distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot nu am inteles, peste ce pinioane trece cureaua de distributie si cureaua de accesorii la logan 1.4 cu servodirectie si AC?
    A schimbat cineva cele doua curele, fara dipozitiv de intindere?

    Comment


    • Cum ai spus mai devreme:
      Pentru Logan 1.4 cu AC si servodirectie:
      -cureaua de distibutie trece peste 3 pinioane(axa cu came,pompa de apa si arborele cotit)?
      -cureaua de accesorii trece peste 4 pinioane(arbore cotit,compresor AC,alternator si pompa servodirectie)
      Fara dispozitiv de masurare a intinderii curelei (de distributie) nu se poate monta corect cureaua.

      Comment


      • Eu n-am niciun stress referitor la curele, dispozitive de masurare a intinderii si-alte de-astea. Mecanicul meu, care e specializat in masini Dacia, are in atelierul sau tot ceea ce trebuie (doar componente "de origine") pentru orice fel de reparatie a masinii (exceptand partea de demontat/montat/echilibrat/vulcanizat anvelope), inclusiv pentru schimbarea distributiei. Deja l-am anuntat ca in iunie ma prezint cu masina pentru aceasta operatiune si mi-a aratat componentele cum stau frumos aliniate pe raft in ambalajele originale. "Pe dumneavoastra va asteapta", mi-a zis zambind saptamana trecuta.
        Asa ca il las pe el sa-si bata capul cu curele, intinzatoare, etc., ca-i meseria lui. Eu daca nu ma pricep, nu ma bag, ca-i prea importanta siguranta mea si a familiei mele in masina ca sa ma apuc de capul meu sa "surubaresc" dupa sfaturi primite pe forum.
        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

        Comment


        • Eh, lasa ca nici meseriasii nu sunt Dumnezei, dar nici operatiunea de schimbat distributia nu e chirurgie pe creier.
          Ideea e sa stii si tu cum se face si cu ce se mananca, ca sa-ti dai seama daca ala e meserias sau nu.

          Pana am gasit un service care sa-mi castige increderea, am dat peste tot felul de ratati, care, in lipsa de altceva, se autointituleaza "mecanici auto".

          Cel mai bun exemplu: am fost in urma cu multi ani la un service recomandat de cineva, iar mecanicul de acolo avea in cap sa-mi schimbe pivotul fara sa demonteze bascula. Dupa ce am vazut ca a desfacut piulita pivotului si s-a echipat cu un ciocan, l-am intrebat ce si cum vrea sa faca. Mi-a raspuns, apoi i-am zis sa puna piulita la loc, sa monteze roata si sa-mi spuna cat ma costa deranjul.

          L.E. "Mergi la reprezentanta", vor spune unii. La reprezentanta sunt baieti platiti cu salariul minim pe economie, iar la banii astia nu poti avea pretentia ca ala de-ti lucreaza la masina sa stie meserie. Mecanica auto poate s-o faca oricine, fara sa-i trebuiasca studii aprofundate.

          L.E. 2 Am gasit aici pe forum baieti care lucreaza la masina din pasiune si care nu se considera mecanici, dar fac o treaba extraordinara.
          Last edited by vitriol; 12 April 2017, 20:20.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Să știi că nu m-am gândit la reprezentanță. Mecanicul de care vorbeam este unul „de garaj”, nu lucrează la niciun service, dar cu niște ani în urmă, pe vremea când lucra în reprezentanță, a fost trimis la o specializare la sediul Renault în Franța și s-a școlit acolo. Din câte am înțeles a plecat din reprezentanță tocmai fiindcă nu i-au plăcut „măgăriile” care se petreceau acolo.
            Până la urmă, se pare că de multe ori adevărații mecanici se găsesc prin șoproanele patriei.
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • Pentru reparatii mai serioase, cum ar fi si inlocuirea distributiei, chiar daca nu e reparatie, eu recomand reprezentanta dacia, pentru urmatoarele motive.
              -sistemul de urmarire a calitatii lucrarilor si implicit al reclamatiilor este dictat service-urilor din reteaua dacia de catre producator. In cazul unor reclamatii catre VC ai mai multe sanse sa-ti rezolvi problema decat in cazul unui service de cartier.
              -sistemul de evidenta computerizata a interventiilor; acces la istoricul propriei masini.
              -in multe reprezentante, meseriasii aia au lucrat doar la masini dacia, iar unii au sute de distributii facute, asa ca nu-i poti compara cu aia care azi fac un logan, si peste doua saptamani altul.
              -in cazul pieselor de origine, cumparate on-line sau din magazine, se acorda garantie doar in cazul montajului intr-un service agreat dacia.
              -daca esti comod sau nu te pricepi, poti folosi cu incredere piesele furnizate de reteaua dacia.
              Cazurile izolate, nu pot fi tratate ca fiind generale.
              Last edited by IancuMIC; 12 April 2017, 21:02.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Nea Iancu, hai sa n-o mai dam dupa ciresi aiurea...toata lumea stie (sau ar trebui sa stie) ca mecanicii cu adevarat competenti nu mai lucreaza demult in reprezentante.
                Restu' bla-blaurilor cu sistemu' de urmarire a clitatii lucrarilor pe perioada executiei, exista in teorie, insa in praftca dau de multe ori cu virgula.

