distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by einstein1984 View Post
    Mi-a strans mie un meserias cureaua la ochi. Cand am vazut ca vrea sa puna carterul la loc, i-am cerut sa verifice cu diapazul. Si stupoare, era cu vreo 15 Hz mai putin decat limita inferioara. A refacut strangerea dupa manual ...............................
    Dar altfel era meserias omul, facuse sute de distributii de Renault.
    ...si cu toate astea, daca nu masura cu aparatul intinderea curelei, o comitea...

    Nu pot accepta asa ceva

    Comment


    • Originally posted by jlaudio View Post
      Pe vremuri cand se foloseau si sarma de otel la curele de distributie calitatea si fiabilitatea lor era mai mare, acum fiecare producator foloseste tot feluri de materiale sintetice care imbatranesc mai repede.
      .
      Tu habar nu ai despre ce vorbesti nu-i asa? Ia indoaie tu o sarma de otel pe o parte si pe alta de 30 de ori si vezi ce se intampla. Habar nu ai ce e o aramida si la ce foloseste dar dai cu parerea.
      Asa cum nu stii de ce s-a interzis utilizarea de negru de fum in cauciucul industrial.
      Octavian, asta ziceam si eu.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by Drogas View Post
        ...[SNIP]... mecanicii de la reprezentanta( nu dau nume)...[SNIP]...
        Da-ne, nene, nume, te rog, ca sa stiu si eu de cine sa ma feresc! Ca asa doar ma bagi in sperieti. Ce sa faca unul ca mine? Sa dau banu' de spaga la mecanic inainte, ca la curve, si sa stau cu manualul de reparatii in fata si cu ochii pe el? Eu nu sunt de profil mecanic si oricum ma uit ca matza. Inteleg ca si daca ma duc la reprezentanta Dacia, tot face mecanicul ce-i trece lui prin cap si ce e mai simplu pentru el, nu ce scrie in manual. Banuiesc ca nu e peste tot asa: asta ar fi util pentru mine sa stiu, unde sa ma duc relativ linistit, si mai ales unde sa nu ma duc.

        Comment


        • Originally posted by Octavian___32 View Post
          Povesti.
          Metoda mai cretina ca asta nici n-am auzit, sa masori intinderea curelei la ochiometru. Asta fac serviceurile de cartier.
          Eu (ochiometric) o misc 1 cm, altu care e mai slab ca mine o misca 0,7 cm...ce facem??? Facem o medie si asa o intindem?
          Astea sunt cretinisme.

          De asta nu am vrut (plus ca e si ieftin in reprezentanta) sa schimb distributia la eu stiu ce service, pt ca nu au in dotare acel aparat de masurare a frecventei.


          Ce sa mai zici...jaf pe fata.
          Si acum imi pare rau ca am schimbat la ~73000 km (nu mai stiu exact) distributia. 100% puteam merge pana la 80000 km.


          Asta e si ideea. De cata forta e nevoie pentru a misca cureaua, un centimetru ))))))))))

          Cum ai da-o, tot trebuie masurat ceva
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by ParuLuScorilo View Post
            Da-ne, nene, nume, te rog, ca sa stiu si eu de cine sa ma feresc! Ca asa doar ma bagi in sperieti. Ce sa faca unul ca mine? Sa dau banu' de spaga la mecanic inainte, ca la curve, si sa stau cu manualul de reparatii in fata si cu ochii pe el? Eu nu sunt de profil mecanic si oricum ma uit ca matza. Inteleg ca si daca ma duc la reprezentanta Dacia, tot face mecanicul ce-i trece lui prin cap si ce e mai simplu pentru el, nu ce scrie in manual. Banuiesc ca nu e peste tot asa: asta ar fi util pentru mine sa stiu, unde sa ma duc relativ linistit, si mai ales unde sa nu ma duc.
            Stai linistit ca ai rola intinzatoare cu mecanism de reglaj automat...
            @ octavian, dark
            Adevarul este ca dupa cum puneti problema e clar ca nu ati tras vreodata de o curea intinsa .

