distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Atinge Dragos View Post
    M-am interesat si eu pentru schimbul de distributie la 1.6 16v la reprezentanta. Cineva de acolo mi-a spus ca e posibil ca si FULIA ARBORE COTIT sa aiba joc si sa fie inlocuita, iar pretul este de 700 lei. Am masina de 6 ani si 48000 km. Inrebarea este : cat de usor se duce fulia asta?
    Poate ne spui si ceva despre oferta; de preturi vorbesc.
    Stai linistit ca nu se strica asa usor fulia aia.

    Originally posted by sergiu2010 View Post
    A spus asta fara sa vada masina?Mergi in alta parte.Totul este posibil!
    Se vede treaba ca n-ai inteles ideea. Citeste mai ...profund.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Reprezentanta Lazar Service - Drobeta Turnu Severin. Preturi:
      - kit distributie + montaj - 539 lei
      - kit accesorii + montaj - 440 lei
      - pompa apa - 380 lei (cred ca era cu montaj, nu am mai intrebat ca nu m-a interesat)
      - fulie arbore cotit 700 lei
      Garantie manopera 1 an. Si pot sa stau langa ei sa vad ce fac (asta a fost foarte important, pentru ca altfel nu faceam la ei).
      Au promotia asta pana pe 31 martie.
      Mie mi s-au parut preturile ok.
      Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
      sigpic

      Comment


      • Sunt bune preturile, profita de oferta. De pompa nu poate fi vorba, la km. astia, decat daca esti un mare ghinionist
        ...
        Vezi ca va trebui sa platesti in plus si cele doua capace de la axele cu came, cca. 70-80 lei.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Sunt bune preturile, profita de oferta. De pompa nu poate fi vorba, la km. astia, decat daca esti un mare ghinionist
          ...
          Vezi ca va trebui sa platesti in plus si cele doua capace de la axele cu came, cca. 70-80 lei.
          Mersi pt. ajutor.
          Da, stiam de cele doua capace de la axele cu came. Kit-ul de origine nu le contine, desi am vazut ca sunt alte kit-uri care le includ.
          Poti sa-mi spui daca mai sunt alte chestii la care sa ma astept.
          Vreau sa schimb si antigelul la ei.
          Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
          sigpic

          Comment


          • In mod normal nu; pana la urma intr-o reprezentanta dacia, inlocuitul unei distributii e o problema de rutina; asta fac de ani buni.
            Succes si asteptam impresii dupa, oricare ar fi ele.

            Nu mai folosi functia QUOTE, atunci cand raspunzi la ultimul post.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Ok. O sa revin cu impresii dupa.
              Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by vallio View Post
                Salut,

                Observ ca ai motorul si pe GPL, exista vreo diferenta la distributie? Mai stii cumva codul pe pompa de apa. Am cumparat si eu distributia(kit complet) tot de pe site-ul mentionat de tine,iar seria de la pompa de apa incepe cu 7701, cel de la reprezentanta Automarcus imi zice ca nu este buna si ca ar trebui sa am ceva cu 130C.
                Am sunat la magazinul mai sus mentionat si am verificat din nou cu baiatul de acolo piesele dupa seria masinii.
                Tin sa precizez ca masina e 1.6MPI+GPL fabrica Landi renzo fabricata in 2008, cel de la Automarcus nu a verificat dupa seria masinii.
                Ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema expusa mai sus?

                Comment


                • Nu exista Kit distributie (inclusiv pompa apa) special pentru masinile cu GPL (gandeste-te la cati si-au montat GPL a.m.), kit-ul de distributie este la fel ca la motorul corespunzator dar fara GPL.
                  Last edited by Cromatic; 15 March 2014, 22:51.

                  Comment


                  • Logan 1.4 din 2006 cu AC si servo : cum se tensioneaza corect cureaua de accesorii? este un galet intinzator automat? Intreb pentru ca vreau sa schimb distributia si accesoriile. La kitul de accesorii am gasit urmatoarele oferte:
                    1. curea Contitech, doua role NSK , dar care nu include galetul intinzator ci se va schimba doar rola - 140 lei
                    2. kit de origine MPI : contine curea Hutchinson, rola intoarcere NSK si intinzator automat OEM - 350 lei
                    3. Kit : curea Dayco, galet intinzator (nu stiu ce marca acest galet - nu e precizat pe site) si rola intoarcere NSK - 183 lei

