distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu cred ca ai si scurgeri la pompa de apa, ma gandesc ca face mai rau cand e foarte incinsa pentru ca presiunea mare apasa pe rulment mai mult decat la rece.
    Si eu am un zgomot suspect cand dau drumul la dezaburire si cand tin in tensiune volanul sa virez, mai exact cand scade relantiul indiferent de cauza.(pompa de servo ce ingreuneaza ori consumator mare de curent)
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      Am schimbat antigelul...am pus Hepu si mi se pare ca se aude mai incet.
      Daca amestecu' bagat in instalatie e o idee mai concentrat, adica nu ai mers pe proportia antigel-apa 50/50 si ai bagat mai mult antigel, si ai observat ca zgomotu' se percepe mai slab decat inainte, e clar, rulmentu' pompei de apa.
      Fiind proportie mai mare de antigel, se lubrifiaza mai bine si de aici si zgomotu' mai redus.
      Am patit la fel ca tine acu' cativa ani, dupa ce schimbasem distributia cu toate cele (fara pompa de apa) la dacoserv. A inceput sa fluiere DUPA cele 12 luni, din pacate, asa ca s-a lasat cu distributie + pompa de apa noua, la Serus. M-a dus in jur de 10 meleoane toata distractia.
      Acuma, io sper sa ai noroc si sa ma insel.
      Poate, poate e doar vreun galet de la accesorii si scapi mai ieftin...dar daca 1. face DOAR la cald si 2. cu antigel mai concentrat, tendinta e sa nu se mai auda asa pronuntat...lucrurile sunt cam clare dupa "simptome".
      Last edited by Kojak; 19 June 2014, 16:47.

      Comment


      • 827sam
        Am desfacut capacul de la distributie...pompa e curata.
        Nici gram de antigel.
        Gaura de scurgere e in sus si se vede bine.

        Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

        Comment


        • Si a mea era curata ca lacrima, da' cu toatea astea, rulmentu' facea zgomot.

          Comment


          • Si eu banui tot pompa de apa. As incerca SKF sau Hepu.

            Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

            Comment


            • N-are nici o treaba calitatea antigelului cu rulmentul pompei de apa.Rulmentul nu se unge cu antigel ci cu vaselina pusa de producatorul rulmentului,si oricum rulmentul uruie nu scartaie ,decat daca era aproape de gripare,dar sunt sigur ca ar fi auzit uruitul inainte.Separarea lichidului de racire de rulment este facuta de presetupa,care daca se distruge, antigelul curge prin orificiul de siguranta de pe pompa de apa tocmai pentu a nu ajunge la rulment.Am scris cateva posturi mai sus parerea mea si o mentin in continuare.Role gripate nu am vazut nici la 150 000,daramite la 40 000 indiferent de calitatea rolei.Avand in vedere ca rolele sunt din plastic ar exista si posibilitatea ca una din role se aiba bucata sparta din ea.Cel mai bine ar fi sa demontezi fara sa cumperi nimic,si sa vezi care e problema,ca risti sa dai in alte daune.

              Comment


              • Imi aduc aminte de niste tablite de protectie la rola distributie, pe care mecanicul le-a dat jos, motivand ca au fost cazuri in care aceastea au creat probleme; am si pus niste poze, in acest sens la vremea cand am inlocuit distributia.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by sergiu2010 View Post
                  ,si oricum rulmentul uruie nu scartaie
                  Nu e rulment de roata ca sa uruie.
                  Rulmentu' pompei de apa are un zgomot specific, un fel de fluierat / suierat, doar atunci cand "nu e in toate mintile", altfel nu trebuie sa scoata nici un zgomot. In rest, sunt de acord cu tine referitor la principiu' de functionare si ungere al pompei de apa.
                  Last edited by Kojak; 20 June 2014, 10:58.

                  Comment


                  • Suierat/scartait face pompa. Dar in faza terminala, inainte de a se gripa.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Imi aduc aminte de niste tablite de protectie la rola distributie, pe care mecanicul le-a dat jos, motivand ca au fost cazuri in care aceastea au creat probleme; am si pus niste poze, in acest sens la vremea cand am inlocuit distributia.
                      Asta am spus si eu cateva posturi mai sus,si deaceea am spus sa nu cumpere nimica decat dupa demontare.

                      Originally posted by Kojak View Post
                      Nu e rulment de roata ca sa uruie.
                      Rulmentu' pompei de apa are un zgomot specific, un fel de fluierat / suierat, doar atunci cand "nu e in toate mintile", altfel nu trebuie sa scoata nici un zgomot. In rest, sunt de acord cu tine referitor la principiu' de functionare si ungere al pompei de apa.
                      Orice rulment indiferent de unde,daca are uzura,uruie,numai ca pompa de apa logan este sub capacul de la distributie si se aude mai greu decat cel de roata.Ca sa nu mai spunem ca pompele de apa se schimba mult inainte de vreme.
                      Last edited by sergiu2010; 20 June 2014, 11:09. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • depinde de ce role ziceai ca nu se gripeaza. mie rola de intoarcere de la accesorii mi s-a gripat la 38k km, si mi-a sarit cureaua. era rola din fabrica.

                        Comment


                        • Distributie Logan 2010

                          Salutari!

                          Am facut 4 ani de cand am masina (Logan 1.4) si trebuie schimbata distributia.
                          Am cumparat:
                          Curea de distributie CONTITECH CT988
                          Rola intinzator curea distributie INA 531 0818 10
                          Curea transmisie cu caneluri CONTITECH 5PK1750

                          Ajuns la mecanic sa le schimb.. surpriza! Nu asta am pe masina si nu se potrivesc! Masina este din 05/2010.

                          Cureaua de transmisie este 6PK 1822.
                          Banuiesc ca a mai intampinat cineva aceasta problema si il rog sa ma ajute cu codurile/numele de care am nevoie.

                          De asemenea, daca e cineva interesat de piesele enumerate mai sus cumparate deja de mine (toate sunt noi), pana luni le vand cu 230 lei toate sau le dau retur la magazin.
                          Attached Files
                          Last edited by CataLiNNN; 21 June 2014, 13:53.

                          Comment


                          • Kit distributie Logan 1.4 MPI dupa 2010 :COD 130C17480R

                            Comment


                            • Contitech/INA nu produc astfel de piese?
                              Nu as vrea de origine.

                              Comment


                              • Motorizarea 1.4 cu distributia asta n-a fost produsa decat scurt timp si doar pentru Dacia, Renault era demult la 1.4 16V. Rola aia e diferita de cea veche, poate Ina s-o fi chinuit sa produca asa ceva pentru o piata potentiala mica, dar eu n-am vazut decat pe origine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google