distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    poti sa stai linistit, daca e distributia cu care a venit sau chiar daca ai schimbat-o deja la reprezentanta dacia cu piese de origine. mai ales daca mergi mai batraneste.
    A fost schimbata la reprezentanta, asta stiu sigur(pe atunci masina nu era a mea, am gasit asta in istoricul service al masinii, trecut in carnetul de intretinere), a fost schimbata cureaua distributie+simering+pinion, cica ar fi fost un lot de masini cu pinion sau simering facute de Sinterom-care erau f proaste, si banuiesc ca au fost inlocuite tot cu unele "de origine". Despre pompa de apa nu stiu nimic(dar 100% nu au schimbat-o) si la fel despre cureaua de accesorii si role.

    Comment


    • Un kit de distributie Gates costa 100,iar o manopera decenta tot atat,si cu asta ai incheiat toata povestea.Accesoriile si pompa de apa mai merg pana la urmatorul schimb,eventua lvezi in ce stare e cureaua de accesorii si daca e crapata pe interior o schimbi si pe aia cu 50 lei.Dar eu personalzic sanu te grabesti ca nu arde asa tare.
      Last edited by sergiu2010; 10 June 2014, 15:09.

      Comment


      • Salutare.

        Astazi am schimbat urmatoarele la loganul meu, care are 46000km :

        1. Kit distributie (curea gates+rola koyo) - 125 Ron;
        2. Pompa apa de origine - 150 Ron; *
        3. Antigel 3L +3L apa distilata - 63 Ron;
        4. Curea servo origine (AC) - 41 Ron;
        5. Bujii origine - 60 Ron;
        6. Filtru ulei origine - 20 Ron;
        7. Filtru aer - 30 Ron;
        8. Ulei elf sxr 5w40 - 105 Ron;
        9. Manopera - 150 Ron + garantie lucrare;

        Total : 744 Ron

        * pompa de apa veche este ca noua, nu are calcar, era totul in regula.
        House is in the house

        Comment


        • Originally posted by dominum View Post
          Salutare.
          9. Manopera - 150 Ron + garantie lucrare;
          Superb pretu'!
          Unde anume ai schimbat toate astea?

          Comment


          • Salut. In Craiova, este un service care lucreaza cu toate tipurile de masini. Sunt mecanici foarte buni care isi fac treaba repede si bine.

            Si apropo, timp total executie - 3 ore - cu o jumatate de ora pauza.
            House is in the house

            Comment


            • Foarte bune preturile si la piese.

              Comment


              • Nu vreau sa fac nici o reclama aici, dar magazinul este numai de Dacia, toate sunt numai originale la preturi excelente.Cumpar de acolo de 5 ani si nu am avut nici o problema.
                House is in the house

                Comment


                • Pai eu zic ca nu e nici o problema sa postezi numele service-ului cu pricina.
                  Poate avem si alti colegi din Craiova sau imprejurimi care sunt interesati.

                  Comment


                  • Service-ul se afla pe strada Spaniei, in spatele spalatoriei. Este exact langa Brother's Cafe. Iar magazinul se numeste : Fantricom - daca este vreo problema ca am spus numele magazinului, va rog sa editati si stergeti.


                    Last edited by dominum; 13 June 2014, 18:46.
                    House is in the house

