distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La un schimb de ulei, filtru ulei, filtru aer, (cu piesele mele) la o reprezentanta mi-au cerut 150 lei manopera, asa ca manopera ptr. schimb distribuitie nu cred sa coste doar 250-300 lei

    Comment


    • Vezi cum se fac usor banii? Din revizii banale.

      La o distributie aia e manopera. Acum 3 ani am dat 270 de lei cu tot cu pompa de apa si schimb antigel, colegul nu vrea sa schimbe pompa, deci...

      Comment


      • difera mult tariful si intre reprezentante.
        cu siguranta unul este pretul in orasul X si altul in orasul Y.
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • Scuze, eram offtopic.
          Last edited by Fanez; 19 September 2017, 21:33.

          Comment


          • Revizia are 1,5 ore tehnologice. 1,5*75 de lei plus TVA înseamnă 133, 875 lei. Se mai adaugă vreo garnitura de cupru și alte chestii și ajunge la prețul acela.

            Comment


            • Nu am spus ca am fost naiv/credul sa fac revizia la pretul de 150 lei. M-a costat 40 lei la un service multimarca.

              Comment


              • De 40 lei manopera la un service multimarca ai facut revizie la un Logan sau doar ai schimbat uleiul si filtrele. Ai schimbat toate cele 3 filtre (ulei, aer, habitaclu)?

                Comment


                • Schimbat astazi la Dacoserv Militari:
                  -kit distributie
                  -pompa de apa
                  -kit accesorii
                  -inlocuit antigel
                  Piesele au fost aduse de mine.
                  Pret manopera: 365 lei.
                  In 2013, la acelasi service, pentru aceeasi manopera, am platit 315 lei.

                  Comment


                  • mi se pare foarte bun pretul .
                    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                    Comment


                    • Se putea si mai ieftin. Eu cumparasem piesele si oprisem la ei sa intreb cat costa. Mi-au comunicat pretul si apoi am vrut sa vad cand au liber. Noroc cu doamna primar care a anuntat uraganul in Bucuresti ca aproape toate rezervarile pe ziua respectiva fusesera anulate. Oamenii si-au dus masinile in provincie si le-au adapostit in garaje. Asadar, fiind liber am profitat de ocazie. Am nimerit un mecanic foarte bun, nu am niciun repros pentru el. Era rutinat. Avea calculata fiecare miscare. Ce am mai aflat de pe acolo a fost ca mecanicii aduc cu ei cheile lor. Mecanicul asta cumparase furtun la compresor pe banii lui, mi l-a aratat. Zicea ca de curand se stricase ultimul pistol pneumatic (din cele 3 cumparate de el pe banii lui) si i-a spus sefului ca nu mai cumpara altul ci o sa lucreze la cheie. Daca vor rapiditate, sa cumpere ei. Pana la urma a primit unul nou.
                      Am facut schimbul aici pentru ca service-ul este aproape de mine si nu comenteaza daca vin cu piesele mele sau daca vreau sa stau langa masina. Pentru mine, ultimul aspect este foarte important.
                      Last edited by ionut27; 22 September 2017, 14:06.

                      Comment


                      • Update cu privire la zgomotul produs dupa ce am schimbat kitul de distributie/accesorii la service-ul S.A.B.

                        M-am tot dus la ei in speranta ca poate ma rezolva prin inlocuirea kit-ului de distributie ,a fost inlocuit din nou pe banii mei tot kit-ul de accesorii cu unul de origine cumparat de la ei in speranta ca zgomotul va disparea insa fara rezultat , tot ce mi-au facut a fost o simpla retensionare a curelei de accesorii care evident nu a rezolvat absolut nimic pentru ca sunetul suspect venea din partea distributiei cum de altfel ma si asteptam.

                        In trecut masina a fost lasata peste noapte in curtea service-ului , in dimineata care a urmat am pornit masina cu totii(adica eu , baiatul de la receptie mecanica si mecanicul care mi-a schimbat kit-ul) , zgomotele erau evidente , m-au refuzat cu schimbul distributiei pe motiv ca nu sunt locuri disponibile , ca nu se poate momentan , ca mecanicii sunt toti plecati prin vacante !?

                        Am renuntat sa mai apelez la ei pentru ca nu ajungeam nicaieri(riscam ca distributia sa sara de la punct sau mai rau ....ruperea curelei cu consecintele de rigoare) , dansii ma tot amanau.(piesele luate de la ei , evident factura si garantie pe piese si manopera).


