Eu sunt băiat finuț și merg cu piesele în portbagaj !
distributie logan
Collapse
X
-
schimb distributie si pompa de apa Logan 1.4 MPI GPL
Am schimbat si eu distributia la Loganul 1.4 mpi fara AC, dar cu servo, din dotare, acum la 94 000 de kilometri:
Preturile sunt urmatoarele:
(Curea Distributie + rola Dacia
Curea accesorii + rola Dacia
Pompa de apa Dacia) = 530 RON de pe w w w . p i e s e n e t . r o
Manopera schimbat distributie, accesorii si pompa de apa = 273 RON
Antigel schimbat = 100 RON
-------------------------------------
Total = 903 RON
Alte detalii:
am tinut rolele originale ale masinii pana la acest kilometraj (94 000 km). Dupa demontare nu prezentau nici un joc si aveau lubrifiant suficient.
pompa de apa veche nu prezenta nici un fel de scurgeri, mecanicul spunand ca nu ar fi trebuit schimbata. Eu am preferat sa o schimb preventiv.
Daca doreste cineva vechea pompa care nu are nici un fel de scurgeri, i-o vand cu 50 de RON.
Parerea mea este ca rola de distributie originala si rola intinzatoare originala de la cureaua de accesorii rezista cu brio cel putin 90 000 de km in conditii de mers normal.
Multumesc colegilor care m-au indrumat sa cumpar piesele de pe site ul mai sus mentionat.Last edited by stolniceanulucian; 11 March 2014, 21:08.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by stolniceanulucian View PostDaca doreste cineva vechea pompa care nu are nici un fel de scurgeri, i-o vand cu 50 de RON.
Tare ma-ndoiesc...
Bag-o nene mai bine pe bazar, da-o de pomana, poate gasesti vreun taximetrist care-i interesat.
Unde ai facut inlocuirea / manopera?
Comment
-
In mod normal intinzatorul are 2 semne intre care se tensioneaza cureaua, important e sa fie totul la semne. O curea tensionata corect se poate verifica si prin rasucire la 45, daca se rasuceste prea mult e prea putin tensionata iar daca e mai putin inseamna ca e prea tensionata. Nu e asa mare filozofie. ;)
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostMi-s curios cum ai sa tensionezi corect cureaua.Last edited by crull; 11 March 2014, 22:32.
Comment
-
Originally posted by piroman22 View PostIn mod normal intinzatorul are 2 semne intre care se tensioneaza cureaua, important e sa fie totul la semne. O curea tensionata corect se poate verifica si prin rasucire la 45, daca se rasuceste prea mult e prea putin tensionata iar daca e mai putin inseamna ca e prea tensionata. Nu e asa mare filozofie. ;)
Nene, daca nu ai logan, mai bine schimba forumu si duteee tata pe forumu de 2.1 16v si lasaneeeeeLast edited by stelco adi; 11 March 2014, 23:01.
Comment
-
la dci sunt intr-adevar niste semne care trebuie sa se pupe cu un fel de parghie (probabil intinzatorul ) si atunci e intinsa exact cat trebuie. cand am intrebat la dacoserv de tensiometru, au inceput sa zambeasca, zicand ca la dci (cel putin la laureat ) nu se foloseste.
Comment
-
dr_mke, la dci, intr-adevar nu se foloseste frecventmetru.
Am fost curios, inainte de a schimba distributia, studiata cartea tehnica.
La empei-da, la decei ba
Esentiala este respectarea punctelor cheie si imperecherea acestora, de pe curea cu cele 3 roti dintate.
Revin cu o poza ordinara, din care cine are ochi, poate remarca datele.Attached FilesLast edited by 77sky; 12 March 2014, 00:14.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Una e sa pui la punct distributia (adica sa sincronizezi arborele cu came cu ala cotit) si alta e sa tensionezi cureaua. Am vazut cu ochii mei curea intinsa "la mana de meserias" care era prea putin tensionata cand a verificat cu DIAPAZ. Si ala era motiv de decalare a distributiei la o adica.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Despre ce motor vorbesti tu?
Eu iti repet: am citit fisa tehnica (cartea scrisa de producator!) si frecventmetrul se utilizeaza doar la benzinar.
Tu poti sa imi aduci o contraproba (printscreen al cartii de service!) pentru a sustine cele scrise de tine?
Zilele acestea (timpul mi-e cam limitat...) voi rasfoi din nou acele pagini si voi reveni cu imagini.
P.S. Din cate imi aduc aminte, motivul pentru care nu se tensioneaza la dci, este prezenta rolei distincte, care tensioneaza automat cureaua, nu ca la mpi unde realizezi pretensionarea (la montaj) si asa ramane toata viata acelei benzi ridate.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment