distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dani030669 View Post
    @vi_escu, pompa de servo la dci cu ac functioneaza doar peste 12v tensiune de alimentare, asa ca daca s-a dus cureaua de accesorii iti mai functioneaza doar pana cand tensiunea din baterie a scazut sub 12 V dupa care, bye-bye, tot asa "ca chestie"
    La dci, care au pompa servo electrica, functionarea acesteia este conditionata de functionarea circuitului de incarcare; in momentul cand, din diferite motive, alternatorul nu genereaza curent, fulie cazuta, curea slaba, rupta, ECU nu mai autorizeaza functionarea pompei servo.
    Last edited by IancuMIC; 3 October 2012, 21:02.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • pompa electrica de servo are ecu propriu,este vizibila cu DDT si CanClip, functionarea ei este strict legata de tensiunea de alimentare. daca alternatorul nu incarca, pompa va functiona pana cand tensiunea pe care o primeste din baterie scade sub prag. este simplu de verificat, opresti motorul din pedale si ai sa constati ca "bazaitul specific" se aude in continuare de la cateva secunde la cateva minute,chiar daca alternatorul nu genereaza curent, in functie de cat de buna e bateria
      sigpic
      Ambition 1.5 dc

      Comment


      • Aici, se spune altceva. Nu te contrazic.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • am apucat sa vad cele de mai sus asta vara cand m-a lasat bateria ... ca nu a murit din prima si am mai chinuit-o cateva zile, timp in care mi-am facut un pic de lucru cu DDT2000.
          la ceea ce se scrie cu 13,5 v, e probabil din manual sau din teorie, practic pe tensiunile masurate si afisate in interfata, electromotorul pompei se oprea la 11,8V
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • cert e ca m-a lasat servo. cred ca e valabila faza cu tensiunea ca n-a cazut imediat. marele noroc. dupa, de-abia mai urneam volanul.

            Comment


            • Originally posted by psanyiro View Post
              pompa servo la dci este actionata de cureaua de accesorii . ,,Logan Dci 2007,,
              poti sa pui o poza? ca sunt curios.

              Comment


              • este vorba de pompa servo mecanica

                Comment


                • Originally posted by dani030669 View Post
                  la ceea ce se scrie cu 13,5 v, e probabil din manual sau din teorie, practic pe tensiunile masurate si afisate in interfata, electromotorul pompei se oprea la 11,8V
                  In interfata nu sunt masurate si afisate tensiunile instalatiei electrice.Interfata(intre-fete),face posibila comunicarea intre calculatoarele masinii si laptop.Scopul declarat al deconectarii electropompei de servo,in situatia de neincarcare a alternatorului,este de a conferi soferului un timp cit mai mare(autonomie) pina ajunge la primul service.La pragul de 11,8v,nu stiu cit de grozav mai era acumulatorul sau ce autonomie mai putea conferi! De fapt, totul se rezuma la ce si-a dorit proiectantul,cind a fixat pragul de deconectare,la unele branduri simpla aprindere a becului in bord(probleme alternator) scoate automat electropompa de servo...

                  Comment


                  • De ce-i dublu la pret distributia de 1.6_16v fata de 1.4/1.6 mpi?

                    Comment


                    • La 16v cureaua este mai lunga (132 de dinti, fata de 96 de dinti la 8v), rola intinzatoare e ceva mai "complicata" si, in plus, mai ai o rola de ghidaj.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by andreyi View Post
                        De ce-i dublu la pret distributia de 1.6_16v fata de 1.4/1.6 mpi?
                        depinde cum privesti. daca o faci in regie proprie este de 2x mai ieftin ca la 1.6 in rerezentanta.

                        la 16v este atat de simplu de facut distributia...cu sculele potrivite o face si unu care a schimbat doar becuri la viata lui. trebuie doar cala cu care se blocheaza axele.

                        Comment


                        • M-am interesat de preturi pt. cineva, manopera in reprezentanta este 180 lei cu piesele tale.

                          Comment


                          • Super pret. Pariu ca orice mecanic independent cere tot 150- 200 de lei.

                            Comment


                            • La particular e 80-120 lei, unii chiar fac o lucrare OK, altii...

                              Am fost in situatia asta si nu m-am riscat (nu aveam recomandari) am gasit intre 80 si 250 lei.
                              Am facut in reprezentanta cu 158 lei (strict manopera distributie si curea accesorii)

                              Comment


                              • stiti ceva despre distributiile de 1.6 MPI cu intinzator automat gen 16v ?

                                a schimbat frati miu distributia la sandero Stepway 1.6 si nu avea rola clasica. avea rola care se trage la semn si se blocheaza.

                                cureaua era normala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google