distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am cumparat o curea Powergrip despre care mi-a zis mecanicul de service iatsa ca e foarte buna

    Comment


    • E numa bună !
      Din ce am citit pe aici pe undeva, curelele, asemănător anvelopelor, au un cod numeric care atestă data de fabricaţie, mai precis săptămâna şi anul. Cred că ar fi bine de verificat.
      sigpic

      Comment


      • Legat de accesorii, are ceva daca schimb numai cureaua si rolele le las pana la urmatorul schimb de kit distributie/accesorii? Adica e risc mare sa cada una din ele sau amandoua?

        Comment


        • Daca nu ai multi km, nu cad asa usor rolele de la accesorii. Daca pica vreuna, o schimbi la momentul oportun, acum depinde unde te prinde patania.

          Comment


          • vreau sa va zic si eu de distributia mea.
            cred ca sunt un pic kamikaze am ajuns la 74k parca si inca n-am schimbat-o (Logan 1.4 benzina fara A/C). ma gandesc insa sa o schimb zilele astea si ma interesa daca stiti cam la cat se ridica manopera, dat fiind ca am eu piesele
            mersi tuturor

            Comment


            • vreo 3 mil
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • Arunc si eu o pastila ...

                La o masina sh gen ford distributia se schimba la 90000, pe la opel in cartile de germania spune ca se schimba la 10 ani sau 150.000 de km.
                Avand in vedere ca o rola Ina pentru logan sau pentru Opel e tot rola pana la urma... de ce schimbam noi distributia cu tot cu rola la 60.000 ? cand putem sa mergem doar pe schimbat curele ?

                Comment


                • De ce schimbam noi capetele de bara la 30-60000 cand la alte masini le schimba la 150 000 ? Nu sunt tot capete de bara ? Cam asa si cu distributia asta, motoare diferite, proiectate diferit cu componente diferite cu alta durata de vita si alt cost de productie.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Nu-i chiar asa.
                    La unguri distributia la Logan se schimba la 90000 km...cica motivul ar fi ca ei n-au trafic si praf ca noi.
                    O porcarie.

                    Capetele de bara le schimbi si la Vw sau Ford etc la 3-60000 km, depinde pe ce drumuri mergi si cat de mult ti la masina ta.
                    Eu am 90000 km si n-am schimbat nimic la directie (si nu troncane).
                    Alt coleg din oras care desigur ca merge pe aceleasi drumuri le-a schimbat la 46 respectiv 54000 km ...

                    Calitativ e acelasi lucru o curea de distributie Contitech sau Gates sau ce vreti voi fie ca e pt VW fie ca e pt Dacia (adica Renault).
                    La fel si orice alta piesa de pe masina.

                    Comment


                    • Nu e chiar asa, adica chiar daca producatorul X face si pentru Dacia si pentru VW sau alt brand mai titrat nu inseamna ca au aceesi calitate. La o curea care e un cauciuc e posibil dar in general difera calitatea si pretul, normal. Vezi parbrizele de exemplu, sunt firme cunoscute care fac parbrize pentru Logan dar calitatea nu e extraordinara si se zgarie mult mai usor ca la masinile premium care desigur au cost premium. Cat despre capetele de bara, nu pica asa repede ca la Logan la o masina mai scumpa, e si normal de altfel, chiar daca ambele sunt Lamforder. Sunt masini care 150-200 000 nu le schimbi , la Logan sincer nu am auzit sa tina atat de mult, de obicei la 30-60 000 crapa. Eu la 53 000 le-am schimbat, de pe la 50 000 si putin au inceput sa faca urat. Am pus Lamforder, 80 lei bucata. Surprinzator ca la 90 000 sunt intacte alea de fabrica la tine.

                      PS - si eu merg pe drumuri rezonabile in cea mai mare parte, ocolesc gropile, merg incet unde nu le poti ocoli, chiar nu imi bat joc dar daca au cedat, ce sa faci.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • cel putin teoretic produsele unei firme (de ex lemforder) sunt aceleasi calitativ pentru orice marca sunt produse.