            Ca sa o misti un 1 cm trebuie sa fi campion modial la culturism .
            locul 2 la culturism o misca doar 0.7 cm
            locul 3 o misca 0.5 cm

            Sunt ferm convins ca daca maine vine Dacia sa updateze manualul de service respectiv inginerii descopera ca e mai bine ca distributia sa se stranga la 150 de Hz si nu 162 Hz o sa mergeti toti la service sa va refaceti tensionarea .
            Last edited by Drogas; 1 September 2011, 12:04. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by Nepotu123 View Post
              Trebuie sa schimb si eu kitul de distributie si as avea cateva intrebari legate de producatori.
              1. kit SKF ori kit origine curea Gates+ rola Koyo? Alte recomandari?
              2. Pompa de apa, ce producator asigura raportul optim calitate/pret? Nici sa coste o avere, dar nici prea putin si de calitate indoielnica sa ma trezesc ca fluiera ori ca se gripeaza rulmentul, vreau ceva ok. Auzisem ceva zvonuri ca ar fi mai ok ca paletii pompei sa fie din fier nu aluminiu dar n-am studiat problema, cunoasteti ceva in legatura cu asta?
              Pana la urma am achizitionat urmatoarele:
              Kit distributie SKF 240 lei
              Pompa de Apa Hepu 170 lei

              Kitul de accesorii nu-l schimb inca, am 70.000 km iar cureaua se prezinta foarte bine, fara crapaturi cauciuc sfarmicios sau alte probleme.

              Antigelul Dacia parca e 18-19 lei/l si imi trebuie 3l + 3l apa distilata(raport 50:50), nu?

              Comment


              • Originally posted by Nepotu123 View Post
                Antigelul Dacia parca e 18-19 lei/l si imi trebuie 3l + 3l apa distilata(raport 50:50), nu?
                Da, raportul e 1/1 dar mie mi-au intrat fix 4l (2l antigel+2l apa dist.) nivelul in borcan este cam 3/4.

                Comment


                • In mod normal intra ceva peste 5 litri. Probabil nu s-a golit instalatia de racire complet.

                  Comment


                  • Trebuie sa fie si termostatul deschis.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by Drogas View Post
                      Stai linistit ca ai rola intinzatoare cu mecanism de reglaj automat.. [SNIP]
                      Adica e inutil reglajul cu aparatul de masura, cum am vazut pe aici undeva mai sus?

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Tu habar nu ai despre ce vorbesti nu-i asa? Ia indoaie tu o sarma de otel pe o parte si pe alta de 30 de ori si vezi ce se intampla. Habar nu ai ce e o aramida si la ce foloseste dar dai cu parerea.
                        Asa cum nu stii de ce s-a interzis utilizarea de negru de fum in cauciucul industrial.
                        Octavian, asta ziceam si eu.
                        Da sigur, domnule nu stiu ce vorbesc, am mai mult de 10 ani de studiu in domeniul mecanic, incepand de jos ca si mecanic motoare termice pana am finalizat la faculta ca inginer mecanic. Spre deosebire de multi eu am spalat cu mana mea piesele a sute de motoare (cand am fost ucenic) aproape un an nu am facut altceva, dar chestia asta te ajuta mult dupa ce te apuci de lucru ca mecanic. Am vazut si facut multe si pot sa spun ca teoria e teoria dar practica te mananca. Curele vechi fabricate mai cu bun simt rezistau cu brio, nu cunosc exact compozitia lor, dar stiu sigur ca unele bune aveau si sarme subtiri de otel si nu le puteai rupe nici daca tractai masina cu ele... cea ce nu poti sa afirmi despre o curea facut ecologic din kevlar, nomex...
                        Daca ai cunostinte vaste despre aramida, atunci probabil stii ca cea mai mare problema a lui este pierderea elascitatii pe termen lung, de aici apare problema ca daca folosesti mult se poate rupe, nemaivorbind ca este sensibil la acizi si saruri de radiatii ultraviolete si in forma lui bruta absoarba umezeala din aer fapt care poate sa schimbe radical comportamentul materialului.
                        Si daca ai invatat la studiul si ingineria materialelor si la tratamente termice atunci stii ca nu orice otel se rupe daca este indoit (dar nu le indoi cureaua la 180 grade?) si daca ai ocazia sa vezi curele pt industria grea o sa vezi ca au niste sarme in interior...
                        Poti sa ai cartea de service in mana si sa faci totate a la carte si tot nu iese bine, si asta iti spune orice mecanic bun.
                        Iae daca nu poti sa accepti ca unii au o alta viziune asupra lucrurilor ramane sa crezi in tot ce iti baga pe gat producatorii, care viseaza numai dupa profit cat mai mare...

