distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Dan_Ionut View Post
    Am si eu o mica nelamurire si poate ma ajutati voi pentru ca sincer nu ma pricep.
    De la schimbul de transmisie am parcurs vreo 50km si am gasit ceva suspect in compartimentul motor, poate imi puteti explica daca e normal si daca trebuie facut ceva.

    Deci vasul cu lichid frana e acoperit de un lichid negru, s-a si scurs putin pe componentele de sub el.
    Si componenta aceea curbata aflata intre vas antigel si radiator, atasata de bloc motor, la fel, pe la furtunul mare s-a scurs un lichid maroniu.
    Lichidul de frana era la nivel cand au schimbat placutele de frana si la comprimarea pistoanelor de la etrier lichidul a curs din rezervor.Nu au binevoit mecanicosii sa verifice nivelul de lichid inainte de montarea placutelor de frana.Si lichidul maroniu cred ca este ulei de motor provenit de la busonul din blocul motor unde se monteaza boltul de calare a motorului la inlocuirea distributiei.Cu alte cuvinte aceeasi mecanicosi au uitat sa monteze busonul buclucas si au pornit motorul.

    Comment


    • 545 lei am platit acum 2 ani inlocuirea curelei + rola + manopera la un logan 1.4 mpi care avea 4 ani de la momentul fabricatiei si 47.000 km. cureaua era unsa cu putin ulei zemuit de la un surub din blocul motor care mecanicul l-a etansat imediat. rola si cureaua erau impecabile, fara riduri pe curea. mecanicul a spus ca mergea lejer inca 50.000 km sau 3 ani. dar noi ne-am luat dupa cartea masinii si am sarit cu banul.

      incredibil ce preturi, 1400! oare a crescut dolarul sau euro atat de mult, sau pretul productie de se ajunge la un pret dublu fata de acum 2 ani? de fapt ce ma mira daca in reprezentanta mi s-a oferit pentru toba intermediara si finala cu accesorii si montaj aproape 1400 lei.

      masinile sunt bune, te jupoaie cu intretinerea.

      Comment


      • curelei + rola + manopera
        Ce ai schimbat tu, costa acum in iarna la oferta 379 de lei.

        In suma aia se poate vorbi de kit accesorii, pompa apa, ceea ce nu a fost cazul la tine.
        Last edited by mr.K; 9 April 2015, 15:09.

        Comment


        • Buna ziua, as vrea sa stiu si eu cum se pozitioneaza rola de intindere a curelei de distributie la 1.6 8v. Precizez ca modelul este an de fabricatie 2010 si rola intinzatoare este cu arc, autoreglabila, are un semn care iti indica pana unde trebuie intinsa cureaua. Avand in vedere ca gaura prin care trece surubul care fixeaza rola este excentrica, deci nu este fix prin centrul rolei, cum ar fi la diesel intrebarea mea este daca ma poate lamuri cineva care a mai desfacut cum se pozitioneaza rola asta. As fi vrut sa-mi fac o imagine inainte de a desface distributia.
          Multumesc si imi cer scuze daca nu am explicat f bine.

          Comment


          • Schimbat kit distributie, kit accesorii, placute frana, lichid frana, amortizoare fata. Piese de origine si montaj in reprezentanta - total 1458 lei.
            Last edited by danut1900; 25 April 2015, 15:03.

            Comment


            • Hei baieti, nu-i nimeni p-aci care stie sa-mi dea un raspuns de Doamne ajuta la intrebarea pusa mai sus?
              Danke.

              Comment


              • Cauta manual de reparatie pentru motorul tau(traiasca Sf. Google) si te lamuresti imediat ce si cum.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • O idee buna, merci!

                  Comment


                  • In nov-2015 fac 4 ani la motorasul de 1.2 16v dar am 72.000km stiu ca se impune schimbarea distributiei, din pacate nu pot acum ci doar prin iulie-august din considerente financiare, cred ca pana atunci mai fac 3000 km. Mers preponderent extraurban cam 80% in acesti 72000km. Credeti ca mai duce cureaua atata sau este un risc prea mare sa merg asa?

