Of, of, la fiecare revizie trebuie sa am cate-o chichita, la prima mi-au pus filtrul de ulei de diesel, la a 2-a mi-au strivit filtrul de aer cu capacul de la carcasa, la a3-a doar 4l de antigel...
distributie logan
Collapse
X
-
Comunistii aveau o vorba: muncitorul poate construi o casa fara arhitect, dar arhitectul fara muncitor nu. Asa sa fie oare? Se mai spune pe de alta parte si ca munca bruta tampeste, daca e sa o dam pe proverbe si cimilituri. Din experienta proprie, am vazut cu totii cate un mecanic care nu stie, si nu stie ca nu stie. Ca sa revenim on-topic: in manualul de service au scris niste ingineri ca trebuie reglat cu frecventmetru, nu cu muschii lu' nea Vasile. Din pregatirea mea (de inginer in alt domeniu) stiu ca aia n-au scris degeaba asta acolo. Mecanicul care sustine contrariul este ori prost (adica nu stie), ori rauvoitor (adica nu are aparatul si nu il intereseaza ca ti-o trage), ori lenes.
Comment
-
sau, cea mai rea varianta: n-are absolut nici o treaba cu masinile, dar se crede buricul pamantului pentru ca poate dom'le sa dea cu ciocanul intr-un fier pana ii sar ochii din cap in loc sa foloseasca o presa, spre exemplu (presa inventata de satan in persoana adica un inginer...ca vorba mecanicilor - ce stie ala dom'le de la birou???)
Comment
-
Originally posted by Cromatic View Post
Deci cand se face schimbul de antigel termostatul trebuie sa fie deschis? cum verifici asta?
einstein1984 ca sa te lamuresti singur:
Bring us your application, and together we will custom-engineer a PowerGrip belt solution to match:
Wide range of lengths and widths in all Gates tooth profiles
Open-ended, long-length configurations
Aramid, steel, or fiberglass tensile cords
Various compounds, jacket types and sizes
Strengthening agents, cord-twists, unique colors
Anti-static requirements
Oil and temperature resistant (high and low)
Non-marking
Urethane backings
Reduced noise
Cred ca stii ce inseamna aramid, steel or fiberglass cords
Cred ca te ai lamurit sigur...
Comment
-
Am discutat cu un prieten care lucreza in service dacia-renault si zice omu ca verifica tensionarea fiecarei curele cu fecventmetru. Din 5 curele montate 3 le nimeresc, celelate 2 necesita reglaje. Daca mecanicu de la reprezentanta nimereste 3 din 5 , ala de la vulcanizare cate reuseste?
Originally posted by einstein1984 View Post... Ford au curele cu perioada de inlocuire de 10 ani sau 240 000 km,...
Comment
-
Daca se scurge tot lichidul de racire din instalatie, trebuie sa intre ~5.5 litri. Apropo, termostatul e deschis si inainte sa porneasca GMV-ul, la 80* iti apar 4 linii pe bord, la 89* deschide termostatul iar GMV-ul pe prima treapta porneste la peste 90*.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Pai aia-i ca nu s-a scurs tot lichidul in momentul golirii instalatiei iar eu presupun ca termostatul era inchis iar cei ~1,45l de antigel au ramas in bloc si in chiulasa. Dealtfel, dupa 2 zile antigelul are aproape aceeasi culoare cu cel pe care tocmai l-am schimbat.
jlaudio, partea asta n-am inteles-o:
Originally posted by jlaudio View Postdar e posibil ca a uitat mecanicul sa deschide incalzirea, si de aia a intrat mai putin antigel.
Comment
-
Originally posted by jlaudio View Postposibil ca a uitat mecanicul sa deschide incalzirea, si de aia a intrat mai putin antigel.
einstein1984 ca sa te lamuresti singur:
Bring us your application, and together we will custom-engineer a PowerGrip belt solution to match:
Wide range of lengths and widths in all Gates tooth profiles
Open-ended, long-length configurations
Aramid, steel, or fiberglass tensile cords
Various compounds, jacket types and sizes
Strengthening agents, cord-twists, unique colors
Anti-static requirements
Oil and temperature resistant (high and low)
Non-marking
Urethane backings
Reduced noise
Cred ca stii ce inseamna aramid, steel or fiberglass cords
Cred ca te ai lamurit sigur...
Si lasa-ma cu linkul ala, ala vorbeste de tot neamul de curele (adica inclusiv alea de antreneaza rolele intr-o imprimanta si care pot bine merci sa aiba otel in ele). Curelela de distributie auto NU AU ARMATURA DE OTEL SI NU AU AVUT ASA CEVA in ultimii 30 de ani (pe simplul motiv ca s-ar lungi extrem de repede ori s-ar rupe). Iar excavatoarele tale probabil au distributie cu lant sau cascada pinioane si nu curele.
Fordul de care vorbeam era o fiesta de 1,4 HDI, motor folosit si de PSA.
Cromatic, stai linistit ca nu cred ca e vreo problema. Cand o sa ai nevoie sa schimbi pompa de apa o sa schimbi TOT antigelul si o sa fie ok.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by ParuLuScorilo View PostComunistii aveau o vorba: muncitorul poate construi o casa fara arhitect, dar arhitectul fara muncitor nu. Asa sa fie oare? Se mai spune pe de alta parte si ca munca bruta tampeste, daca e sa o dam pe proverbe si cimilituri. Din experienta proprie, am vazut cu totii cate un mecanic care nu stie, si nu stie ca nu stie. Ca sa revenim on-topic: in manualul de service au scris niste ingineri ca trebuie reglat cu frecventmetru, nu cu muschii lu' nea Vasile. Din pregatirea mea (de inginer in alt domeniu) stiu ca aia n-au scris degeaba asta acolo. Mecanicul care sustine contrariul este ori prost (adica nu stie), ori rauvoitor (adica nu are aparatul si nu il intereseaza ca ti-o trage), ori lenes.sigpic
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostAmice te faci din nou de ras. La un logan apa circula permanent prin aeroterma, cand vrei caldura misti un volet care baga aer prin radiator sau nu, nu mai avem robineti ca la daciile 1310 pe care ti-ai facut tu ucenicia. Daca iese apa din radiatorul de racire iese si din cel de incalzire la fel de repede.
In rest nu mai are rost sa discutam despre curele (altele decat ce gasesti acum pt Logan) si sa fim offtopic, poate odata o sa realizezi ca inca nu ai vazut totul in viata asta...
Comment
Comment