distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Succes! Sa faci si un tutorial sa ajuti pe altii.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Daca n-ai timp de tutorial, barem un selfi, cu distributia demontata-n fundal.

      Comment


      • Am vazut cum se inlocuieste distributia la K4M si K9K; nu e mare smecherie. Fata de 1.6 16v, la 1.5 dCi E5 e mult mai simplu, chiar neasteptat de usor.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Inainte sa te apuci, tre' sa te asiguri ca ai TOATE sculele necesare.
          Teoretic, nu e mare lucru, personal am asistat la cel putin 7-8 distributii facute, doar la mea.
          Practic insa, macar prima data e bine sa fie cineva cu o mana "mai dreapta" ca a ta.
          Last edited by Kojak; 19 November 2014, 12:49.

          Comment


          • Teoretic, nu e mare lucru, personal am asistat la cel putin 7-8 distributii facute, doar la mea.
            Da' tu schimbai distributia anual?
            Last edited by mr.K; 19 November 2014, 13:30.

            Comment


            • La un moment dat, alea primele 5-6 dati, au fost toate intr-un an; 2007, parca.
              Era hobby-u' meu sa-i chinui p-aia din reprezentanta.
              Am avut binecunoscuta problema cu simeringu' si pinionu, scurgeri de ulei, bla, bla...si aia din reprezentanta se incapatanau de fiecare data sa NU schimbe pinionu' si semeringu'.
              Desfaceau toata distributia si etansau cu Loctite suruburile alea doua. In 2 sapt - 1 luna eram inapoi la ei si o luau ia de la capat. Neshte Idioti!

              Comment


              • Vorba lui IancuMic nu e mare smecherie cel putin nu la motorul meu D4f care practic are doar un singur ax cu came desi sunt 16v pe chiulasa.
                Este extreme de important sa se respecte totusi niste pasi atunci cand se tensioneaza cureaua de distributie.
                Ca si piese am scule bunisoare imi mai lipseste o piesa pentru blocarea volantei sa pot scoate fulia accesorii - dar si aici unii au introdus o surubelnita lata in dintii volantei , aici nu prea ma inpac eu cu idea de a folosii o surubelnita sa blochez volanta!! in rest am cam tot ce-mi trebuie.

                O alta dilema pentru mine ar fi ca nu stiu ce tip de intinzator am pentru cureaua de accesorii! o fi mecanic o fi automat , nu-mi pot da seama din priviri fara sa defac efectiv.(am cu AC + servo).
                Nu stiu de ce s-a ales doua curele de accesorii pe acest motor !!! una este dedicata numai pentru alternator , aici e super simplu trebuie doar sa defac un surub de pe corpul alternatorului si cureaua iese liber iar a doua pentru AC si Servo(pe aceasta curea am o rola de ghidaj situata pe carcasa distributiei si o rola de intoarcere situata pe suportul ce tine fixat compresorul si alternatorul care banuiesc ca are si functia de intinzator).
                Last edited by prometheus; 19 November 2014, 14:07. Reason: Automerged Doublepost
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Nu stiu de ce s-a ales doua curele de accesorii pe acest motor !!!
                  Este mai bine pentru alternator sa fie actionat printr-o curea dedicata exclusiv lui. La cuplarea si decuplarea compresorului de la aerul conditionat se produc socuri care se transmit prin intermediul curelei.

                  Comment


                  • pentru asta exista fulia cu ambreiaj la alternator, sa preia socurile la frana de motor si la actionarea compresorului...

                    Ma gandesc ca 1.2 are fulie cu ambreiaj, totusi... e motor de generatie noua fata de arhaicele 1.4 1.6 MPI

                    Comment


                    • Nu e motor de generatie noua a fost proiectat in anul 2000(prin luna decembrie).
                      Ma gandesc sa-i pun curea de distributie de la SkF sau Inna.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Inna parca era o cantareata mica de inaltime si cu voce pitigaiata, iar SKF nu produce curele de distributie. Deci, ce vrei mai exact?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Scuze , ma refeream la Kit Distributie cu rola Ina sau SKF.

                          Cureaua de distributie sa fie de la Bosch sau Gates ? Contitech ?
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Dupa ce spun mecanicii, Continech e mai recomandat. Acum sincer sa fiu, cureaua gates cu care a venit masina dupa 6 ani si 50k km arata mai bine ca un Contitech de doi ani si 15k km. In fine, vreo 500-1000 km a avut parte de stropi fini de ulei.

                            Comment


                            • La 6 ani, care va implini la vara masina, si 35.000 km la bord, trebuie sa schimb distributia? La revizie, mi-au recomandat, dar inca nu am buget. Ce pareri aveti, e obligatoriu sa schimb distributia, sau mai merge pana in 50.000?

                              Comment


                              • Si in cat timp ajungi la 50.000? 8 ani juma' - 9? Adica s-o lasi inca cca. 3 ani de acu'-nainte?
                                Fa un efort si schimb-o cat mai repede, inanite sa-ti para rau ca n-ai facut-o.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google