distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Daca si o curea de 70 de lei a ajuns sa fie prea scumpa pentru a fi schimbata, ma mir ca nu faci o criza de nervi cand alimentezi la benzinarie.
    ......................
    De ce sa o schimbi daca nu trebuie schimbata?
    Ca zice cine...?
    Vezi in poza cum arata, nici macar vreo urma de microfisura, nu e coapta, nu nimic.
    Cureaua de accesorii nu se rupe asa brusc...

    Asta stii cum ii? Ca uleiu schimbat, pui 3,1-3,2 litri ca asa zice cartea (cumperi 4 litri degeaba), si daca pui 3 litri sughita dupa capu unora.

    Originally posted by prometheus View Post
    Octavian
    ..............................................

    Depinde de rola intinzatoare , spre exemplu la D4F n-ai nevoie de aparat de masurat tensiunea in curea
    La mai toate masinile nu e nevoie de masurare, dar la Loganurile mai vechi a trebuit sa faca ei treaba asta...nu puteau sa puna de la bun inceput intinzator automat.
    Last edited by Octavian; 8 February 2015, 13:24. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by guido View Post
      Daca nu cer prea mult, cum ar putea sa se intample asta, tinand cont ca aia de accesorii este afara, iar aia de distributie este protejata de cel putin un capac (plastic - dci, metalic - mpi) ?


      D.

      fulia arborelui e cheia, pe acolo "se intalnesc" fiind foarte aproape una de alta

      Comment


      • Originally posted by guido View Post
        @Ahernar, asa-i ca n-ai vazut cum arata pe interior (cea cu canelurile longitudinale) o curea de accesorii dupa 4 ani de utilizare indiferent de nr. de km ?
        Am vazut-o pe a mea - 8 ani . N-are nici pe naiba , nu vreau s-o torsionez ca sa ii fac poza si n-am nici o oglinda acum . Daca e nevoie fac si o poza , mai tarziu . Oricum eu ca om de stiinta fac criza cand aud de "cum arata" si alte formule clasice in timp ce nimeni nu publica teste stiintifice - mai ales producatorii . E un conflict de interese mare cat casa poporului .

        2 Mi-ar place sa am incredere in reprezentante dar acolo e si mai rau - nici nu te lasa sa stai langa ei . Garantie - zero , 3 luni montaj bleah . Vazut multiple incidente cu curele ce au cedat dupa 20kkm dupa ce au fost montate la reprezentante

        Ma mir ca nimeni nu s-a oripilat de mizeriile expuse de mine (faza cu discurile si cu bateria) .bag de seama ca aia din casa poporului sint niste hotomani moderati doar ca au butoane mai mari la indemana .Funny , eram venit la service-ul respectiv cu recomandare ,aveam un fel de pila (si am lasat 20 lei la final ...de-o bere , ca am invatat multe chestii despre viata )

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          Daca si o curea de 70 de lei a ajuns sa fie prea scumpa pentru a fi schimbata, ma mir ca nu faci o criza de nervi cand alimentezi la benzinarie.


          Ar fi de mirare sa ajungi de la Constanta la Bucuresti fara incarcare baterie. Numai farurile iti termina bateria, nu le aprinzi iti iei amenda care e mult mai mare decat costa cureaua.
          Eu cu un x-trail am mers o zi cu cureaua rupta, cu Ac pornit... Totul obisnuit, e vorba de un dci mai mare de 2litri, 2.3 sau 2.5 parca.

          Sent from my Nokia 3310 using Morse.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Are 8 ani vechime, costa 69 de lei cureaua pe daciashop.
            Ochimetric multe arata bine, dar nu sunt.
            350 lei +manopera . Am bani dar in acelasi timp am oroare de risipa (hmm poate de-aia am bani ).
            Eu spuneam sa schimbi macar cureaua, tu imi dai link la tot kitul.
            Daca nu cer prea mult, cum ar putea sa se intample asta, tinand cont ca aia de accesorii este afara, iar aia de distributie este protejata de cel putin un capac (plastic - dci, metalic - mpi) ?
            Caz concret de pe forum, costi-bc.

