Valdur si Vod00 puteti vedea aici http://www.loganclub.ro/forum/schimb...ce-t22375.html cum arata o curea cu varsta de aproximativ 5 ani. Personal cred ca o curea de distributie este uzata de numarul de kilometri, nu de anii trecuti de cand sta pe motor. Dar vom vedea ce parere au si altii.
distributie logan
Collapse
X
-
lamurire
salut,
din posturile voastre am inteles ca ar fi imperios necesar (cel putin asa spun unii) ca sa schimbi macar curelele la nr. de ani ca se invechesc odata cu timpul (nu numai la nr. de km)
pe langa cele doua curele (de distributie si de accesorii) mai este ceva imperios necesar de schimbat odata cu ele? adica piese care sa fie afectate si de timp nu numai de km sau piese care odata demontate ar trebui schimbate?
Comment
-
dezamagire
scuzati-ma daca nu postez unde trebuie.A venit vremea sa imi fac si eu revizia de 60k.Am cumparat eu toate piesele iar ca service al ales unul autorizat fiat nu dacia pt-ca era o diferenta enorma la pret.pana aici toate bune.duc masina la service si o las acolo pt-ca eu aveam treaba prin oras.Masina o ia in primire un "sef de atelier" care imi zice ca dureaza vreo 2 ore schimbatul pieselor.La intoarcere am fost speriat din cauza nesimtirii,prostiei si foamei de bani a acelor mecanici.In loc ca masina mea sa fie gata avea jumatate de motor desfacut....atasez si o poza sa vedeti si voi ce se poate intampla in service-urile din romania.
Piese aduse de mine:
curea.rola distributie de origine-225 lei
curea accesorii-45 lei
pompa apa150 lei
4 litri glaceol RX tip D 100 lei
4 litri ulei 124 lei
filtru aer+filtru ulei-51 lei
Piese puse de cei din service pe banii lor:
4 supape evacuare
garnitura chiuloasa
vreo 8 ore de manopera.
Dupa aceasta experienta masina mea nu mai vede service-ul.Attached Files
Comment
-
salut
Jelly-traim in romania....deci poti sa te astepti la orice din partea "meseriasilor"care inca nu si-au dat seama ca nu mai repara dacii comuniste
lorenzlorenzu,gl_mmm-da cica au pus cureaua de distributie cu un dinte mai inapoi si supapele de evacuare nu apucau sa se inchida si pistonul se izbea in ele.....de zis nu le-am mai zis nimica cand am vazut cat sunt de tampiti si incompetenti le-am zis doar sa imi dea masina in starea in care le-am adus-o cureaua nu a avut nimica. Service-ul este cel de la Fiat. Cine e din zona nu i-as recomanda sa calce pe acolo,dar fiecare face cum vrea
bogdan_1984-initial imi ceruse manopera 80 de lei....dar pana la urma nu le-am mai dat nici un leu. Cred ca iti dai seama de ce...
Acum astept sa imi cada vre-un drum de vreo cateva sute de km dar din cate mi-am dat eu seama azi la un drum de BC nu ar fi nici o problema.Last edited by adrianard; 16 April 2010, 15:16.
Comment
-
mi sa intamplat ceva asemanator la un service autorizat din focsani( autorizat rar nu dacia) a pus cureaua gresit fara sa respecte semnele , ia dat o cheie si iesea fumul de la evacuare prin filtrul de aer (la logan 1,4 mpi) . ca rezultat au fost toate supapele strambe , deci mia facut toata chiuloasa noua.sincer nu mia parut rau ca aveam cam 280 000 de km . poate doar de timpul pierdut.
deci sfatul meu e sa va duceti la un service autorizat rar ca sa aveti macar cu cine va certa si recupera paguba. daca te duci la unu in garaj care tio schimba cu 80 de lei nu cred ca faci vreo afacere.
Comment
-
Ai zis autorizat "rar" in prima faza la care ziceai unde ai patit asta, iar in ultima faza ai recomandat sa mergem tot la service autorizat "rar" , probabil vroiai sa spui autorizat Dacia, la asta cred ca se referea colegu' de a zis ca nu se leaga. ;)Just Hold Onnnnnn....
Comment
Comment