distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca eu am gasit curea gates si rola skf cu 96 de lei la magazin online de ce ar fi asa o problema?? e o curea de 2 lei si o rola simpla...preturile au fost mult timp si inca sunt umflate aiurea.

    Comment


    • A avut cineva probleme cu rola intinzatoare a curelei de distributie marca KOYO ?

      Comment


      • Poate fi real pretul de 120 de lei pentru kit (curea-intinzator) Gates pentru Logan 1.4 mpi si montajul 150 daca iei kit-ul de la ei?
        Dupa raspunsurile mai mult sau mai putin avizate, cred ca nu prea s-a inteles intrebarea.
        Ti s-a raspuns fix cum ai intrebat.
        Original a fost postat de mr.K Vezi Post
        Da' cine-s astia, "ei"?
        Presupun ca e vorba de reprezentanta, dar are un nume, o adresa.
        Daca te interesa doar pretul la kit, de ce aduci in discutie manopera? E conditionat pretul acelui kit de montarea distributiei acolo, la "ei"?

        120 lei in reprezentanta nu e un pret mare pentru kit.
        Pe net, ai vazut ca gasesti si mai ieftin.

        Cat despre vechimea curelei...nu vad cum o sa o verifici.
        Last edited by mr.K; 18 March 2015, 13:15.

        Comment


        • Salut ! Ce imi recomandati in legatura cu kitul de accesorii sa schimb doar cureaua sau sa inlocuiesc tot kitul ?

          Comment


          • Eu stiu ca la doua distributii schimbate se inlocuieste si tot kit-ul de accesorii.
            Depinde cati km ai cu rolele(accesorii) !
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Daca ai rola buna(fara joc,zgomot) schimbi doar cureaua.

              Comment


              • Depinde cati km ai cu rolele(accesorii) !
                Kilometrajul e un criteriu luat in calcul de catre producator din lipsa de alte posibilitati, mai edificator ar fi timpul de functionare al motorului.
                Doar ca nu e posibil de cuantificat, asa ca, soferul trebuie sa stie cum a folosit masina.

                60k km facuti in oras difera de 60k km facuti in afara. Daca stai la semafor, rolele alea tot se invart, implicit se uzeaza, chiar de kilometrajul nu indica nimic.
                Tot asa, in afara 10 km ii parcurgi in cateva minute, in oras mergi si jumtate de ora la o medie de 20 km/h sau chiar mai putin.

                La o masina ce face taximetrie, rolele alea se invart de cateva ori mai mult decat la o masina ce face curierat intre localitati, pe aceeasi distanta parcursa ca si kilometraj.

                Comment


                • Masina are vreo 57.000 km, oricum le schimb ca au facut 5 ani ca pana la limita de km ar mai avea de mers tinand cont ca celalalt schimb l-am facut la 30.000km

                  Comment


                  • sal

                    filtre combustibil Delphi+ulei+aer ( pt zone cu mult praf)+kit distributie+pompa apa+kit accesorii 926ron+5l ulei Elf 106ron+220ron tot pentru 120km, mult putin?

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Kilometrajul e un criteriu luat in calcul de catre producator din lipsa de alte posibilitati, mai edificator ar fi timpul de functionare al motorului.
                      Doar ca nu e posibil de cuantificat, asa ca, soferul trebuie sa stie cum a folosit masina.

                      60k km facuti in oras difera de 60k km facuti in afara. Daca stai la semafor, rolele alea tot se invart, implicit se uzeaza, chiar de kilometrajul nu indica nimic.
                      Tot asa, in afara 10 km ii parcurgi in cateva minute, in oras mergi si jumtate de ora la o medie de 20 km/h sau chiar mai putin.

                      La o masina ce face taximetrie, rolele alea se invart de cateva ori mai mult decat la o masina ce face curierat intre localitati, pe aceeasi distanta parcursa ca si kilometraj.
                      Este un sambure de adevar dar spre ex la ralanti sau mers foarte incet rolele nu cred sa acumuleze o uzura suficient de mare incat sa fie un factor de luat in seama , la turatii mari incep sa se deterioreze accentuat.

                      Originally posted by adiursanu View Post
                      Masina are vreo 57.000 km, oricum le schimb ca au facut 5 ani ca pana la limita de km ar mai avea de mers tinand cont ca celalalt schimb l-am facut la 30.000km
                      Totusi la 57k km nu cred ca trebuie schimbate.
                      Last edited by prometheus; 19 March 2015, 19:58.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Si eu zic la fel, la urmatorul schimb o sa le schimb si pe ele.

                        Comment


                        • Originally posted by prometheus View Post
                          Este un sambure de adevar dar spre ex la ralanti sau mers foarte incet rolele nu cred sa acumuleze o uzura suficient de mare incat sa fie un factor de luat in seama , la turatii mari incep sa se deterioreze accentuat.
                          Tu stii cate rotatii pe minut fac rolele alea chiar si la ralanti?
                          Ia sa te uiti.


                          Plus ca eu nu vorbeam doar de ralanti, ci de mersul prin oras, la viteze mici. Cand motorul e mai turat de multe ori decat e in afara, in viteza a 5-a.

                          Comment


                          • Rulmentii se uzeaza mult mai tare la socuri decat in mers constant

                            Comment


                            • Salutare, pt ca am 75.000 km si 5 ani cu loganelul meu urmeaza sa fac schimbul distributiiei, adica rola intinzatoare, curea distributie, pompa de apa, curea de accesorii si role. Am decis sa cumpar online de pe piesenet si am transmis un mail pt a-mi spune ce pachet de distributie se potriveste pt masina mea. Mi-a raspuns, pachetul de 725 lei.

                              Nedumerirea meste urmatoarea: rolele de accesorii la masina mea sunt din metal (se vad clar) iar cele de pe piesenet sant din plastic si ma intreb cum de sunt originale? identice cu echiparea de fabrica asa cum scrie pe site?

                              Va multumesc anticipat!

                              Comment


                              • Le-ai dat VIN-ul masinii ? oricum nu te lua prea mult dupa poza cand comanzi.

                                Stiu ca sunt loturi cu role de metal si cu role din plastic(data de fabricatie mai recenta + sunt mai silentioase).
                                Last edited by prometheus; 22 March 2015, 20:46.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google