            Eu cu un x-trail am mers o zi cu cureaua rupta, cu Ac pornit... Totul obisnuit, e vorba de un dci mai mare de 2litri, 2.3 sau 2.5 parca.
            Poate alternatorul era pe alta curea, nu ma pricep la X Trail.
            Doar AC-ul termina bateria in 2 ore, nu are nevoie de o zi intreaga.
            Last edited by mr.K; 8 February 2015, 14:02.

            Comment


            • @ mr k

              Acum inteleg .Si eu m-am gandit la schimbarea CA dar cand am dat de pretul kitului m-am linistit . Sa schimb doar cureaua nu m-am gandit pt ca n-am gasit-o singura .

              @ mumus

              DCI-ul ala nu are nevoie de scantei dar are destula electronica de putere cat sa fie relevant . Am calculat , daca bateria e buna adica 60AH adevarati asta inseamna 4 ore cu becurile aprinse . Becurile consuma dublu fata de electronica +aprindere deci NP daca bateria e buna . Unii in schimb au bateria buna doar de 2-3 chei lesinate , asta poate sa insemne chiar si mai putin de un 5 AH si asta ar schimba datele problemei .

              Comment


              • Originally posted by mumus View Post
                Eu cu un x-trail am mers o zi cu cureaua rupta, cu Ac pornit... Totul obisnuit, e vorba de un dci mai mare de 2litri, 2.3 sau 2.5 parca.

                Sent from my Nokia 3310 using Morse.
                E posibil la modelul vechi de X-trail,care are 2 curele pe transmisie,model T-30.Curios cum te-ai descurcat cu racirea motorului,deoarece nu-i pe aceeasi curea cu AC-ul.La modelul nou,T-31,exista o singura curea,deci nu-i posibil...

                Comment


                • Am scimbat kit de distributie , pompa de apa , antigel (3 litri plus 3 de apa distilata ) si kit accesorii la Autoteille Craiova 790 ron din care 200 au reprezentat manopera , 3 ani garantie sau 60000 km. O nemultumire am , aceea ca imi scartaia intinzatorul sau cureaua de accesorii , am fost la ei au mai intins cureaua ,dar tot mai scartaie putin ,stie cineva care este cauza ? La service au zis ca trebuie sa schimb iar cureaua de accesorii ,au pus cateva picaturi de apa pe curea si nu mai scartaia de loc , ce e de facut ? , stie cineva ? , sa mai intalnit cineva cu asa ceva ? Mentionez ca masina e 1,4 mpi

                  Comment


                  • Ajuta-ma sa inteleg; kitul accesorii nu l-ai inlocuit?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by sympi View Post
                      Am scimbat.........kit accesorii.............
                      ..........3 ani garantie sau 60000
                      Raspunsul l-ai scris singur.
                      Te duci inapoi sa-ti schimbe cureaua si/sau galetii. (unul sau amandoi, dupa caz)
                      Last edited by Kojak; 9 February 2015, 19:08.

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Ajuta-ma sa inteleg; kitul accesorii nu l-ai inlocuit?
                        ba da , dar dupa cateva zile a inceput calvarul , e enervant de tot .

                        Comment


                        • @kojak
                          Eu am vazut ce a scris, dar am zis ca e o confuzie.
                          ...
                          Te intorci in service. Daca piesele sunt de la ei, sa-ti inlocuiasca cureaua; e doar problema lor. Garantie pe hartie?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Kit de accesorii ce inseamna la masina ta ? uite te pe factura. cu ac ,servo sau e cheala?
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Cureaua mea de accesorii se prezinta cam asa dupa aprox. 97.000 km (e cea de prim montaj). Cum vi se pare? Are un inceput de sfarsit?
                              Attached Files

                              Comment


                              • e numai buna de schimbat , dar problema sunt rolele. daca au "sant" de 2 mm eu as zice sa le schimbi.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google