distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • attn: Blanaru Cristi

    Originally posted by blanarucristi View Post
    Si un service cu preturi rezonabile in Bucuresti pentru aceasta operatiune, care sa ma accepte cu piesele proprii si care sa fie si seriosi, cine stie?
    amiauto.ro (ireproșabil, max. 300 de lei)
    coastadeest.ro (au anunț chiar pe acest forum)

    Originally posted by blanarucristi View Post
    Si o ultima intrebare, cam ce kit ar fi decent ca raport/pret? Aceeasi intrebare si pentru pompa de apa.
    P.S Bujiile la cat se schimba?
    piesenet.ro (piese originale sau aftermarket de calitate, prețuri rezonabile, transparență maximă)
    Părerea mea e să iei kitul Gates+Hepu (285lei).
    Bujiile se schimbă la cca.30-40 de mii km.

    După 5 ani, e recomandabil să schimbi de asemenea kitul de accesorii (cel puțin cureaua dacă nu și rolele aferente).
    Last edited by ibuzescu; 29 August 2012, 23:34.
    sigpic

    Comment


    • Eu am masina din 2006 si 88000 km, inca nu am schimbat distributia. As mai sta pana la primavara, oricum una aftermarket pe care o pun eu nu va mai fi ca aia din fabrica, si masina merge perfect.

      Comment


      • Fii convins de acest lucru; aproape toate piesele din fabrica, cu mici exceptii pe care le consider accidente, tin mult mai mult decat cele aftermarket, chiar si in cazul asa-ziselor piese de origine. Nu cred ca a doua distributie sa tina 90.000km.
        Eu am acum 52.000km., in toamna fac 4 ani , e termen pentru inlocuire si ma gandesc cu amaraciune ca am sa renunt la niste piese care vor mai fi mers multi km; e tare ciudat.
        Last edited by IancuMIC; 3 September 2012, 18:31.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Fabricantul impune furnizorilor OEM standarde superioare ca sa ofere o garantie masinii si nu vrea sa aiba "dureri de cap"; in momentul actual toata lumea cauta ce e mai ieftin, deci producatorii de aftermarket aici se bat - la pret. Exista si seturi de distributie care sunt facute la calitate OEM cu curele mai tari insa mecanicii stramba din nas ca sunt mai greu de montat iar clientii dau vina pe marketing ca sunt preturile mari si uite asa kit-urile astea premium sunt cumparate de putine persoane.
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • da si tu niste exemple de kit-uri premium

            Eu chiar vreau sa cumpar asa ceva si nu ieftin si prost

            Comment


            • Originally posted by Soran View Post
              Fabricantul impune furnizorilor OEM standarde superioare ca sa ofere o garantie masinii si nu vrea sa aiba "dureri de cap"; in momentul actual toata lumea cauta ce e mai ieftin, deci producatorii de aftermarket aici se bat - la pret. Exista si seturi de distributie care sunt facute la calitate OEM cu curele mai tari insa mecanicii stramba din nas ca sunt mai greu de montat iar clientii dau vina pe marketing ca sunt preturile mari si uite asa kit-urile astea premium sunt cumparate de putine persoane.
              Eu vorbeam de acele piese kit-uri intitulate "de origine" care, dupa mintea mea, ar trebui sa respectele prescriptiile tehnice si de calitate, precum cele originale; in aceste conditii, recomandarea fabricantului pentru astfel de piese, ar trebui sa dea aceasta garantie.
              Parerea mea e ca dupa obtinere agrementului nici producatorul de piese nu se mai preocupa indeajuns de calitatea acestora, nici producatorul auto nu mai verifica respectarea acestor standarde, in vederea mentinerii agrementului.
              Last edited by IancuMIC; 4 September 2012, 10:05.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Ba da si inca cum nu pot dezvolta aici dar este foarte greu sa furnizezi orice pentru Renault si verificarile si acreditarile se fac in fiecare an. Ca lumea cumpara kit original de distributie si vrea sa dea 190 ron pe el e partea a doua piata neagra furnizeaza si asa ceva si se ajunge sa vrem kituri originale ca sunt mai bune da sa le vrem ieftine si in final sa montam un produs care e mai prost decat un aftermarket decent.
                Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                Comment


                • Originally posted by Drogas View Post
                  da si tu niste exemple de kit-uri premium

                  Eu chiar vreau sa cumpar asa ceva si nu ieftin si prost
                  Curea Contitech si role Koyo.

