distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Confirm. Drept pentru care, aflandu-ma in aceeasi situatie o sa ma indrept spre un service non-reprezentanta.
    Last edited by 77sky; 26 August 2014, 19:14.

    Comment


    • indreapta-te, dar spre o reprezentanta ca au din nou oferta pentru distributie.

      Comment


      • Originally posted by scc1911 View Post
        Kitul de distribuitie la 1.4 fabricat din 2010 difera de cele facute pana in 2010. Nu intra in promotiile lor.
        Eu sunt in aceeasi situatie si mi s-a comunicat un pret de reprezentanta numai pentru distributie de ~750 RON. Kitul asa-zis "tip nou" nu este "prins" in oferta Dacia cu -50%.

        Comment


        • Intrebare de baraj pentru cei care cunosc. Astazi am schimbat distributia, si i-am pomenit pe cei de la renault in toate limbile. A intampinat cineva la schimbare distributie, sau demontare, faptul ca semnele sa nu dea. Si anume semnele de pe curea cu cele de pe pinioane potrivesc la fix, pinionul de pe axa cu came e la semn adica ora 12, iar pinionul de pe arbore e undeva la ora 5, adica decalat de la semn. In autodata apare si asa ceva dar nu se specifica pentru motorul x asa, pentru motorul y asa. E la plesneala, sau sunt eu incuiat astazi?
          Da nu am mentionat, 1.4 din 2006.

          Comment


          • am schimbat si eu distributia.logan 1.4.fabricatie 2004.pana in prezent 61132 km.am inceput sa merg cu ea din august anul trecut.am mers apoximativ 10000 km.concret-colectie distributie,pompa apa,curea alternator,antigel,apa,sistem roata(fulie alternator)+manopera=917,20.facuta la un service din militari(capatul lui 336)piese de origine cu exceptia fuliei alternator(diesel-ina).pe deviz apare o rubrica-certificat de garantie-pt produse- 24luni persoane fizice,12 luni pers juridice,6 luni taxi, scoala de soferi.manopera 3 luni.au si un mic magazin de piese la poarta,fiind tot al lor.mam dus initial cu fulia.constatarea a fost gratis si promta.in 5 minute dupa ce miam spus pasul(cu fulia)a venit un mecanic,a constatat(nu stiam fulia sau rulmentii alternator)fulia,dar mia atras atentia ca cureaua accesorii are microfisuri fiind cam veche.aveam eu in cap de schimbat,de documentat ceva ceva am mai citit pe aici,mi sa facut un calcul rapid si mam hotarat.(fiind cu piese de origine-a fost punctul forte).am asteptat 20 minute sa elibereze o rampa si am intrat in operatie.sa lucrat ingrijit,curat.pompa de apa avea urma de apa ,,la gaurica",simeringul nu a trebuit schimbat.la pompa de apa au pus si silicon,, pt siguranta"(pompa a avut si garnitura in cutie).de complectat apa nu complectam,dar avea un usor zgomot de rulmenti(foarte usor cand invarteai la mana)in timpul mersului nu se auzea nimic.restul a fost ok.intinderea curelei sa facut,,la mana''(au mai venit 2 mecanici pt asi da acceptul curelei)totul lucrat frumos,curat,poti sa incurci mecanicii(stai langa ei)intrebi,ti se raspunde,ti se explica.pt mine au avut piese pe stoc.nu sunt ca la reprezentanta(trebuie si aia trebuie si ailalta)piesele au venit in cutii maro cu holograma aurie cu cerc(am mai vazut pe aici niste poze).o ora jumate toata distractia cu fulie alternator(dat bara jos)preturi:
            colectie distributie-165
            pompa apa-170
            curea alternator-52
            antigel 3l-72
            apa distilata 2l-3,2
            sistem roata-165(fulie diesel cu clichet)
            curea dintata-inlocuire-0
            set reparatii pt curea dintata-inlocuire-0
            pompa agent racire-inlocuire-190
            fulie generator-inlocuire-100
            curea agregate-inlocuire-0
            total-917,20
            cureaua distributie cea veche se prezenta foarte bine,rola la fel.rolele accesorii bune,cureaua cu microfisuri.am preferat sa fac schimbul la ei pt ca in caz de doamne fereste,totul este de la ei.am vazut pe masa la receptie multe facturi de la unix.nu am factura, dar am bon casa si deviz cu stampila(cu rubrica certificat garantie)am facuto pe persoana fizica pt 2 ani garantie.in caz de ceva am 2 prieteni care ma calca o data la 3 luni la magazin de la opc.pe firma trebuie sa te judeci.ca probleme-nu am.a doua zi am gasit vasul de expansiune gol.mi sa atras atentie ca va scadea nivelul.am complectat si nu mai am probleme.de mers merge bine,nu zgomote, nu vibratii,la fel ca inainte.prin ce am scris aici,nu vreau sa incurajez sa mergeti ca mine 10 ani(mai mult a stat).am vrut sa scot in evidenta sa luati si piesele si manopera lor, pt a scuti in caz de probleme un scandal.aveam un sef care imi spunea :acoperate cu acte.si avea dreptate.nu mergeti pe vorbe.o mie de vorbe doi bani nu fac.pe fulia de la pompa de apa am gasit o bavura din cureaua de distributie.ceva foarte fin,pe marginea de ghidaj a fuliei,o crusta.cureaua arata foarte bine chiar si stransa intre degete.este o masina din primele modele.am avut un clio 1.5 diesel 2007.in carte scria de schimb la 60000km.dupa un an la alt clio,sa schimbat -la 90000.scaderea vanzarilor la masini precum si schimburile concurentei la km mai multi(revizii),au facut sa creasca intervalurile in km cat si in timp.schimbare de strategie la marcheting