                    Comment


                    • Pai riscul e al tau, pe noi nu ne costa sa punem ca poti /nu poti merge asa.
                      Eu unul as merge si inca 5.000 km

                      Comment


                      • La tine nici nu mai este vorba de timp deja ai peste 60.000 de km in mai putin de 4 ani asa ca cu cat schimbi distributia mai repede cu atat mai bine.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • La aproape 102.000 km, si aproape 5 ani cu distributia de prim montaj, mi-am facut curaj si am comandat piesele pentru schimbarea distributiei(kit distributie, pompa apa, kit accesorii, antigel, etc), absolut toate de origine.
                          Masina functioneaza ok, dar deja am cam intins coarda.

                          Comment


                          • Originally posted by brasil View Post
                            In nov-2015 fac 4 ani la motorasul de 1.2 16v dar am 72.000km stiu ca se impune schimbarea distributiei, din pacate nu pot acum ci doar prin iulie-august din considerente financiare, cred ca pana atunci mai fac 3000 km. Mers preponderent extraurban cam 80% in acesti 72000km. Credeti ca mai duce cureaua atata sau este un risc prea mare sa merg asa?

                            eu zic ca mai merge, mai ales ca sunt piese de prim montaj care daca pana acu nu au cedat, nici nu cred sa cedeze in urmatorii 3-5 mii de km

                            eu am schimbat distributia la 4 ani si 3 luni si numai 45-46 de mii de km iar uzura era minima la toate reperele, mai rezista cel putin 30-35 de mii de km fara nici un risc

                            depinde si de stilul de mers f mult, eu primii 30de mii de km am menajat-o f mult, nu am depasit 100-110, decat ultimii 15-16 mii am mers mai tare un pic (120-130)

                            daca nu scartaie la prima cheie sau daca nu auzi alte chestii dubioase in mers zic sa stai linistit, insa nu o forta f tare cu turatiile nu cred sa pice din senin, fara sa dea niste semne inainte

                            succes!
                            Last edited by cristi....; 27 April 2015, 15:21.

                            Comment


                            • Originally posted by brasil View Post
                              In nov-2015 fac 4 ani la motorasul de 1.2 16v dar am 72.000km stiu ca se impune schimbarea distributiei, din pacate nu pot acum ci doar prin iulie-august din considerente financiare, cred ca pana atunci mai fac 3000 km. Mers preponderent extraurban cam 80% in acesti 72000km. Credeti ca mai duce cureaua atata sau este un risc prea mare sa merg asa?
                              Eu cred ca o mai duce. A mea la 70k arata bine si a vazut forje destule si frane de motor... Circuli si tu mai domol pana apuci sa o schimbi. O mai poti intinde cu schimbul dar noi nu garantam pe eventuale pagube. Uita-te si la curelele de accesorii, daca acestea nu arata rau cu siguranta mai tine si distributia.

                              Originally posted by prometheus View Post
                              La tine nici nu mai este vorba de timp deja ai peste 60.000 de km in mai putin de 4 ani asa ca cu cat schimbi distributia mai repede cu atat mai bine.
                              Eu am schimbat-o la 70k si intr-un fel mi-a parut rau... Mai mergea poate si 20k... Depinde si de stilul de mers. Cu piese de prim montaj nu te mai intalnesti.

                              Originally posted by cristi.... View Post
                              eu zic ca mai merge, mai ales ca sunt piese de prim montaj care daca pana acu nu au cedat, nici nu cred sa cedeze in urmatorii 3-5 mii de km

                              eu am schimbat distributia la 4 ani si 3 luni si numai 45-46 de mii de km iar uzura era minima la toate reperele, mai rezista cel putin 30-35 de mii de km fara nici un risc

                              depinde si de stilul de mers f mult, eu primii 30de mii de km am menajat-o f mult, nu am depasit 100-110, decat ultimii 15-16 mii am mers mai tare un pic (120-130)

                              daca nu scartaie la prima cheie sau daca nu auzi alte chestii dubioase in mers zic sa stai linistit, insa nu o forta f tare cu turatiile nu cred sa pice din senin, fara sa dea niste semne inainte

                              succes!
                              Distributia - in speta cureaua - nu iti da niciu semn inainte sa pice, rolele da, dar cureaua cand crapa e buna crapata... Si nu iti doresti sa se rupa.

                              Comment


                              • Cu piese de prim montaj nu te mai intalnesti.
                                Mai ales daca se rupe, clar nu te mai intalnesti.
                                Credeti ca au insertii de kevlar in ele curelele de prim montaj? Povesti...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google