                  Comment


                  • Originally posted by Drogas View Post
                    da si tu niste exemple de kit-uri premium

                    Eu chiar vreau sa cumpar asa ceva si nu ieftin si prost
                    Curele (sau kit complet) Gates, role SKF/Koyo/Ina, pompa apa Hepu/SKF.

                    Comment


                    • Originally posted by Soran View Post
                      Ba da si inca cum nu pot dezvolta aici dar este foarte greu sa furnizezi orice pentru Renault si verificarile si acreditarile se fac in fiecare an. Ca lumea cumpara kit original de distributie si vrea sa dea 190 ron pe el e partea a doua piata neagra furnizeaza si asa ceva si se ajunge sa vrem kituri originale ca sunt mai bune da sa le vrem ieftine si in final sa montam un produs care e mai prost decat un aftermarket decent.
                      ar cam trebui sa schimb si eu distributia. la ce pret as gasi la voi kit distributie pt 1,5dci 70cp din 2009 cu AC (laureate) ? fara pompa de apa ca are 55 k si nu pare sa piarda ceva. cureaua de accesorii si rola de intoarcere am fost nevoit sa le schimb prin mai, deoarece se gripase rulmentul care a cam topit carcasa de plastic a rolei si astfel cureaua a sarit mergand pe A1. n-am mai gasit-o..
                      crezi ca ra mai trebui schimbata ?! nu cred... nu ?

                      Comment


                      • Originally posted by Loleck View Post
                        Curele (sau kit complet) Gates, role SKF/Koyo/Ina, pompa apa Hepu/SKF.
                        Pompa de apa de origine, e Pierburg.
                        Hepu/SKF nu-s la nivelul Pierburg. Omul vrea ce-i mai bun, nu alternative.

                        Comment


                        • Deci in service dacia au niste preturi enorme la manopera chiara exagerate,piesele sa zicem ca sunt originale si intr-un fel fel isi justifica banii.Am schimbat eu distributia la dci acum un an si mi-au luat 2,5mil. manopera fara pompa de apa doar distributia.Avantajul e ca iti da garantie si esti linistit,doar atat.

                          Comment


                          • IN reprezentanta am plait 185 de lei manopera acum 3 ani. La nea Gigi era 200 de lei, la service Renault 220 lei.
                            Hai sa fim corecti, nu manopera are pret mare, ci kiturile, in special cel de accesorii si pompa de apa.
                            Multe reprezentante, penru a se incadra intr-un pachet cu pret acceptabil, pun curea si role de slaba calitate. Preferabil sa le cumperi, aceeasi marca cu cele origininale, curele Contitech/Gates/Powergrip si role Koyo, pompa de apa Pierburg.

                            Comment


                            • Asa este cu manopera, si eu am platit in reprezentanta pret asemanator (170 manopera distrib si curea accesorii) si la nea' Gigi am gasit numai de la 200 in sus. Ma rog sunt si Gigi (Dorei mai degraba) care iti schimba cu 80 lei, dar eu i-as evita.

                              In schimb au tarife tampite in reprezentanta (ex schimb de pivot 1 buc, 100-110 lei manopera..)

                              Cat despre calitatea curelelor/kiturilor, absolut recomandat sa se mearga pe firme consacrate, chiar sunt prea sarac sa fac economie de 50 lei si sa stau cu masina pe marginea drumului.

                              Exemplu concret: la Mercedesu lu tata (W124) i-am schimbat cureaua de alternator acum doi ani, cea originala era varza/coapta/crapata toata, dar nu s-a rupt. I-am pus curea noua (nu mai stiu ce) acum doua zile ma suna "ce fac ca am ramas cu ea in drum!". S-a rupt brusc, nu era crapata/coapta... si nu am montat-o gresit pt ca are intinzator automat.
                              Du-te de nebun la 10 noaptea si cauta o curea (actioneaza si pompa de apa!)...am avut noroc, am gasit Conti. A fost 85 lei, dar macar am pus o curea buna.

                              Dai un ban in plus si dormi linistit.

                              Comment


                              • salut. sunt nou pe forum.
                                detin un logan din 2007 diesel motorul de 85 de cai. Am 59.000 Km si ma gandesc sa-i fac revizia tehnica.

                                de ce piese am nevoie de schimb, ce marci de produse mi-ati recomanda si cam la ce pret se ridica costurile.

                                Mentionez ca auto nu mi-a facut niciodata probleme si se comporta exemplar. La toate reviziile am folost numai ulei de motor ARAL, ce parere ateti despre aceasta marca?

                                cu respect

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google