                    La cea de distributie am inteles ca se recomanda folosirea frecventmetrului...deci banuiesc de aici ca nu merge un kit de distributie logan mpi 1.4 cu intinzator automat ca pentru loganele MPI modele noi?
                    La distributie as alege curea Contitech si rola INA desi nu cred ca as gresi nici cu Gates si Koyo...
                    Va multumesc !
                    sigpic

                    Comment


                    • Da. Se tensioneaza automat cu ajutorul acelui galet.
                      1. Nu recomand , daca galetul tau e invechit
                      2. Ok , dar cam scump
                      3. Pare cel mai bun calitate / pret - totusi da un telefon si afla ce galet e

                      La distributie citisem pe undeva aici pe forum ca ar vrea cineva sa puna intinzator automat. Mai cauta.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Originally posted by IceMoon View Post
                        Logan 1.4 din 2006 cu AC si servo : cum se tensioneaza corect cureaua de accesorii? este un galet intinzator automat? Intreb pentru ca vreau sa schimb distributia si accesoriile. La kitul de accesorii am gasit urmatoarele oferte:
                        1. curea Contitech, doua role NSK , dar care nu include galetul intinzator ci se va schimba doar rola - 140 lei
                        2. kit de origine MPI : contine curea Hutchinson, rola intoarcere NSK si intinzator automat OEM - 350 lei
                        3. Kit : curea Dayco, galet intinzator (nu stiu ce marca acest galet - nu e precizat pe site) si rola intoarcere NSK - 183 lei

                        La cea de distributie am inteles ca se recomanda folosirea frecventmetrului...deci banuiesc de aici ca nu merge un kit de distributie logan mpi 1.4 cu intinzator automat ca pentru loganele MPI modele noi?
                        La distributie as alege curea Contitech si rola INA desi nu cred ca as gresi nici cu Gates si Koyo...
                        Va multumesc !
                        Kitul de distributie pentru 1,4MPI nu are decat cureaua de distributie si o rola intinzatoare cu excentric la care tensionarea se face manual.Kitul original il gasesti la 160-200 de lei,dar la fel de bine poti cumpara Kit dedistributie GATES,care contine aceleasi piese ca kitul original dar este mai ieftin pentru ca nu are pe curea si pe cutie sigla de marca,adica rombul.

                        In ce priveste Kitul de accesorii,daca este cel original,poti inlocui doar cureaua,si eventual daca dau semne de oboseala,doar rolele ,fara intinzator,care costa o caruta de bani.Oricum rolele de la accesorii inainte sa inchine steagul se aud foarte clar cum uruie,si se por inlocui ulterior mai ales ca nu e o operatiune costisitoare.Eu as merge pe curea Hutchinson.
                        Last edited by sergiu2010; 16 March 2014, 18:27. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by sergiu2010 View Post
                          In ce priveste Kitul de accesorii,daca este cel original,poti inlocui doar cureaua,si eventual daca dau semne de oboseala,doar rolele ,fara intinzator,care costa o caruta de bani.Oricum rolele de la accesorii inainte sa inchine steagul se aud foarte clar cum uruie,si se por inlocui ulterior mai ales ca nu e o operatiune costisitoare.Eu as merge pe curea Hutchinson.
                          Intinzatorul de care vorbesti este o piesa separata sau este o componenta a unei role (o rola are si rol de intinzator)? Intreb deoarece la 1.4 MPI fara AC si fara servodirectie kit-ul de accesorii nu are role. Practic aici kit-ul de accesorii contine doar cureaua de accesorii.

                          Comment


                          • La varianta fara AC si fara servo nu exista role si nici intinzator in kitul de accesorii.Cea mai tare varianta!
                            Intinzatorul de care am spus mai sus are o rola si un intinzator cu arc,dar rola se poate demonta de pe intinzator si este identica cu a 2 a rola din kitul de accesorii,adica rola infasuratoare/ghidare.
                            Last edited by sergiu2010; 16 March 2014, 20:46.

                            Comment


                            • Intinzatorul cu arc nu merge pus la majoritatea masinilor cu 1.4 mpi, doar la ultimele produse.

                              Comment


                              • Pentru motorul de 1.2 16v D4F in carnetul de intretinere se recomanda schimbarea curelei de distributie o data la 60000 km sau 4 ani , partea amuzanta e ca am gasit pe unele site-uri straine specificatiile tehnice si recomandarile de schimbare curea distributie o data la 120000 km pt acest tip de motoras.Acum care ar fi adevarul ???
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google