distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai da , avand in vedere ca pompa de apa sustine cureua de distributie, automat trebuie data jos , trebuie slabita, inlocuita apoi faza cea mai grea ... tensionarea potrivita, nici prea stransa nici prea slaba ....
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • cred ca voi mai face 10 000 km si voi mai face o rata in banca sa schimb iar distributia cu pompa de apa cu tot off e un cosmar fara sfarsit..............

      sper sa nu se intample nimic
      Last edited by golo; 1 September 2010, 13:34. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Originally posted by golo View Post
        cred ca voi mai face 10 000 km si voi mai face o rata in banca sa schimb iar distributia cu pompa de apa cu tot off e un cosmar fara sfarsit..............

        sper sa nu se intample nimic
        Grea situatie , cauta pe cineva priceput ca in service la dacia te jupoaie ...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • apropo ce sar putea intampla dca nu am schimbat-o?

          da stiu jale mare ..[
          Last edited by golo; 1 September 2010, 13:40. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Se poate sa ti se blocheze rulmentul pompei si sa iti cheleasca toata cureaua de dinti si in cel mai bun caz ramai in drum.

            Comment


            • de preferat ar fi sa nu ti se mai intample nimic ...
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Originally posted by samy0388 View Post
                ... tensionarea potrivita, nici prea stransa nici prea slaba ....
                La 1.4 8v cureaua trebuie tensionata pana cand frecventa de rezonanta are valoarea de 144Hz +/-5Hz iar la 1.6 8v de 162Hz +/-5Hz. Toleranta de strangere tradusa in procente inseamna aprox. 3,5%. O asemenea toleranta o poti asigura numai cu scule specializate. De-aia e bine sa faci distributia la service autorizat.

                Comment


                • Originally posted by cris_iasi View Post
                  Se poate sa ti se blocheze rulmentul pompei si sa iti cheleasca toata cureaua de dinti si in cel mai bun caz ramai in drum.
                  daca e doar atat doar ce m-am obisnuit vreau sa stiu daca nu imi caleaza motorul/ sa dau in altceva..

                  Comment


                  • Originally posted by gl_mmm View Post
                    La 1.4 8v cureaua trebuie tensionata pana cand frecventa de rezonanta are valoarea de 144Hz +/-5Hz iar la 1.6 8v de 162Hz +/-5Hz. Toleranta de strangere tradusa in procente inseamna aprox. 3,5%. O asemenea toleranta o poti asigura numai cu scule specializate. De-aia e bine sa faci distributia la service autorizat.
                    Perfect de acord cu tine daca vorbim teoretic, pur teoretic , chiar crezi ca si aia de la un service specializat , mare , folosesc la orice schimbare de kit un asemenea aparat ? Sincer eu nu cred , s-au obisnuit baietii la cate ture de surub sa stranga si la tensionarea manuala , vazut pe viu , la vechea dacie schimba tata singur cureaua de distributie in curte , nici macar rola nu o inlocuia, si avea peste 100 de mii masina ... de multe ori imi vine greu sa cred cat de multe putea indura o dacie veche ...de la mers cu surubelnita in loc de schimbator , pana la ulei de cea mai proasta calitate ... bafta multa

                    Originally posted by golo View Post
                    daca e doar atat doar ce m-am obisnuit vreau sa stiu daca nu imi caleaza motorul/ sa dau in altceva..
                    Pai ruperea de curea sau daca ti se strica rulmentul si sare de la punct inseamna multe avarii la motor : supare , chiuloasa , posibil pistoane stricate , mai multe nu stiu insa nea mecanicu mi-a insirat la piese pana pe la 15 milioane de mai bine iti iei motor de la dezmembrari ... cu ruperea de dinti de pe toata cureaua e cam greu de crezut ca se rup dintii si cureaua nu sare de la punct , deci in ambele cazuri avariile vor fi greu remediate
                    Last edited by 827sam; 1 September 2010, 14:01. Reason: Automerged Doublepost
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • in service autorizate Dacia exista acele instrumente de masurat frecventa. spre linistea ta, poti cere verificarea cu acel aparat. spun asta pentru ca am fost de fata cand s-a masurat la Loganul meu frecventa la cureaua de distributie.
                      sigpic

                      Comment


                      • nu prea se folosesc in service-uri aparatele alea chiar daca le au pentru ca se grabesc si in general stiu cum sa le intinda si nu e nici o problema, dar daca se rupe cureaua poti avea probleme mari : supape strambe, pistoane sparte, pe scurt poti face varza motorul asa ca nu va jucati cu distributia.

                        Comment


                        • Originally posted by wheelman2010 View Post
                          nu prea se folosesc in service-uri aparatele alea chiar daca le au pentru ca se grabesc si in general stiu cum sa le intinda si nu e nici o problema, dar daca se rupe cureaua poti avea probleme mari : supape strambe, pistoane sparte, pe scurt poti face varza motorul asa ca nu va jucati cu distributia.
                          Exact asa e , dar macar intr`un service specializat sa zicem ca ai si o garantie ... cat de mica ar fi , desi se intampla de multe ori sa nu iti acorde garantie nici dacia , o dau la intors ca vezi doamne ai folosit ulei prea subtire si motorul a depasit o anumita turatie si din cauza asta s-a stricat distributia, perle d-astea am auzit destule de la multi carora nu le-a fost schimbat pe garantie nici ambreiaj cedat dupa 16 mii km la un citroen c4 din 2008 ... ca cica e clientu de vina ca are picior de lemn )
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Eu am schimbat 3 distributii in service dacia( Internationar Service Slobozia ; Condorul Calarasi ; Star Service Tulcea) si in toate 3 sa masurat tensionarea curelei.


                            Originally posted by samy0388 View Post
                            Perfect de acord cu tine daca vorbim teoretic, pur teoretic , chiar crezi ca si aia de la un service specializat , mare , folosesc la orice schimbare de kit un asemenea aparat ? Sincer eu nu cred , s-au obisnuit baietii la cate ture de surub sa stranga si la tensionarea manuala , vazut pe viu , la vechea dacie schimba tata singur cureaua de distributie in curte , nici macar rola nu o inlocuia, si avea peste 100 de mii masina ... de multe ori imi vine greu sa cred cat de multe putea indura o dacie veche ...de la mers cu surubelnita in loc de schimbator , pana la ulei de cea mai proasta calitate ... bafta multa

                            @ Samy dacia 1310 are distributia pe lant nu ? Si de unde curea la tine?
                            Last edited by crull; 1 September 2010, 21:01.

                            Comment


                            • Schimbat distributia la 34292 km impreuna cu pompa de apa. Am pus Dayco Pirelli la cureaua de distributie cu protectie de teflon, deci va rezista mult in timp. Cureaua din fabrica era Power Grip si era inca buna la fel si pompa, dar am vrut sa fiu preventiv

                              Comment


                              • distributia daciei tatalui lui samy era unicata (adica pe curea) sau poate avea alt motor pe masina (de warburg)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google