Originally posted by Cromatic
View Post
distributie logan
Collapse
X
-
Originally posted by einstein1984 View PostCristalizarea aia e normala, apare la orice masina cu pompa de apa pe bloc. daca schimbi pompa de apa din cauza aleia, o schimbi fix preventiv.
.................................................. ..........................
Distributie cu lant, nu? La Merc sigur e.
Urme de antigel asa am pe la termostat, scapa bine antigel pana i-am bagat silicon.
La W124 pompa e "afara" vezi si o poza cum arata.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Bad_Wolf View PostTuratia ridicata de peste 4000 rpm afecteaza distributia imbatranita sau nu ?
Intreb si eu pentru ca am ~ 38.000 km si 5 ani decand e schimbata si acum nu stau prea bine cu banii si as mai merge cu ea .
Acum, dac-oi fi fost eu mai norocos, nu stiu...If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Originally posted by Octavian View Post"Cristalizarea" aia nu e normala. Inseamna ca scapa antigel pe la simering. Masina de noua nu are nici o "cristalizare" in zona pompei de apa.
Urme de antigel asa am pe la termostat, scapa bine antigel pana i-am bagat silicon.
La W124 pompa e "afara" vezi si o poza cum arata.
W124 are distributie pe lant, ca si 2.0 Dci de pe laguna 3 si pompa de apa pe accesorii.
Originally posted by GMR View PostStie cineva cam in ce perioada(asa aproximativ) "au iesit" acele masini care aveau pierderi de ulei pe la simering?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostAcum depinde si cat e de noua masina, la prima schimbare de distributie multi fac totul ca la carte. Cand masina se mai invecheste, daca nu curge pompa, o mai lasa inca o tura.
Daca va incepe sa curga, asta e ghinion, platesti o curea noua de distributie si inca odata manopera.
Daca se gripeaza rulmentul pompei din cauza noii curele de distributie care va trage mai tare de el, tot ghinion, dar mai mare. Platesti si platforma, si cureaua si cine mai stie ce supape...
Cu intervalul de schimb va explic exact de ce la noi in tara este mai scazut decat in vest. Un profesor din faculta care a lucrat ani de zile la Renault in reprezentanta ca sef service mi-a explicat cum sta treaba. In cartile de service din vest pt acelasi motor, de exemplu 1.5 dci distributia are intervalul de schimb de 90.k km iar in est, deci si la noi la 60k. La fel si uleiul si filtrele. Firma face un studiu si in functie de conditiile de trafic si meteo si stabileste intervalele de service. In acest studiu conteaza si calitatea pieselor. Cum la noi in est este foarte mult praf pe sosele si sunt conditii grele de trafic, nema autostrazi, deci masina functioneaza in regim tranzitoriu cu accelerari si franari foarte multe de aici rezulta interval de service mai scazut. Praful este inamicul curelelor, se impregneaza in tesatura acestora si se cristalizeaza prin tasarea continua in materialul din care sunt facute, de aceea daca intoarceti invers o curea uzata o sa vedeti in crapaturile acesteia niste particule sclipicioase. Conteaza cat de bine este etansat compartimentul curelei de distributie. Temperatura si fluctuatiile acesteia influenteaza durata de viata a unei curele, de aceea trebuie schimbata chiar daca nu atinge limita de km.
Acum fiecare face cum vrea, eu unul nu as depasi cu mai mult de 10 mii km intervalul pt schimb de distributie pt distributia originala si cu 5k pt cea aftermarket. Cu pompa de apa ramane la latitudinea fiecaruia daca o schimba sau nu, eu daca nu curge si nu are joc nu as schimba o pompa de apa din fabrica pe una aftermarket.
Comment
-
Originally posted by piroman22 View Post.......................mi-a explicat cum sta treaba. In cartile de service din vest pt acelasi motor, de exemplu 1.5 dci distributia are intervalul de schimb de 90.k km iar in est, deci si la noi la 60k. La fel si uleiul si filtrele. Firma face un studiu si in functie de conditiile de trafic si meteo si stabileste intervalele de service..................................
Da-l dracu de studiu ca le-a dat cu virgula. E vorba numai de bani, de intretinerea serviceurilor de reprezentante si noi sigur ca am pus botu daca asa zice uzina.
Uite ca acum uzina dupa indelungate cercetari zice sa schimbi cum se schimba si in alte tari cu apa calda la robinet.
Comment
-
o mai fi acoperit zapada de anul asta praful ...
de ce la alte autovehicule , comercializate tot in tara noastra , intervalul era mult mai mare ? la dacia si la fiat parca era mic adica la low-cost sa te jecmaneasca dupa cu intretinerea. asta e politica renault.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Corect, la Flocus nou 1.6 schimbare dupa carte la 90000 km, nimic diferit fata de occident.
La Flocus 1.6 sh (primu model, combi) schimbat la 140000 km, vizual cureaua arata ok dupa km astia si 8 ani de utilizare.
Doar uleiu intr-adevar consider ca nu poti sa-l rulezi cum fac astia p-afara 25-30000 km.
Comment
-
La Logan, distributia se schimba la durata de timp si km mai putini. Daca ar fi numai la km parcursi, unii n-ar schimba distributia niciodata la masina. Sunt care dupa 8 ani de la aparitie, au 30-40k la bord.
Afara s-o fi schimband la 90k, dar aia 90k sunt parcursi in 2-3 ani. E mai proaspata distributia.
Asa si cu Kormoranele originale crapate de la atata stat in parcare, unii se lauda ca inca merg mult si bine, DOT din 2004 si inca 4-5 mm de carne pe ele.
Comment
Comment