If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si eu sunt in aceeasi situatie. Am sunat la service de reprezentanta si mi-au spus ca ma costa 1600 lei cu garantie 1 an. Apoi am intrebat la 2 service-uri de cartier si ambele au spus ca face 800 lei cu tot cu manopera si garantie 4 ani sau 60000 km. Nu mai inteleg nimic.
Logan 1.4 schimbat tot curea,pompa,accesorii,antigel.
Este exagerata garantia oferita de cei de cartier, plus ca daca o sa ai vreo problema nu o sa rezolvi nimic cu ei... cel mai bine iti cumperi piesele de la un magazin ok si o sa ai garantie la piese daca le montezi intr-un service autorizat pentru marca ta. Iesi si mai ieftin. Garantia la manopera e cam ineficienta, ca nu prea se monteaza gresit, de obicei se rupe cureaua din vina ei...
ambele au spus ca face 800 lei cu tot cu manopera si garantie 4 ani sau 60000 km. Nu mai inteleg nimic.
Logan 1.4 schimbat tot curea,pompa,accesorii,antigel.
daca o sa ai vreodata garantia asta pe bune, sa-mi spui si mie.
astea sunt povesti. fac pariu ca, dupa ce iesi pe poarta lor, garantia e ZERO.
Si eu sunt in aceeasi situatie. Am sunat la service de reprezentanta si mi-au spus ca ma costa 1600 lei cu garantie 1 an. Apoi am intrebat la 2 service-uri de cartier si ambele au spus ca face 800 lei cu tot cu manopera si garantie 4 ani sau 60000 km. Nu mai inteleg nimic.
Logan 1.4 schimbat tot curea,pompa,accesorii,antigel.
Conteaza foarte mult prestigiul celui care ofera garantia.
Similar cu situatia din asigurari unde toti trebuie sa plateasca dar in practica unii platesc mai greu sau chiar deloc.
Last edited by abc; 26 July 2014, 10:37.
Reason: Automerged Doublepost
Nu prea te ajuta garantia la distributie oricum, daca se strica, te va costa mai mult se repari pe la motor decat piesele care sunt pe garantie (rola sau curea).
Am facut si eu prima mie de km cu distributia noua. Pana acum masina merge perfect, fara zgomote sau alte probleme, cu toate ca am testat-o binisor. In schimb, acum cateva zile am observat furtunul ala gros de la radiator scos din locasul sau. Meseriasul de la Dacoserv Militari a tras de el sa scoata aerul din lichidul de racire si a uitat sa il mai infiga la loc. Urmarea: furtunul ala de cauciuc statea lipit pe conducta metalica de la aer conditionat si incepuse sa se roada de la vibratiile aceleia. Acum cand dau cu mana se simte un ”șant” destul de adanc. Cred ca in cateva luni se perfora. Asa ca, o verificare suplimentara nu strica niciodata!
Nu prea te ajuta garantia la distributie oricum, daca se strica, te va costa mai mult se repari pe la motor decat piesele care sunt pe garantie (rola sau curea).
Garantia acopera si eventualele pagubele provocate de piesa care a cedat, nu doar piesa in sine. Cel putin asa mi se pare firesc, si nu ma refer doar la distributie sau doar la domeniul auto.
Buna ziua
Intrebare: mai pot rula cateva mii de km cu un Logan 1,6 MPI pana sa-i schimb distributia? Are 45000 km rulati si 7 ani vechime, totul fara nicio problema.
Multumesc
Distributia se schimba la 60.000 pe curele. Poti sa mai mergi cu ea si dupa dar nu foarte mult si trebuie sa iti asculti rolele daca huruie si sa vezi curelele daca dau semne ca ar ceda iar asta o faci pe spatele tau. Ca si sfat daca vrei sa iti schimbi distributia ar fi sa o schimbi complet, inclusiv pompa de apa si fulia (rola) de la alternator, ambele curele si cele intinzatoare ca sa fii sigur ca nu o sa mai ai probleme timp de alti 60.000 iar pe langa astea o sa mai ai nevoie de lichid de racire (antigel) si schimbul de ulei iar daca il faci schimba si restul filtrelor. La vechimea care o ai ai grija la curele sa nu fie imbatranite si exista posibilitatea sa ti se rupa. Ca si recomandare daca nu vrei pe original cauta pe ina si curele continental iesi mai ieftin si sunt foarte bune.
Iar daca vrei sa mai mergi asa pana la 60.000 schimba-ti curelele sa fii sigur ca nu o sa se rupa, de 7 ani cauciucul a imbatranit si cu ocazia asta o sa ti se spuna sigur cum ai distributia si cat ai putea sa mai mergi cu ea.
Last edited by C_Adrian; 6 August 2014, 14:24.
Reason: Automerged Doublepost
Nu stiu exact cum e la motorizarile pe benzina, dar la 1.5dci ca sa desfaci/inspectezi distributia trebuie sa dai jos acel tampon care e prins de caroserie printr-o piesa de aluminiu. Acum intrebarea e: cum anume suspend motorul? merge cu un cric pe dedesubt? in ce punct pun cricul? (intreb pt ca vreau sa inspectez cureaua; si am mai patit o faza cu un cric pe dedesubt)
La cele 3 distributii schimbate de mine la diesel, cricul a fost pus dedesubt, cu o bucata de scandura intre cric si carter. "De mine" este impropriu spus, am vazut cum a pus mecanicul dispozitivul.
Problema se pune altfel: de ce vrei sa inspectezi distributia ? Stii cate sunt de desfacut nu numai ca sa descoperi cureaua de distributie dar si ca sa ai un acces facil la ea ca sa o vezi cum trebuie ? Mai mult decat atat, din propria experienta, o curea de distributie, daca este de calitate, arata la fel atat la 60k km, cat si la 160k km. O curea de distributie nu se rupe asa usor. Insa se slabeste (intinde) si poate sari de la punct dupa o anumita perioada. Nu stiu cate bancuri ai auzit tu despre dinti fisurati/rupti, dar te asigur ca mult este folclor.
Multumesc pt. sfat. Vreau sa dau jos doar capacul superior, cu ocazia asta sa vad si cum arata acel tampon.
PS: cricul il pun fix sub motor langa baia de ulei? sau chiar sub baie, ca asta nu am inteles
Daca ai loc intre partea superioara (cea in care se infileteaza surubul orizontal) si cea inferioara, ambele imbracate in cauciuc (sunt poze pe forumul monomarca Renault), inseamna ca tamponul este bun. Altceva, crede-ma pe cuvant, n-ai ce sa vezi, chiar si cu el desfacut.
Ridicarea (de fapt, suspendarea) se face fix de carterul de ulei.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment