Subiect arhidiscutat. Respecta, daca vrei, recomandarile din Carnetul de intretinere, primit la cumpararea masini, in Romania. Si la alte motorizari de pe Logan e aceiasi poveste.
distributie logan
Collapse
X
-
Originally posted by prometheus View PostPentru motorul de 1.2 16v D4F in carnetul de intretinere se recomanda schimbarea curelei de distributie o data la 60000 km sau 4 ani , partea amuzanta e ca am gasit pe unele site-uri straine specificatiile tehnice si recomandarile de schimbare curea distributie o data la 120000 km pt acest tip de motoras.Acum care ar fi adevarul ???
Originally posted by mr.K View PostIntinzatorul cu arc nu merge pus la majoritatea masinilor cu 1.4 mpi, doar la ultimele produse.
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostMecanicul meu are scula asta si o foloseste de fiecare data. Altfel, mi-ar fi crapat alternatorul in 200.000 km, fara dubii !Eu beau sigpic
Comment
-
Intri aici si te lamuresti (click pe coduri).
Apropo, si Gates face referire la felul cum se monteaza cureaua de accesorii 5pk.
http://www.gatesautocat.com/pdf/engl...nault5_6PK.pdf
Gates fabrica si role?Last edited by Cromatic; 17 March 2014, 22:39.
Comment
-
Salut.
Sunt nou pe forum dar il urmaresc de ceva vreme. Vreau sa schimb distributia la logan 1.4 mpi, are aer si servo. Masina are peste 70000 km, deci este prima schimbare a distributiei, intrebarea este ce schimb?
1.Kit distributie (rola si curea) +curea accesorii
2.Kit distributie +pompa apa +curea accesorii
sau
3. Tot punctul 2.+ rolele de la cureau de accesorii, care au un pret destul de ridicat.
Masina merge foarte bine, nu scartaie la pornire si nici nu curge pompa de apa.
Multumesc anticipat
Comment
-
schimbi kit distributie + pompa apa
kit accesorii complet care contine si cele 2 role
iei piese de origine de la www.piesenet.ro ca sa te coste mai ieftin si le montezi la un dealer dacia (platesti manopera si ai garantie 3 luni la montaj ! )
Last edited by Leo0608; 19 March 2014, 10:58.​​​​​​
Comment
-
Ce an de fabricatie are masina?
Avand in vedere numarul de kilometri (70 000) se impune o inlocuire a distributiei care se face la 60 000 Km sau 4 ani, in cazul tau (cred).
Recomand sa respecti instructiunile din manualul de intretinere!
Adica:
- curea + una rola, la distributie;
- curea + doua role, la accesorii.
Recomand sa folosesti piese de origine, cumparate de la service-ul autorizat la care faci manopera. Cel mai bine este sa mergi la o reprezentanta Dacia.
Pompa de apa se schimba doar daca este necesar, in urma constatarii vizuale.
Intelept mi se pare , daca e posibil, sa profiti de o promotie, eventual mai astepti putin. Astfel suma totala nu mai e asa mare si pretul rolelor de la accesorii nu mai deranjeaza atat de mult. Cu siguranta acestea mai rezista dar totusi nu improviza. Inca ceva: corect este ca o curea demontata de pe masina sa fie inlocuita chiar daca are spre exemplu doar 5 000 Km.Last edited by abc; 19 March 2014, 11:21.
Comment
-
@robert_yo, varianta prietenoasa la buzunar ti-a descris-o leon, cea scumpa, abc.
Daca pompa de apa nu are nimic la 70k, poate sa nu aiba nimic nici la 130k, sau poate curge la 75k. Loterie. O sa trebuiasca demontata cureaua de distributie, montata pompa noua, alta curea si alta manopera. Manopera o s ate costa mai mult decat o pompa noua, acum.
Comment
-
Originally posted by Leo0608 View Postschimbi kit distributie + pompa apa
kit accesorii complet care contine si cele 2 role
iei piese de origine de la www.piesenet.ro ca sa te coste mai ieftin si le montezi la un dealer dacia (platesti manopera mai scumpa decat daca ai lua piesele de la ei de vreo 2 ori si ai garantie 3 luni la montaj in loc de 12 luni cum ai avea cu piese de la reprezentanta! )
http://www.piesenet.ro/Motor/Distrib...ina-Gates-HEPU
Parerea mea.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Astazi am venit sa schimb distributia ( promotie luna martie )si lichidul de frana la Autoglobus Timisoara. Ma prezint la 8:30 conform programarii si intru cu masina in service, si eu pe langa mecanic. Zic pana acum perfect, dar...
Cureaua se regleaza la mana (eu avand mpi, aici am inceput sa ma fac rosu, dar am tacut), apoi se schimba lichidul de frana prin metoda apasa pedala ( aici deja am imceput sa scot abur si ma gandeam nu mai calc pe aici veci, tot am tacut). Primesc masina platesc si dau sa plec la 12:30, si acum incepe sa se auda un scartait de frana de mana ( ea fiind lasata jos), si am pocnit. Ma duc frumusel si zic sa fiu civilizat " vq rog sa veniti putin ca masina scartaie la plecare". Vine omul , il pun la volan si zice " da asa e scartaie, dar asteptati pana la 13:00 ca baietii sunt in pauza de masa si apoi se uita la ea". Spun " bine astept".
In acewt moment e 12:48 si sunt aici asteptand. Acu spuneti voi ce merita acest service? Iar eu nu am crezut vreodata sa fiu atat de civilizat... ( dar in gand i-am bagat si scos fara sa ma repet).
In cazul in care nu am fost coerent va rog sa-mi scuzati nervii
Comment
-
@robert: Eu iti recomand sa schimbi si pompa de apa indiferent de starea ei de acum, ca sa sti o treaba. E o piesa mult prea importanta ca sa o treci cu vederea asa de usor.
Cu ocazia asta verifica si concentratia lichidului de racire. In mod normal ele se recupereaza si dupa schimbul pompei se mai face completare cu antigel si apa in proportiile indicate in cartea masinii. Daca e cazul, il schimbi complet.
Comment
Comment