                Asa ca io recomand reprezentanta doar ptr. operatiuni banale si foarte banale (la care nu prea au cum sa dea gres), gen schimb ulei.

                Ptr. adevarata mecanica, sa spunem cu totii-n cor un NU hotarat reprezentantelor dacia-reno!
                Last edited by Kojak; 12 April 2017, 21:26.

                Comment


                • Eu respect orice parere, chiar daca nu sunt de acord cu ea.
                  In fine, sa nu transformam topicul in pro/contra reprezentante.
                  Eu imi fac distributia doar in reprezentanta dacia.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Sunt off-topic, dar trebuie sa fac urmatoarea precizare (dupa care promit ca inchei paranteza despre reprezentante): spuneam mai sus ca mecanicul meu (si nu doar al meu, cam toata "suflarea loganista" a orasului merge la el, fiindca este un profesionist desavarsit, un om foarte serios si nimeni din zona nu cunoaste mai bine autoturismele marca Dacia decat el) a ales sa nu mai lucreze in reprezentanta tocmai fiindca acolo se faceau multe "nefacute" (printre altele se montau piese "de origine China"). Ca dovada ca omul a avut dreptate sa-si bage picioarele in ea de reprezentanta, respectivului service i s-a retras statutul de reprezentanta in urma cu cativa ani, dupa ce magariile facute au ajuns si la urechile celor de la "centru". Asa se face ca, in prezent, cea mai apropiata reprezentanta Dacia e la 45 km distanta.
                    Bineinteles, dupa cum spunea si IancuMIC, nu putem generaliza aceasta situatie, desi eu ma tem ca nu este doar una izolata.
                    M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                    Comment


                    • Pai nu generalizam dar in anumite zone cum este cea de sud-est recte Braila service-urile sunt foarte slabe pe partea mecanica , pai ce incredere sa mai am sa ma duc la APAN de pe Dig pentru un schimb de distributie cand ei n-au fost in stare sa faca un schimb de ulei cum trebuie (aveam scurgeri pe la busonul de golire)si ca drept rapuns am primit : "Asa sunt astea.....nu avem ce sa facem , asa sunt astea care au bai de tabla curge uleiul pentru ca nu etanseaza bine surubul pe baie" ?!?! Poftim raspuns....

                      Iar replica mea a fost : "" Pai si din fabrica cum a venit fara sa curga ulei pe acolo ??" Nu spuneau nimic....imbecilii.
                      Last edited by prometheus; 13 April 2017, 09:33.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • nu ti-au schimbat garnitura... nu exista sa curga.

                        Comment


                        • Multumesc robbie_ro.Am intuit bine.Cureaua de accesorii,inteleg,ar merge si fara dispozitiv.
                          Last edited by gdinca58; 14 April 2017, 16:11.

                          Comment


                          • Salut! La cati km. s-au ani se schimba distribuția la motorul de 1.2 16v? Mulțumesc!

                            Comment


                            • 4 ani sau 60.000km.
                              Primul din cei 2 termeni atinsi.
                              ex:
                              Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                              Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                              Comment


                              • Vechea distributie Contitech si-a facut treaba exemplar asa ca am ales tot Contitech kitul de distributie dar de data asta mi-a luat teapa, distributia veche a venit cu rola Gates iar asta noua are rola INA, problema este ca rola asta INA imi scoate cureaua afara dupa fuliile pompei de injectie si a axei cu came, am montat vechea rola Gates si cureau sta la fata fuliilor. Asa ca am ales sa cumpar alta rola si curea de la Gates, asta este, bani atuncati aiurea!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google