                        Am fost la Apan Braila , unde am schimbat iar absolut tot , inclusiv pompa de apa(trecand prin aceasta experienta neplacuta mi-a fost teama sa mai las ceva vechi pe partea de distributie chiar daca pompa ar mai fi tinut lejer inca 60 k).

                        Ce s-a inlocuit mai exact :
                        - Kit distributie + pompa de apa
                        - kit accesorii
                        - curea alternator
                        - antigel
                        Toate piesele sunt de origine , achizionate de pe piesenet.ro , la Apan am platit doar manopera.

                        In momentul desfacerii kit-ului vechi Contitech achizitionat de la S.A.B. baietii de la Apan au observat imediat cureaua de distributie SLABITA !!(de aici toate problemele mele).
                        Le-am cerut sa-mi inmaneze un act in care sa se specifice foarte clar defectul constatat.

                        Cu acest act am fost la S.A.B. , iar dupa un circ de dispute cu directorul service-ului ,mi-au fost inapoiati banii dati pe kit-ul lor de distributie + curelele de la accesorii + manopera (aprox. 550 lei) , in caz contrar i-am comunicat ca urmatoarea oprire pentru mine ar fi fost o reclamatie la ANPC.

                        Kit-ul Contitech avea la activ aprox. 6500 km , zgomotele suspecte au aparut dupa 3-4.000 de km. Suspect de ce nu aveam zgomot imediat cum facusem schimbul de distributie , mecanicul probabil a fost suparat pe mine ca l-am pus sa umble din nou la distributie pentru ca prima curea o montase gresit pe motiv ca "nu pica la semne" , la al doilea kit desi cureaua fusese montata corect adica sa corespunda semnele de pe curea cu semnele de pe pinioane implicit sagetile in sensul corect de roatie al motorului , rola de tensionare fie a fost din start tensionata gresit fie surubul ce impiedica detensionarea acesteia a fost strans prea putin iar o data cu trecerea timpului adunand km tensionarea s-a modificat cu efectele pe care le-am mentionat , fie kitul in sine de calitate indoielnica sau poate ambele variante.
                        Last edited by prometheus; 28 September 2017, 22:47.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • De stiut si de fugit de ei, bine ca ai rezolvat, zi-mi te rog cat te-a ajuns manopera la tot ce ai facut la Apan cu piesele tale, si daca au comentat sau te-au atentionat vizavi de originea pieselor, garantie, etc.In viitorul apropiat asa voi proceda si eu. Mersi.

                          Comment


                          • La Apan am platit doar manopera in valore de 400 lei , n-au comentat de provenienta pieselor pentru ca am luat de origine , totusi m-au pus sa semnez o hartie cum ca piesele sunt aduse de mine.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Dintotdeauna am zis ca varianta cea mai buna de distributie pentru o masina care nu mai are garantie este asta cu piese achizitionate din sursa proprie+manopera la reprezentanta.
                              Execeptia e atunci cand ai un mecanic foarte bun.

                              Comment


                              • Salut,
                                Am nevoie de un sfat din partea cunoscatorilor.
                                Datele problemei:
                                Logan II 1.2, an fabricatie 08.2013, asadar, face 5 ani anul acesta, aprox 57000km.
                                Vreau sa schimb kit distributie+pompa apa.
                                Inclin spre una dintre variantele urmatoare:
                                1. OEM (kit distributie+poma apa) + antigel 3l=510RON - site indicat des p-acilea pe forum;
                                2. SKF (kit distributie+poma apa) + antigel 3l=493RON - alt site, de unde am mai facut cumparaturi in trecut.

                                Va rog, ce-mi recomandati?

                                L.E. Masina are garantie extinsa (5ani), asadar, mai am garantie pana prin luna Iulie a.c.
                                L.E. La revizia de 4 ani am refuzat sa schimb distribuita doarece cei de la Service Dacia Tulcea m-au indus in eroare cu privire la pretul acestei operatiuni (revizie 4 ani+kit distributie si pompa), initial la telefon mi-au zis vreo 900RON cu tot cu revizia de 4 ani, iar cand am ajuns acolo, surpriza neplacuta, m-a costa vreo 1500RON sau chiar mai bine.
                                Mci

                                Inca un aspect, in ultimul an de zile, masina a facut cel mult 2000km, deoarece am masina de serviciu...
                                Last edited by 77sky; 5 January 2018, 19:29. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google