Originally posted by Dan_Ionut
View Post
distributie logan
Collapse
X
-
-
545 lei am platit acum 2 ani inlocuirea curelei + rola + manopera la un logan 1.4 mpi care avea 4 ani de la momentul fabricatiei si 47.000 km. cureaua era unsa cu putin ulei zemuit de la un surub din blocul motor care mecanicul l-a etansat imediat. rola si cureaua erau impecabile, fara riduri pe curea. mecanicul a spus ca mergea lejer inca 50.000 km sau 3 ani. dar noi ne-am luat dupa cartea masinii si am sarit cu banul.
incredibil ce preturi, 1400! oare a crescut dolarul sau euro atat de mult, sau pretul productie de se ajunge la un pret dublu fata de acum 2 ani? de fapt ce ma mira daca in reprezentanta mi s-a oferit pentru toba intermediara si finala cu accesorii si montaj aproape 1400 lei.
masinile sunt bune, te jupoaie cu intretinerea.
Comment
-
Buna ziua, as vrea sa stiu si eu cum se pozitioneaza rola de intindere a curelei de distributie la 1.6 8v. Precizez ca modelul este an de fabricatie 2010 si rola intinzatoare este cu arc, autoreglabila, are un semn care iti indica pana unde trebuie intinsa cureaua. Avand in vedere ca gaura prin care trece surubul care fixeaza rola este excentrica, deci nu este fix prin centrul rolei, cum ar fi la diesel intrebarea mea este daca ma poate lamuri cineva care a mai desfacut cum se pozitioneaza rola asta. As fi vrut sa-mi fac o imagine inainte de a desface distributia.
Multumesc si imi cer scuze daca nu am explicat f bine.
Comment
-
In nov-2015 fac 4 ani la motorasul de 1.2 16v dar am 72.000km stiu ca se impune schimbarea distributiei, din pacate nu pot acum ci doar prin iulie-august din considerente financiare, cred ca pana atunci mai fac 3000 km. Mers preponderent extraurban cam 80% in acesti 72000km. Credeti ca mai duce cureaua atata sau este un risc prea mare sa merg asa?
Comment
-
La aproape 102.000 km, si aproape 5 ani cu distributia de prim montaj, mi-am facut curaj si am comandat piesele pentru schimbarea distributiei(kit distributie, pompa apa, kit accesorii, antigel, etc), absolut toate de origine.
Masina functioneaza ok, dar deja am cam intins coarda.
Comment
-
Originally posted by brasil View PostIn nov-2015 fac 4 ani la motorasul de 1.2 16v dar am 72.000km stiu ca se impune schimbarea distributiei, din pacate nu pot acum ci doar prin iulie-august din considerente financiare, cred ca pana atunci mai fac 3000 km. Mers preponderent extraurban cam 80% in acesti 72000km. Credeti ca mai duce cureaua atata sau este un risc prea mare sa merg asa?
eu zic ca mai merge, mai ales ca sunt piese de prim montaj care daca pana acu nu au cedat, nici nu cred sa cedeze in urmatorii 3-5 mii de km
eu am schimbat distributia la 4 ani si 3 luni si numai 45-46 de mii de km iar uzura era minima la toate reperele, mai rezista cel putin 30-35 de mii de km fara nici un risc
depinde si de stilul de mers f mult, eu primii 30de mii de km am menajat-o f mult, nu am depasit 100-110, decat ultimii 15-16 mii am mers mai tare un pic (120-130)
daca nu scartaie la prima cheie sau daca nu auzi alte chestii dubioase in mers zic sa stai linistit, insa nu o forta f tare cu turatiile nu cred sa pice din senin, fara sa dea niste semne inainte
succes!Last edited by cristi....; 27 April 2015, 15:21.
Comment
-
Originally posted by brasil View PostIn nov-2015 fac 4 ani la motorasul de 1.2 16v dar am 72.000km stiu ca se impune schimbarea distributiei, din pacate nu pot acum ci doar prin iulie-august din considerente financiare, cred ca pana atunci mai fac 3000 km. Mers preponderent extraurban cam 80% in acesti 72000km. Credeti ca mai duce cureaua atata sau este un risc prea mare sa merg asa?
Originally posted by prometheus View PostLa tine nici nu mai este vorba de timp deja ai peste 60.000 de km in mai putin de 4 ani asa ca cu cat schimbi distributia mai repede cu atat mai bine.
Originally posted by cristi.... View Posteu zic ca mai merge, mai ales ca sunt piese de prim montaj care daca pana acu nu au cedat, nici nu cred sa cedeze in urmatorii 3-5 mii de km
eu am schimbat distributia la 4 ani si 3 luni si numai 45-46 de mii de km iar uzura era minima la toate reperele, mai rezista cel putin 30-35 de mii de km fara nici un risc
depinde si de stilul de mers f mult, eu primii 30de mii de km am menajat-o f mult, nu am depasit 100-110, decat ultimii 15-16 mii am mers mai tare un pic (120-130)
daca nu scartaie la prima cheie sau daca nu auzi alte chestii dubioase in mers zic sa stai linistit, insa nu o forta f tare cu turatiile nu cred sa pice din senin, fara sa dea niste semne inainte
succes!
Comment
Comment