Toate pompele de apa au saruri, doar alea noi nu au. Ala nu e motiv de inlocuire daca nu a fost nevoie de completare cu antigel.
distributie logan
Collapse
X
-
Originally posted by einstein1984 View PostToate pompele de apa au saruri, doar alea noi nu au. Ala nu e motiv de inlocuire daca nu a fost nevoie de completare cu antigel.
Si apoi sa le compari cu cele in discutie?
Nici pe blocul motor nu erau urme, logic.
Eu unul nu am cum sa consider normale acele urme si sa las in continuare o pompa sa ruleze, la risc, inca 60 kkm (cat ar trebui sa fie un interval mic de schimb al D.)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
anul trecut, cand am schimbat distriburia, era sa na bat cu aia de la dacoserv, . ei ziceau ca nu trebuie schimbata pompa. n-am facut poze si ma oftic. era nou-nouta "ganze giebier". nu mi-a venit sa cred, zici ca era scoasa sun cutie.
tot diesel...
Comment
-
Fratilor asta e deacum!Si cureaua era buna.Mai mergea lejer 12k-15k pe putin!Dar nu am vrut sa risc sa merg pana se rupe!Asa si cu pompa, poate mai mergea sau poate nu.Daca tot am umblat acolo, am considerat ca e bine sa o schimb.Daca era uscata sigur o lasam pe masina.Singura indoiala o am cu tensionarea curelei-153 pe diapaz in loc de 165 cat e in carte.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostEtansarea nu e perfecta, e o mica scurgere acolo care dupa ce se usuca lasa urmele alea. N-am vazut pompa de apa folosita perfect curata acolo.
Iar cu etansarea care nu-i perfecta, este cam complicat sa dai o astfel de explicatie. Etansarea trebuie sa fie perfecta ! La 150k km cand am schimbat distributia la megane, pompa nu prezenta nicio urma, nicio infloritura. Deci se poate. Si nu e singura masina pe care am vazut-o fara urme de scurgeri de lichid de racire. Probabil ca nici acum la peste 200k km nu are nimic, insa mecanicul mi-a zis ca nici nu se uita la mine daca nu schimb pompa.
din ce spune gorica, inseamna ca trebuie sa mai pun niste bani deoparte, in functie de ce vede mecanicul la logan, pentru ca masina pentru care m-am bagat in seama, tot cam kilometrajul ala il are, insa e mai tanara cu vreo 3 ani.
Comment
-
Guido, la mine antigelul a fost cel din fabrica si cred ca asta a dus la distrugerea prematura a pompei.Pana la 24k fostul proprietar nu a schimbat decat cureaua de accesorii, in rest totul a fost lasat din fabrica.Pana si cauciucurile originale cu dot 105, rezerva nou nouta,placute si toate lichidele!Un an am tras de ea asa si un an a stat inchisa in garaj.Acum cand am scos-o mi-a cazut pompa de frana(garniturile s-au dizolvat in lichid), si asta a fost momentul cand m-am hotarat sa bag niste banuti in ea, si sa schimb tot ce inseamna consumabil.Adevarat ca factura a fost cam maricica,dar inafara de distributie si antigel, totul a fost facut de mine in garaj.Luna viitoare voi pleca in concediu si cred va voi face cel putin 2000km si nu vreau sa stau cu inima indoita ca voi ramane in celalat capat al tarii sau in varful muntelui,cu catel,purcel si alte acareturi ce incap in logan!
Comment
-
Originally posted by guido View PostNu mi-ai raspuns la intrebare. De ce nu curge apa pur si simplu si apare infloritura aia ?
Iar cu etansarea care nu-i perfecta, este cam complicat sa dai o astfel de explicatie. Etansarea trebuie sa fie perfecta ! La 150k km cand am schimbat distributia la megane, pompa nu prezenta nicio urma, nicio infloritura. Deci se poate. Si nu e singura masina pe care am vazut-o fara urme de scurgeri de lichid de racire. Probabil ca nici acum la peste 200k km nu are nimic, insa mecanicul mi-a zis ca nici nu se uita la mine daca nu schimb pompa.
din ce spune gorica, inseamna ca trebuie sa mai pun niste bani deoparte, in functie de ce vede mecanicul la logan, pentru ca masina pentru care m-am bagat in seama, tot cam kilometrajul ala il are, insa e mai tanara cu vreo 3 ani.
la aparatele de AC split, in special la cele low cost, se considera "normala" completarea cu freon la 1-2-3 ani. Daca mai este in garantie completarea se face gratis (desi corect este sa fie golit, vidat si ulterior umplut integral). Nicio firma nu-si bate capul sa remedieze cauza pentru care exista o cat de mica scurgere de freon, mai ales daca interventia se face pe garantie. Doar completeaza freonul si spune: poftim functioneaza!
Comment
Comment