                    Comment


                    • Am schimbat si eu astazi distributia. Dimineata la 8.30 am sunat la Dacoserv Militari sa imi fac programare. Am gasit liber, astfel ca la 9.30 eram la ei. Schimbat kit distributie, pompa de apa, kit accesorii, lichid de racire. Piesele le-am adus eu. Am mai cumparat de la ei un spray pentru curatat, un colier pentru furtunul de la radiator si 1 l apa distilata chipurile nu mi-ar ajunge(adusesem 3 l antigel si 2 l apa distilata, la final am plecat cu el acasa caci nu era nevoie).
                      Mecanicul, un domn cu parul carunt, a fost cat de cat ok. Amabil, rabdator, nu s-a suparat ca i-am suflat tot timpul in ceafa.
                      Cureaua de accesorii era deja crapata pe interior (nu fusese schimbata niciodata in 5 ani si jumatate si 82 000 km). Cureaua de distributie era ca noua, cu toate ca nu era stransa aproape deloc! Aproape ca facea "burta". Mecanicul a zis ca nu a mai vazut niciodata o curea atat de slabita. Avea 58 000 si fusese montata la Serus pe Soseaua de centura in garantie din cauza unor pierderi de ulei la motor. Rola era si ea destul de uzata. Pompa scapa putina apa.
                      Ce ma nelinisteste este procedeul de montare a noii pompe de apa. Dupa ce s-a chinuit cateva minute sa o puna la loc, aceasta nu intra in locasul ei. A inceput sa o prinda in suruburi asa departata si apoi a inceput sa le stranga pana s-a apropiat de tot. Este ok?
                      Cureaua de accesorii a fost testata cu diapazonul. S-au facut 3 masuratori care au indicat 157, 160, 155. Dupa ce mi-a schimbat antigelul nu mai trecea pe gaz. Pana nu a adus o pompa sa faca aerisirea instalatiei masina mergea doar pe benzina. Pana la urma s-a rezolvat.
                      Mecanicul mi-a spus ca trebuie sa schimb fulia de la alternator si ca mai buna ar fi una de diesel. Nici bieleta antirasturnare nu mai duce mult. Ce ma sfatuiti sa pun?
                      Timp de lucru 3 ore. Pret manopera 315 ron. Garantie 3 luni.

                      Comment


                      • Originally posted by ionut27 View Post
                        Ce ma nelinisteste este procedeul de montare a noii pompe de apa. Dupa ce s-a chinuit cateva minute sa o puna la loc, aceasta nu intra in locasul ei. A inceput sa o prinda in suruburi asa departata si apoi a inceput sa le stranga pana s-a apropiat de tot. Este ok?
                        Cureaua de accesorii a fost testata cu diapazonul. S-au facut 3 masuratori care au indicat 157, 160, 155.
                        Pompa noua de apa trebuie sa intre ca turnata, adica sa se pupe exact, fix pe fix.
                        Daca e originala, se foloseste doar garnitura, fara aplicare suplimentara de solutie de etansare.
                        Daca nu e originala se aplica pasta de etansare.
                        Ce pompa de apa ai luat?

                        Nu cureaua de accesorii ti-a fost verificata cu ajutorul diapazului, ci cureaua de distributie.

                        Aia de accesorii are 2 galeti, unu' infasurator si altu' intinzator, fiecare cu rolu' lui bine stabilit.
                        Last edited by Kojak; 16 June 2014, 18:14.

                        Comment


                        • Pompa era "de origine". Da, acum am vazut ce am scris. Cureaua de distributie a fost reglata cu scula aceea care se afla intr-o cutie pe care scria cu markerul, cu litere de tipar "DIAPAZON"!

                          Comment


                          • Ok. Diapazonul se foloseste la instrumentele muzicale, si are cam acelasi rol de "acordare", daca vrei, si ptr. cureaua de distributie. Doar ca ala se numeste diapaz.
                            Faptul ca scria pe cutie cu markerul, nu inseama ca e si corect. A fost scris de un mecanic probabil in ideea de a identifica repede cutia in magazie sau unde dracu tin ei dispozitivele mai "speciale", la nevoie.
                            Asta asa ca fapt divers.
                            In rest, bafta si sa te bucuri de masina!
                            Last edited by Kojak; 16 June 2014, 18:48.

                            Comment


                            • Deci pompa de apa originala se monteaza doar cu garnitura, iar pompa after market se monteaza cu garnitura + silicon ??

                              Comment


                              • Alea aftermarket nu vin toate cu garnitura sau garnitura e de calitate mai proasta decat la alea "de origine".
                                Spun si io ce am auzit la mai multi mecanici, nu e doar o singura parere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google