            Comment


            • @yo87racing
              semnele cad cam asa:
              Attached Files
              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

              Comment


              • Daca semnele de pe curea corespund cu cele de pe pinioane atunci e bine.

                Comment


                • Originally posted by vi_escu View Post
                  @yo87racing
                  semnele cad cam asa:
                  Exact asa cad si la mine. Si eu am montat cureaua noua exact ca si cea veche. Se aliniaza semnele de pe curea cu cele de pe pinioane. Doar ca nu inteleg logica. Daca se rupe cureaua de exemplu, sau sa luam alt caz, de unde naiba stii ca pui semnul de pe arbore la ora 6 sau la ora 5. Si in autodata sunt amandoua date. Mai rar asa ceva, au facut semn ca sa nu se respecte. La plesneala...

                  Comment


                  • la mine nu este niciun semn.
                    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                    Comment


                    • Originally posted by yo87racing View Post
                      Exact asa cad si la mine. Si eu am montat cureaua noua exact ca si cea veche. Se aliniaza semnele de pe curea cu cele de pe pinioane. Doar ca nu inteleg logica. Daca se rupe cureaua de exemplu, sau sa luam alt caz, de unde naiba stii ca pui semnul de pe arbore la ora 6 sau la ora 5. Si in autodata sunt amandoua date. Mai rar asa ceva, au facut semn ca sa nu se respecte. La plesneala...
                      Se demonteaza bujia la pistonul 1 si se aduce pistonul 1 la punctul mort superior,iar supapele de la pistonul 1 sa fie inchise.Oricum...daca se rupe cureaua asta e cea mai mica problema.Distributia de la renault 1,4 si 1,6 8 valve este cea mai simpla distributie vazuta vreodata si te rog sa ma crezi ca am vazut multe.Ai 2 semne pe curea care tre sa pice pe semnele de la pinioane si cu asta basta.Pozitia pinioanelor este putin importanta.

                      Comment


                      • Originally posted by sergiu2010 View Post
                        Se demonteaza bujia la pistonul 1 si se aduce pistonul 1 la punctul mort superior,iar supapele de la pistonul 1 sa fie inchise.Oricum...daca se rupe cureaua asta e cea mai mica problema.Distributia de la renault 1,4 si 1,6 8 valve este cea mai simpla distributie vazuta vreodata si te rog sa ma crezi ca am vazut multe.Ai 2 semne pe curea care tre sa pice pe semnele de la pinioane si cu asta basta.Pozitia pinioanelor este putin importanta.
                        E facuta de mult, nu asta e problema ci eram curios pe ce baza au mai pus semne daca nu se respecta. Am scris mai sus ca dau semnele de pe curea cu pinioanele. De la dacia ma asteptam la asa ceva, dar totusi e renault.

                        Comment


                        • Cureaua aia e folosita pe mai multe motoare si configuratii de distributie.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Am inteles. Ideea era ca semnele de pe curea cu cele de pe pinioane dau, deci nu am pus problema curelei, ci faptul ca nu da semnul de pe pinionul arborelui unde trebuie. In fine, daca ei asa l-au pus la plesneala, sau poate e folosit acelasi pinion si la alte motorizari, destul de rau.
                            Last edited by 77sky; 9 September 2014, 11:16.

                            Comment


                            • Distributia in service se face blocand pinioanele in anumite pozitii. Daca faci asta, numai sa nu pui cureaua in sens invers ca in rest semnele pot fi oriunde.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Kit Distributie Si ..........restul

                                Buna seara,
                                In luna august am hotarit(fiind in concediu) sa schimb kit-ul de distributie(cu toate cele aferente) si cureaua de accesorii.Am optat pentru kit-ul SKF ,cureaua,pompa rola de intindere.Stiind ca SKF e o marca consacrata am considerat ca merita sa aleg kit-ul SKF.Voi ce ziceti? Am facut o alegere buna sau proasta? Raportul calitate pret mi s-a parut bun.
                                O seara frumoasa sa aveti.

                                Rog moderatorul sa ma scuze daca am postat la sectiunea nepotrivita.Am nevoie de timp pentru a ma obisnui cu forumul.
                                Last edited by george t; 23 September 2014, 20:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google