distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kojak View Post
    Depinde...nu se baga toti la ciubucuri after program.
    Io am incercat sa "combin" in felu' asta 2 mecanici care d.p.m.d.v. erau foarte priceputi. Au lucrat pe masina mea in reprezentanta si au lucrat foarte bine.
    In fine, ideea e ca din discutie in discutie i-am intrebat daca se baga si la lucrari in particular. Raspunsul a fost unu' negativ, de fiecare data.
    Motivele invocate: salariu si bonusuri motivante in fct. de cate si mai ales comlplexitatea lucrarilor, plus ciubucul (au fost sinceri si au recunoscut) pe care il primesc (nu il cer) de la aproape fiecare client.
    Si cum la lucrari grele gen distributie, merge un 30-50lei...

    Da' repet, astia 2 au reprezentat o exceptie, au lucrat f. corect si ingrijit (curat), lucruri f. rar intalnite. Astora le dau ciubuc ca merita. Pe de al ta parte, unuia care habar n-are de ce trebuie sau cum trebuie sa-ti lucreze pe masina, nu-i dau nici 10 bani, dincontra, de multe ori iese cu scandal daca dau cu muci-n fasole
    In schimb, am observat ca mecanicii astia, din a 2-a categorie mentionata, adica astia cu vrajeli in ei si care-ti fac lucru' de mantuiala iti propun fara greturi sa apelezi la ei in particular ptr. lucrari.

    Oricum ar fi, reprezentata sau in parcare "dupa blocurile gri" , un mecanic / electrician / tinichigiu / vopsitor competent e f.f. greu de gasit. de obicei cam toti sunt pusi pe japca si munca cat mai putina si mai proasta...daca se poate, deloc.

    Spine-mi si mie la ce reprezentanta Dacia ai fost? Vreau sa stiu si eu unde sint mecanicii astia care lucreaza "curat".

    Comment


    • Cauta posturile mele de pe topicu' asta, de acu' aproape 1 an de zile, perioada aprilie-mai.
      Ai acolo tot ce te intereseaza.

      Comment


      • Originally posted by Cristyano View Post
        Nu este foarte scump. Eu mi-am facut un calcul si tot in jur de 12-13 mil ma duce cu piesele mele si manopera la ei(reprezentanta). Macar stii ca sunt de origine si nu stai cu grija ca ai luat nu stiu ce facaturi. Eu zic daca dispui de banii astia sa o faci la ei. In alta parte ai iesi mai ieftin cu 3 mil depinde ce vrei sa cumperi.
        Ca idee:
        pompa apa Hepu-185lei
        kit distributie Contitech(include si cele doua capacele)-498 lei
        "origine"(nu stiu cat de originale o fi)- 360lei
        kit accesorii -300lei
        manopera - 300 lei

        Presupun ca Bras Iasi este reprezentanta Dacia-Renault. Este vreo oferta la ei sau o fi in toate reprezentantele:-?
        Ca idee, toate piesele de origine-850 de lei.


        Mai adaugai 250 lei manopera si 75 de lei antigelul. Tie ti-a iesit 1200-1300 de lei fara avea totul de origine.

        Comment


        • teodormircea: la 80.000 km si 5 ani eu zic sa mai lasi kitul de accesorii, sau sa schimbi doar cureaua, kiturile de prim-montaj duc fara probleme peste 100.000 km in majoritatea cazurilor.

          Comment


          • Si sa astepte, ce?
            80.000km, nu credeti ca sunt suficienti pentru un kit de accesorii? Parca ne intelesesem ca ala e cel mai expus si mai vulnerabil, fata de distributie.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • 80k, eventual o buna parte din ei facuti in oras la o viteza medie de 20km/h... s-au invartit rolele alea suficient timp.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Si sa astepte, ce?
                80.000km, nu credeti ca sunt suficienti pentru un kit de accesorii? Parca ne intelesesem ca ala e cel mai expus si mai vulnerabil, fata de distributie.
                Sfarsitul lumii... daca se rupe cureaua de accesorii . Sunt destui care au schimbat doar cureaua, si rolele le-au inlocuit abia la cel de-al 2-lea schimb de distributie, cativa mai extremisti n-au inlocuit nici macar cureaua pana la al 2-lea schimb.
                Acum omul procedeaza cum crede, eu doar l-am informat ca nu e sfarsitul lumii daca mai lasa kitul de accesorii. Nu i-am zis sa-l mai lase inca 5 ani, dar o luna doua trei n-are nici pe dracu, in eventualitatea in care nu vrea sa dea toti banii o data spre exemplu.

