distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 148 mii neschimbata nu curge, nu am pierdut niciodata din antigel ..cred ca nu e pacat.

    Comment


    • Originally posted by vitriol View Post
      A mea are 60k si se vede niste praf roz (exact ca si culoarea antigelului) in dreptul pompei de apa. Oare o curge?
      Am facut si niste poze ca sa ma lamuresc.
      A mai vazut cineva asa ceva? Eu stiam ca doar daca dai jos capacul de distributie vezi daca pompa de apa curge...

      P.S. Ultima poza am gast-o pe alt forum, iar scurgerile sunt de bun simt.
      Attached Files
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Deci trebuie sa te chiorasti bine dupa zona aia, sincer acolo nu m-am uitat niciodata.
        Ma uit si eu maine.

        Iti scapa oleaca pe la simering.

        Comment


        • Originally posted by adonis33 View Post

          Nu stiu cine a scos prostia asta ca ,daca schimbi distributia si dupa aceasta operatiune iti curge pompa de apa ,trebuie sa mai cumperi alta distributie sau curea si sa o inlocuesti din nou ! Este o aberatie si-o prostie !
          Cat timp ai studiat ingineria ca sa ajungi la concluzia asta ? Daca ti se pare tie ciudat nu inseamna ca si este.

          O curea de distributie o data detensionata, o arunci, poate sa aiba si 0 km, ai dat-o jos => o schimbi. Asta este procedura corecta.

          Nu este nicio aberatie si nicio prostie. Lasa oamenii care se ocupa cu asa ceva sa decida cum este.

          Probabil tot o prostie ti s-ar parea si sa schimbi de fiecare data janta cand o strambi, la o anumita abatere care oricum are valoare mica, janta nu mai este buna, faptul ca la noi se indreapta este o tiganie.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Astea nu se schimba in mod obligatoriu, la o adica se pot schimba si dupa, nu e ca la distributie.
            In carnetul meu de intretinere scrie ca e obligatoriu sa schimbi la fiecare 60k/4ani si kitul de accesorii, curea +2 galeti.

            Se pot schimba si dupa, adevarat. Cu toate ca am tot auzit ca rolele de la accesorii erau mai uzate decat cea de la distributie, la demontare. Acum, imi pare rau ca n-am verificat mai atent rolele de accesorii la prima distributie, le-am luat din portbagaj si le-am aruncat.

            Comment


            • Originally posted by Shakar View Post
              Cat timp ai studiat ingineria ca sa ajungi la concluzia asta ? Daca ti se pare tie ciudat nu inseamna ca si este.

              O curea de distributie o data detensionata, o arunci, poate sa aiba si 0 km, ai dat-o jos => o schimbi. Asta este procedura corecta.

              Nu este nicio aberatie si nicio prostie. Lasa oamenii care se ocupa cu asa ceva sa decida cum este.

              Probabil tot o prostie ti s-ar parea si sa schimbi de fiecare data janta cand o strambi, la o anumita abatere care oricum are valoare mica, janta nu mai este buna, faptul ca la noi se indreapta este o tiganie.
              Poti explica de ce distributia are intanzator daca tot esti tu asa mare specialist si stii mai bine ce trebuie facut la distributie?!
              Sau macar stii ce diferente de intindere suporta cureaua de distributie !

              Un mecanic rau intentionat iti poate tensiona cureaua de distributie atat de mult incat in primi maxim 1000 km sa ramai si fara motor chiar daca este de origine,noua,refolosita sau aftermarket.....
              Last edited by adonis33; 27 March 2013, 12:23.
              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

              Comment


              • Din cate am mai citit prin manualul de service am vazut ca :
                1. Ca sa dai jos distributia trebuie data jos si cureaua de accesorii
                2. Daca dai jos cureaua de accesorii aceasta trebuie inlocuita obligatoriu, precum si galetul intinzator si cel infasurator
                3. Înlocuiţi obligatoriu o curea de distributie demontată.

                Cel putin asa e prevazut in manualul de service. Se pare ca ajungem iar la manualul de intretinere (la 60km sau 4 ani schimb curea distributie si accesorii)

                P.S. Ma refer la modelel cu servo si AC.
                Concluziile trageti-le voi
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  Am facut si niste poze ca sa ma lamuresc.
                  A mai vazut cineva asa ceva? Eu stiam ca doar daca dai jos capacul de distributie vezi daca pompa de apa curge...