                        "Calitativ e acelasi lucru o curea de distributie Contitech sau Gates sau ce vreti voi fie ca e pt VW fie ca e pt Dacia (adica Renault).
                        La fel si orice alta piesa de pe masina. " - foarte adevarat , dar depinde si de fortele care antreneaza acea curea.
                        la fel si pentru capetele de bara care la logan preiau multe socuri datorita suspensiei

                        "Avand in vedere ca o rola Ina pentru logan sau pentru Opel e tot rola pana la urma... de ce schimbam noi distributia cu tot cu rola la 60.000 ? cand putem sa mergem doar pe schimbat curele ? "
                        in primul rand pentru ca la noi la 60.000 km de exemplu ai de 1,5 - 2 -3 ori mai multe rotatii ale motorului decat altii din tari civilizate unde se fac majoritatea kilometrilor pe autostrazi cu viteza de croaziera ...
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • S-a mai tot spus, mai nou, la Logan benzinar se schimba distributia la 80-90.000 km sau 4 ani. Sunt aceleasi kit-uri. Cam asta e durata normala de schimb.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • daca aveti masina in garantie schimbati distributia atunci cand trebuie. la mine fluiera pompa de apa si nu am schimbat distributia pentru ca la 27.000 km a avut scurgeri de ulei la distributie si asa nu mai beneficiez de garantie pentru pompa. si mai am garantie pana pe 17 iunie a.c.. dar cine s-ar fi gandit ca o sa fluiere pompa?
                            Last edited by bogdan_1984; 8 June 2011, 08:24.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Shakar View Post
                              Nu e chiar asa, adica chiar daca producatorul X face si pentru Dacia si pentru VW sau alt brand mai titrat nu inseamna ca au aceesi calitate. La o curea care e un cauciuc e posibil dar in general difera calitatea si pretul, normal. Vezi parbrizele de exemplu, sunt firme cunoscute care fac parbrize pentru Logan dar calitatea nu e extraordinara si se zgarie mult mai usor ca la masinile premium care desigur au cost premium. .................................................. ...............................

                              PS - si eu merg pe drumuri rezonabile in cea mai mare parte, ocolesc gropile, merg incet unde nu le poti ocoli, chiar nu imi bat joc dar daca au cedat, ce sa faci.
                              Clasa premium nici nu ma intereseaza.
                              Vorbim de Golf, Focus, Astra, d-astea normale.
                              Crede-ma ca un parbriz after market de Golf (ca exemplu, in fc de pret) e absolut la fel de slab calitativ ca unul de Logan, se sparge mai usor decat cel original, se zgarie mai usor. Nu spun eu asta, spun posesori de Golf.
                              Astea sunt mituri ca la straineze capetii de bara/elementele de directie, franare etc etc tin mai mult.
                              Rulate in aceleasi conditii nu tin mai mult.
                              Am avut in ograda un Focus luat de nou rulat 115000 km. Pe la 80000 km s-a dus capatul de bara dreapta.

                              Eu zic ca tine foarte mult de sofer vizavi de drumurile minunate pe unde circulam. Frate-meu si-a dat Loganul la 75000 km fara sa schimbe nimic la directie si mergea exemplar.
                              Un alt prieten (prieten, nu amic) pana sa nu faca accident a avut cu Loganu (dci) 110000 km fara sa schimbe nimic la directie, mergea brici, dar recunosc ca era mega enervant sa mergi cu el la volan pe drum mai nasol, din 10-20/h n-o scotea.

                              Nici la mine nu e intamplare ca am 90000 km fara sa schimb elemente de directie. Sunt aceleasi piese ca la oricare alt Logan.

                              Cu ce crezi ca sunt mai bune un set de placute TRW, Remsa, Textar etc etc de Golf, Focus decat de Logan? Sau la distributie, sau la telescoape etc...
                              Cu nimic.
                              Doar ca probabil ansamblul de franare e proiectat sa fie mai eficient, la fel si directia, gandita mai bine. Atata tot.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___32 View Post
                                Nu-i chiar asa.
                                Calitativ e acelasi lucru o curea de distributie Contitech sau Gates sau ce vreti voi fie ca e pt VW fie ca e pt Dacia (adica Renault).
                                La fel si orice alta piesa de pe masina.
                                Asa e, insa praful e cu totul altul. Ce se depune intr-o zi pe o masina la noi se depune in Paris in 7 sau 8.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google