O sa mai am drum pe-acolo, sa-mi schimb capetele de bara (dar nu din cele originale, ca m-au speriat cu pretul, gen 270 lei bucata la reprezentanta, daca mai adaug geometria vreo 125 lei ajung spre 500 un singur cap de bara) si o sa-l intreb pe mecanic despre curea. In general am stat prin zona in timpul operatiunilor, insa la tensionarea curelei s-a nimerit sa fiu plecat. Adevarul e ca eram destul de chitit sa-mi schimb preventiv si pompa, insa costul destul de mare al piesei m-a cam descurajat. In afara de faptul ca mecanicul mi-a aratat ca pompa nu prezinta scurgeri (lichidul de racire formeaza pete si un soi de excrecente usor vizibile), am inteles ca la 1.6 16v pompa de apa e mai putin solicitata mecanic decat la celelte motoare pe benzina prin pozitia in care e montata (asa o fi, nu stiu). La ce mecanic ai facut operatiunea (pm) ?
Cele doua busoane se schimba la demontarea celor originale pentru fixarea cu o cala a celor doua axe cu came (valabil doar la 1.6 16v, sper ca imi aduc aminte corect ce mi-a aratat mecanicul).
Cele doua busoane se schimba la demontarea celor originale pentru fixarea cu o cala a celor doua axe cu came (valabil doar la 1.6 16v, sper ca imi aduc aminte corect ce mi-a aratat mecanicul).
Comment