distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • costa 150 lei cu piesele tale manopera la dacoserv, la o benzinara, cu tot cu pompa de apa si accesoriile ;)
    ​​​​​​

    Comment


    • Nu cred asa ceva!

      Comment


      • prea departe de adevar nu cred ca e. cred ca ar fi max. 200.

        Comment


        • Originally posted by Leo0608 View Post
          costa 150 lei cu piesele tale manopera la dacoserv, la o benzinara, cu tot cu pompa de apa si accesoriile ;)
          Cam mic preţul în condiţiile în care pe mine m-au taxat cu 168,64 lei pentru o revizie banală de schimb ulei şi consumabile, ulei motor şi filtre aduse de mine (anul trecut în luna Noiembrie)!
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by Cromatic View Post
            La accesorii nu prea e indicata cureaua Gates (daca ai AC) deoarece e "lisa" pe partea opusa celei cu_canale, nici fabrica nu monteaza curea Gates la accesorii - zic si eu acelasi lucru care mi l-a spus mecanicul la care merg de obicei.
            asta nu am stiut! e lisa?? adica ? pare la suprafata exact ca si cureaua hutchinson care era inainte!nu se aude niciun zgomot suspect din zona ei si cade bine pe role!daca nu era buna nu cred ca se risca gates cu ea pe piata! intradevar e prima data cand schimb distributia nu neaparat din cauza banilor ci din curiozitate!

            Comment


            • Adica are suprafata aia "lucioasa", "neteda", nu e usor "rugoasa".
              Dar nu cred ca asta e o problema, daca cureaua e originala pe producator.

              Comment


              • draculaflying ati scutit in jur de 200 lei,dar ati castigat experienta .
                dacia ofera acum pachet schimb distributie pt. masina dvs. la doar 389lei(piese de origine,manopera inclus,garantie,...bla ,bla).
                dar mai punem curea accesorii 30-50 lei si spaga tot atat.
                eu cred ca o sa tina ,ca e facuta cu suflet.

                Comment


                • Originally posted by Ampt View Post
                  Cam mic preţul în condiţiile în care pe mine m-au taxat cu 168,64 lei pentru o revizie banală de schimb ulei şi consumabile, ulei motor şi filtre aduse de mine (anul trecut în luna Noiembrie)!
                  Pretul reviziei este asa de mare, pt ca pe langa schimbul de ulei si filtre, ar mai trebui facute nu stiu cate operatiuni (care evident nu se fac), de genul verificat presiune roti, verificat daca merg toate becurile (cred ca si reglaj faruri), completarea cu antigel, lichid frana, solutie spalat prabriz, etc., sa puna masina pe tester, veirificare stare caroserie, vopsea, stergatoare, alte verificari bla-bla.

                  Comment


                  • Alea doar le bifeaza la final pe o hartie.
                    Uneori, rar ce-i drept, mi s-a intamplat inainte s-o bage pe rampa sa mai aprinda un far, sa dea un semnal si un spritz la stergator...asa de ochii lumii. Cum era, "verificare 16 puncte de control", parca?

                    Comment


                    • se face si alea daca le ceri, n-are ce comenta mecanicul !
                      daca nu zici nimic, te lasa sa iesi cum ai intrat )
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Buna seara. Va deranjez si eu cu o intrebare legata de distributie:

                        Ma sfatuiti sa o schimb sau nu tinand cont de urmatoarele circumstante:1.Masina este din 2009 ; dar a stat mult parcata ; 2 ani si ceva ; am preluat-o cu 2000 km in septembrie 2012 ;acum ea are 14000 km;

                        2.Stilul meu de conducere este relativ calm , in oras rar depasesc 2500 ,3000 rpm ; 3000 cand sunt mai nervos ; nu tind sa o bruschez ; inafara orasului imi place sa rulez si ceva mai repede 140 la ora , dar in principiu 100 - 120 ;

                        3.Prefer sa fac o investitie cu cap precizand ca abia am terminat facultatea si nu detin cine stie ce fonduri ,nefiind salariat.

                        4.Am studiat cureaua de la alternator ; e in regula ; nu prezinta asa zisele fisuri ; doar un fel de ... cum sa va spun ,un damb mic , in mijloc , probabil defect de fabricatie.

                        Ma gandeam sa o mai tin pana la 30.000 km , 40.000 poate , nu am facut prea multi km / an din cate ati constatat.Nu suiera nu urla nu ... etc , ati priceput ideea , sunetul motorului este clasic.

                        A mentionat cineva aici de oferta Dacia , 394 ron pt 1,4 al meu ; este un pret rezonabil ; chiar si asa ; citind pe forum diverse relatari am aflat ca si cu o distributie noua exista uneori riscul iminent cedarii acesteia.De aceea sunt oarecum in ceata.Indecis.
                        Last edited by Ozzzi3; 28 April 2014, 00:01.

                        Comment


                        • Ozzzi3, mai mergi cu masina, e noua practic
                          La anul pe vremea aceasta sa o schimbi
                          n-ai km facuti ...
                          ​​​​​​

                          Comment


                          • Stiu mai multe cazuri din 2007 cu aprox 40000km care inca nu au skimbat distributia. Eu nu indemn pe nime sa faca la fel, insa se poate. Eu cel putin in lipsa banilor as mai merge o vreme, dar nu foarte mult. In caz ca se rupe pot fii foarte mari costurile. In caz de simptome sa o opresti urgent si sa nu incerci sa o mai pornesti.

                            Comment


                            • Originally posted by Ozzzi3 View Post
                              Buna seara. Va deranjez si eu cu o intrebare legata de distributie:

                              Ma sfatuiti sa o schimb sau nu tinand cont de urmatoarele circumstante:1.Masina este din 2009 ; dar a stat mult parcata ; 2 ani si ceva ; am preluat-o cu 2000 km in septembrie 2012 ;acum ea are 14000 km;

                              2.Stilul meu de conducere este relativ calm , in oras rar depasesc 2500 ,3000 rpm ; 3000 cand sunt mai nervos ; nu tind sa o bruschez ; inafara orasului imi place sa rulez si ceva mai repede 140 la ora , dar in principiu 100 - 120 ;

                              3.Prefer sa fac o investitie cu cap precizand ca abia am terminat facultatea si nu detin cine stie ce fonduri ,nefiind salariat.

                              4.Am studiat cureaua de la alternator ; e in regula ; nu prezinta asa zisele fisuri ; doar un fel de ... cum sa va spun ,un damb mic , in mijloc , probabil defect de fabricatie.

                              Ma gandeam sa o mai tin pana la 30.000 km , 40.000 poate , nu am facut prea multi km / an din cate ati constatat.Nu suiera nu urla nu ... etc , ati priceput ideea , sunetul motorului este clasic.

                              A mentionat cineva aici de oferta Dacia , 394 ron pt 1,4 al meu ; este un pret rezonabil ; chiar si asa ; citind pe forum diverse relatari am aflat ca si cu o distributie noua exista uneori riscul iminent cedarii acesteia.De aceea sunt oarecum in ceata.Indecis.
                              1.4 , 2006, 67-68.000km si am schimbat distributia anul asta. Poti sa stai linistit ...mult timp/km. La mine mai curgea si un semering intre timp...
                              sigpic

                              Comment


                              • Va multumesc pentru sfaturi.Voi amana schimbul.Mai bine ma plimb.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google