                  P.S. Ultima poza am gast-o pe alt forum, iar scurgerile sunt de bun simt.
                  Cristalizarea aia e normala, apare la orice masina cu pompa de apa pe bloc. daca schimbi pompa de apa din cauza aleia, o schimbi fix preventiv.

                  Originally posted by Octavian View Post
                  Da...e tampita treaba asta.
                  Ma uitam si eu in ograda proprie, Flocus si Mercedes w124 (nu m-am uitat la A4 dizal), pompa de apa e "afara" angrenata de cureaua de accesorii.
                  Distributie cu lant, nu? La Merc sigur e.
                  Last edited by einstein1984; 27 March 2013, 13:11. Reason: Automerged Doublepost
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Sunt si eu curios si nu am intrebat pe nimeni.La motorul 1.2 16v sunt cumva doua curele de accesorii?Cam asa se vede pe acolo,una mai groasa si una mai subtire.

                    Comment


                    • Da. O curea pentru pompa de servo + ac, iar cealalta pentru alternator.
                      Last edited by vitriol; 27 March 2013, 13:40.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Stie cineva cam in ce perioada(asa aproximativ) "au iesit" acele masini care aveau pierderi de ulei pe la simering?
                        Slow & Safe

                        Comment


                        • A mea a fost una din ele, perioada eu cred ca ar fii undeva prin toamna 2007- primavara 2008, eu am schimbat cureaua la 2000 km pe garantie.

                          Turatia ridicata de peste 4000 rpm afecteaza distributia imbatranita sau nu ?
                          Intreb si eu pentru ca am ~ 38.000 km si 5 ani decand e schimbata si acum nu stau prea bine cu banii si as mai merge cu ea .
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by adonis33 View Post
                            Un mecanic rau intentionat iti poate tensiona cureaua de distributie atat de mult incat in primi maxim 1000 km sa ramai si fara motor chiar daca este de origine,noua,refolosita sau aftermarket.....
                            Întinzătorul are 2 repere care se aduc faţa in faţa, in momentul montajului; mai mult nu se poate intinde; cel putin aşa e la kit-ul de pe 16v.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • einstein1984, totusi nu m-ai lamurit ce-nseamna "sistem" asa cum apare in carnetul de intretinere.

                              Comment


                              • Originally posted by GMR View Post
                                Stie cineva cam in ce perioada(asa aproximativ) "au iesit" acele masini care aveau pierderi de ulei pe la simering?
                                Eu am Logan 1.4MPI Ambiance, fabricat in februarie 2007.
                                La revizia la 3 ani din februarie 2010 pe care am facut-o la IPSO, pe foaia pe care o primesti pe langa factura, cea colorata cu rosu, galben si verde parca, nu am niciuna la indemana, defapt le-am aruncat pe toate, mai putin facturile, pe care le pastrez, scria la galben: de verificat posibile scurgeri ulei la distributie. De la receptie nu mi-au spus nimic, nici eu nu am intrebat dupa ce am citit, iar cu mecanicul era mai greu sa vorbesti acolo. Masina era fara probleme si avea 16 000Km dar iesise din garantie dupa 18 luni. Dupa aceea am observat timp de o saptamana - doua cateva picaturi de ulei sub motor. Masina era folosita la doua - trei zile. Nu am dat importanta. Am spus ca poate curge putin pe la garnitura busonului. Dupa care totul a fost ok.
                                La revizia la 4 ani (22 000Km) pe care am facut-o la Dacoserv Militari, in februarie 2011, mecanicul m-a intrebat daca sunt probleme, am spus ca nu sunt. A facut schimbul de ulei si am plecat. Mi-a spus doar ca trebuie sa schimb placutele de frana, a demontat una si mi-a aratat cat este de uzata. L-am intrebat cat mai tin, a spus 2000-3000Km si am decis sa le schimb mai tarziu. In urmatoarele doua saptamani am avut din nou parte de scurgeri de ulei, mai importante decat in urma cu un. Dupa trei saptamani de la revizie am crapat spoilerul din fata si am dus masina pentru cateva zile tot la Dacoserv Militari. La plecare am primit si hartia colorata pe care scria la culoarea rosie: urgent inlocuit simering distributie (scurgeri de ulei) si uzura placute 75%. A mai curs ulei timp de o saptamana dupa care s-a oprit. La 5 ani nu am facut revizia, nici la 6 ani. Masina are acum 26 000Km si functioneaza zic eu foarte bine.
                                Last edited by abc; 27 March 2013, 17:55.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google