distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O sa vezi - cand se rupe - cum rezista buzunarul tau la ce si cate o sa ai de platit...
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • Eu am schimbat-o dupa fix 6 ani. Cureaua era ok nu prezenta semne de imbatranire, marca Contitech parca. Mai am de schimbat cureaua de accesorii care tot 6 ani are

      Comment


      • Eu am loganul din dec.2004 si distributia am schimbat-o acum 1 saptamana, cica mai tinea, dar niciodata nu se stie. Asa ca mai bine schimb-o...
        Just Hold Onnnnnn....

        Comment


        • Tatal meu are un logan 1.4 MPI din 2005 si are doar 20.000 km.Sa schimbe distributia?

          Multumesc!

          Comment


          • Dupa ani ar trebui schimbata. Nu prea ai cum sa stii daca nu cumva e imbatranita sau prezinta unele defecte aparute in timp. Avand in vedere faptul ca atunci cand ti se rupe cureaua pagubele pot fi destul de insemnate, merita sa fii preventiv si s-o schimbi la timp. Un kit complet de distributie nu prea sare de 400 de lei

            Comment


            • am masina din octombrie 2004, am schimbat distributia in primavara asta ca deja stateam ca pe ace
              bine am facut, pentru ca pe cureaua veche deja se exfolia stratul superior, era toata ca solzii de peste, iar cureaua de accesorii era toata crapata
              nu mai tinea mult.....ma lipeam de o chiulasa ceva daca se rupea

              Comment


              • Sa presupunem (doamne fereste) ca se rupe cureaua la peste 130 la ora, se produce vreun zgomot vibratie ceva grav!? (vreun cutremur?)

                Comment


                • Se opreste motorul, atat. Aceiasi senzatie pe care o ai atunci cand iei piciorul de pe acceleratie si masina merge in frana de motor, doar ca "frana asta de motor" o sa fie ceva mai accentuata.
                  Daca motorul se invarte in gol si axa cu came nu mai este antrenata de motor, pistoanele vor lovi in supape si dupa asta... toate problemele care mai apar...
                  Ideea este ca nu e nicidecum ceva care sa te sperie, nu are nici o legatura cu vreun cutremur sau ca te scoate de pe sosea.

                  L.E. Banuiesc ca nu mai e nevoie sa spun ca atunci cand vezi ca motorul s-a oprit, trebuie sa apesi pedala de ambreiaj pentru a diminua pagubele.
                  Last edited by vitriol; 15 October 2010, 23:38.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • zgomot o sa fie clar, de strung

                    vitrol, am vazut si cazuri de genu ... cu iesit de pe sosea, blocat o roata ... pinionu de la axu cu came smuls, balta de ulei ...
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • Da, dar cazurile alea nu au treaba cu distributia. Probabil s-a gripat motorul si e clar ca s-au blocat si rotile.
                      In cazul distributiei, motorul se poate invarti in gol fara probleme, chiar daca produce pagube axei cu came si supapelor.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • da. va zic eu c-am patit. la 80 la ora cu a 4 a. acceleram , s-a taiat acceleratia si a intrat in frana de motor destul de agresiv. am calcat ambreajul si s-au aprins becurile in bord. am oprit pe dreapta (fara sevo ca se rupsese si cureaua de accesorii prima data)
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • eu am schimbat distributia din cauza unui pinion, la 30 mii km, la darex auto, masina iesise din garantie de un an(logan 1,4 benzina), cu tot cu revizia a 2-a m-a costat 1400 lei(ulei, bujii, curea, pinion, etc), am dat un mail la vocea clientului cum ca sunt revoltat ca am schimbat distributia (de la acel pinion cica curgea ulei pe curea) si am primit de la ei sa imi aleg accesorii in valoare de 150 Euro cu tva inclus, am ales ieri o cotiera(am montat-o si imi pare rau ca nu mi-am luat de la inceput cotiera, alta viata la condus), deflectoare aer pe fata si bare portbagaj. Sunt originale, scumpe, dar macar am recuperat o parte din bani. Reamintesc ca masina iesise din garantie de 12 luni, puteau pur si simplu sa ma refuze. Circa 1 luna mi-a parut rau ca am luat Logan, dar mi-am revenit. Alti colegi de ai mei cu masini SH straine schimba pinioane, telescoape, jante, in general masina cere bani.

                          Comment


                          • Au fost prea domni la faza asta
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Laureate Plus 1,4
                              Salut.
                              Poate s-a mai intrebat asta, dar sincer nu am gasit.
                              Masina mea a facut 4 ani in septembrie, insa nu am decat 32.000 km cu ea.
                              Care e chestia cu 4 ani sau 60.000 la schimbarea distributiei ?
                              Astia de la service Dacia, trag tare de mine ca s-o scimb, mi-au dat nu stiu cate telefoane (e de inteles, sunt disperati, da' la preturile lor ...).
                              Acum, intrebarea e : daca am facut 4 ani dar nu am ajuns la 60.000 de km, trebuie schimbata distributia ?

                              Comment


                              • Da. Cureaua de distributie imbatraneste in timp. Ca orice are cauciuc in compozitie. Plus variatiile de temperatura, vara 60-70 de grade sub capota (in stationare), iarna temperaturi negative alternand cu cald cand mergi cu masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google