                Comment


                • Sincer sa fiu, m-am gandi si eu sa il mai las, dar daca tot fac drumul la service, macar sa scap de capitolul curelele.
                  Stiu ca nu e mare bai daca se rupe, poti chiar sa mai mergi o "bucata" scurta.

                  Pe de alta parte, atasez o poza cu, cureaua de accesorii. Dupa parea mea, prezinta microfisuri pe suprafata; nu stiu cat de adanci sunt, dar nu e doar una. Am mai dat "la cheie" scurt si din loc in loc se pot vedea.

                  Anul acesta am cateva drumuri de facut prin tara cu tot cu bebe, si numai sa raman pe undeva nu am chef.
                  Attached Files

                  Comment


                  • In oras sunt cam 50% din km facuti, mare majoritate la prima ora dimineata sau seara, in drum spre, de la servici. Restul, pe sosele patriei si ceva prin afara.

                    Eu oarecum m-am impacat cu ideea. Trebuie dati banutii, masina trebuie intretinuta. Costul ruperii curelei de distributie ar fi mult mai mare, plus ca nu mai am acelasi motor dupa.

                    Si pe de alta parte, mereu am schimbat tot si cand trebuie, poate chiar mai devreme (ulei+ filtre <10k km.) Masina nu a vazut "a doua cheie" pana acum. Nu am ce sa ii reprosez...

                    Comment


                    • Si totusi daca se blocheaza o rola de accesorii iti arunca cureaua (mai ales aia noua) pe capacul de distributie care cedeaza. Ai 50% sanse...
                      Asta ziceam mai sus, ori schimbi tot ori mai lasi asa pana in maxim 90.000 km cat tine fara probleme daca is piese bune (nu contrafacute).
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Originally posted by Nepotu123 View Post
                        Sfarsitul lumii... daca se rupe cureaua de accesorii .
                        nu mai bine face omul treaba ca la carte cu curea de accesorii + kitul de role si 60 mii km nu mai are treaba?
                        ​​​​​​

                        Comment


                        • Eu sper ca 80 mii. La 16v Logan schimbul e la 80K, iar la Duster, mai nou, e la 120k.

                          Daca se blocheaza o rola de la cureaua de accesorii, poate sa arunce cureaua in cea de distributie? Nu e "capsulata" sau inchisa de un capac de aluminiu zona curelei de distributie?

                          Comment


                          • Originally posted by Leo0608 View Post
                            nu mai bine face omul treaba ca la carte cu curea de accesorii + kitul de role si 60 mii km nu mai are treaba?
                            Pe principiul tau, nu mai bine isi vinde Loganul si isi ia un Mercedes din asta nou si nu mai are treaba?
                            Daca omu are banii si nu face un efort financiar, sa schimbe ambele kituri(distributie + accesorii) e perfect. Daca nu, poate sa schimbe distributia iar kitul de accesorii il mai poate lasa cateva luni fara riscuri prea mari, asta l-am informat. Parca vorbim chineza.

                            @teodormircea: protectia e de plastic, s-au intamplat cazuri in cele descrise de colegul, dar destul de rare.

                            Comment


                            • Originally posted by Nepotu123 View Post
                              Daca nu, poate sa schimbe distributia iar kitul de accesorii il mai poate lasa cateva luni fara riscuri prea mari, asta l-am informat.
                              Ca sa ajungi la distributie, trebuie sa demontezi cureaua accesorii; s-o puna la loc dupa inlocuirea distributiei?
                              @teodormircea: protectia e de plastic, s-au intamplat cazuri in cele descrise de colegul, dar destul de rare.
                              Amice, tu ai vazut vreodata cum arata capacul de la distributie, la K4M?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • eu am vazut. si l-am vazut si rupt (indoit in distributie_) de cureaua de accesorii...
                                culmea e ca aveam distributie noua cu garantie si doar cureaua de alternator noua.

                                ps: scuze eu vorbeam de k7m , 1.6 8v cum am eu, dar nu cred ca difera foarte mult in partea de jos
                                Last edited by Costi-bc; 24 February 2014, 02:20.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google