale.
Comment
-
Subscriu si eu, exact ceea ce a scris si Soran in postul 14, CEARA PESTE TOT !!! CEL MAI BUN REMEDIU ANTIRUGINA ...SI GARANTATA TINE SI IN SPATIILE DESCHISE, doar ca trebuie data in fiecare an,asa cum fac si eu, si nu veti avea probleme,plus ca mai trebuie si ea bibilita cate un pic ici colo..ca de aceea avem masina .Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.
Comment
-
Ceara este pentru cavitati, rezista la apa, nu rezista prea bine la detergenti si solutii active pentru spalat.Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostSub ea nu trebe dat ca e facuta ok din fabrica, n-am vazut nici un Logan ruginit pe burta.
Desi "burta" e expusa la greu la umezeala si substantele corozive imprastialte pe drum, inclusiv nenorocita aia de sare pe care o servim 6 luni se zile pe an iarna, totusi cu rugina n-am auzit sa fie probleme. Pe de o parte ptr. ca zona aia e foarte calda (datorita traseului tobelor), cam indiferent de sezon, daca se merge cu masina. Pe de alta parte, si cand stationeaza luni de zile o masina, din nou, zona e protejata de umezeala.
Asa ca nu stiu daca in final e facuta ok din fabrica sau e doar un cumul de factori favorabili, sa zicem.
La vechiile dacii 1300, cum era, dupa 7 ani vechime umbla vorba aia ca te cam asteptai sa bagi pumnu' prin lonjeron de ruginit ce era, sau mai rau sa se rupa (au fost cazuri reale, da' la masini cu peste 10 ani vechime) la ridicarea pe elevator.
Comment
-
Originally posted by Kojak View Post.................
Asa ca nu stiu daca in final e facuta ok din fabrica sau e doar un cumul de factori favorabili, sa zicem.
La vechiile dacii 1300, cum era, dupa 7 ani vechime umbla vorba aia ca te cam asteptai sa bagi pumnu' prin lonjeron de ruginit ce era, sau mai rau sa se rupa (au fost cazuri reale, da' la masini cu peste 10 ani vechime) la ridicarea pe elevator.
La Daciile vechi nu dadeau cu material d-asta cauciucat (numai la Oltcit am vazut, chiar nu am avut probleme cu rugina pe burta la Oltcit) .
Lonjeronu il carpeai, dadeai cu grund vreo 3-4 straturi si gata, era ca noua.
In 2-3 ani era praf...
Eu am "imbracat" la vechea Dacie toata sania in tabla noua de 2 mm...a tinut pana cand a dat-o la remat, adica vreo 5 ani.
Doar grund vreo 7 straturi.
Comment
-
Salut
As vrea sa bag si eu ulei sau ceara in praguri, portiere si stalpi, dar nu stiu pe unde.Imi poate spune cineva? Ptr praguri am vazut ca ar fi niste gauri acoperite cu niste dopuri presupun ca pe acolo as putea, dar ptr celelate locuri mai sus mentionate nu stiu.
Ms!
Comment
-
Aici as da si eu un sfat.Se face un amestec de 2 litri de ulei de cutie si doua cutii de vaselina,se combina ,si se incalzeste amestecul,dupa care se baga cu un pistol de teroson in praguri,lonjeroane,etc.Avantajul este ca nu curge imediat.Se recomanda sa se astupe gaurile de scurgere din praguri,cca doua zile.Pentru usi,as recomanda sa se dea fetele de usi la o parte,dupa care cu pensula se da de zor pe partea de jos..Sunt doar recomandari si va rog a nu arunca cu pietre
Comment
Comment