                        Comment


                        • Eh, ingineri mecanici sunt si aia de proiecteaza decantorul din statia de epurare ape uzate dar nu inseamna ca stiu caietul de sarcini pentru o curea de motor auto. Dar asa, ca informatie pentru a completa vasta dumneata experienta, o curea de distributie e altceva decat o banda rulanta de transportat carbuni, cam difera viteza curelei, numarul de role care schimba directia etc. Asa ca sunt destul de sigur ca o curea de distributie nu avea otel in ea.
                          E jenant sa te bati 2 paragrafe cu caramida in piept ca sa recunosti ca de fapt habar nu aveai cum era facuta cureaua sau in ce conditii functiona.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • De unde ai scos tu aici banda rulanta de transport carbuni? Cine vorbea de asa ceva? Eu am crezut ca discutam despre motoare termice, sau nu? Ai vazut cum arata un motor de buldo sau de camion poate o combina agricola, pt ca si asta intra in utilaje industriale...
                            Cate curele de distributie ai schimbat in viata ta? In 1993 eu deja lucram la service auto ca ucenic, deci tu crezi ce vrei poate daca cauti prin dezmembrari poate gasesti o cureaua cara sa aiba sarma in el.
                            Daca aveti vaste cunostinte de mecanica poate puteti sa ne explicati "in ce conditii functioneaza cureaua"?
                            Sau macar cum se "proiecteaza" ceva?

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              Trebuie sa fie si termostatul deschis.
                              Vrei sa fii mai explicit? - mie imi mai face figuri in sensul ca atunci cand este mai rece afara si circul cu 80+ km./h imi dispar 2 liniute de la temperatura apa.

                              Deci cand se face schimbul de antigel termostatul trebuie sa fie deschis? cum verifici asta?

                              Schimbul l-a facut un mecanic care a lucrat la reprezentanta Dacia-Renault vreo 12 ani, omu' are toate sculele ca la reprezentanta inclusiv elevator si... referinte foarte bune.

                              E vreo problema ca a intrat doar 4l de antigel? antigelul vechi masurat cu densimetrul arata -17 gr.C dar daca masina are peste 3 ani iar in carte scrie ca trebuie schimbat la 3 ani ... l-am schimbat.
                              Last edited by Cromatic; 1 September 2011, 19:34.

                              Comment


                              • jlaudio, diferenta intre mecanic si inginer e ca unul stie cum, celalalt stie si de ce. Nu mai insista cu ucenicia si canta la alte mese cu excavatoarele tale, noi vorbeam de curele de motoare auto (adica alea de 5000 rot/min, nu de 1800). Curelele de distributie durau mai putin pe vremea lui E7J (1.4 energy de pe R19) decat in ziua de azi. Ford au curele cu perioada de inlocuire de 10 ani sau 240 000 km, Hutchinson produc curele care functioneaza in baie de ulei.
                                Cromatic, daca nu se deschide termostatul, antigelul din blocul motor si chiulasa nu se scurge, ramane acolo. Nu zic neaparat ca e rau sau nu stia mecanicul (desi evident nu se compara cu jlaudio), doar ca in circuitul de racire al unui 1.4 cu AC intra mai bine de 5 litri de antigel (si kiss fm parca aveau aer).
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google