Intr-adevar, sunt 2 tipuri de pompa de apa (difera palele), la una sunt normale/drepte iar la una sunt "ondulate" (vezi poza) care sunt si mai eficiente presupun.
distributie logan
Collapse
X
-
Eu am avut pompa din fabrica marca Renault (scrie undeva pe marginea din stanga cum te uiti la ea in pozitia in care este montata in bloc) si am inlocuit-o cu una Valeo care are palele ca in poza de mai sus. Pompa Valeo vine fara garnitura, asa ca trebuie sa folositi silicon, lucru precizat si in instructiunile de instalare. Este foarte usor de schimbat. Aveti de desfacut vreo 6-7 suruburi, dintre care 2 au legatura directa cu circuitul de racire asa ca nu uitati sa puneti solutie de etansare cand le puneti la loc. Daca nu goliti circuitul de racire inainte, veti pierde in jur de 1.5l fluid. Recomand sa aveti la indemana si un tub spray de frane sa curatati bine zona distributiei, inclusiv fuliile, pinionul arborelui cotit si suprafata pe care se monteaza pompa de resturile de garnitura sau silicon. Si dupa montarea distributiei sa nu faceti niciodata test fara sa montati fulia arborelui cotit.
Comment
-
intrebare pentru profesionisti,problema e cam asa,sa zicem ca am un logam 1.4 din 2007 si 61000 km in bord,cei mai putini bani in portofel si norocul ca la demontare pompa de apa sa nu trebuiasca schimbata ca nu va curge,sa zicem...
acum ,cum a-ti rezolva voi problema ? ca tare mult astept sugestii,eu as banui asa:
ori iau kit original 260 ron distributia si o schimb cu cea mai ieftina manopera pe care o gasesc[service renault au 170 manopera],daca imi spuneti voi ca merita efortul asta,masina e personal si se merge batraneste in scopuri propii,si las cureaua de accesorii si rola respectiva pe alta data+pompa de apa la fel,
ori iau curea si rola distributie de care imi recomandati si de care au mai pus si altii ca mine, care nu au avut bani de kit original si spun ca au testat fara probleme si altceva si doar atat schimb acum,
ca nu o fi bai de crapa cureaua accesorii ,raman fara curent si servaodirectie,nu-i bai da e urgent sa nu crape cureaua de distributie ca raman ...fara motor si e grav....multumesc pentru rabdarea de a imi citi postul si a crea un raspuns la problema ,stima si respect
am uitat sa spun ca revizia de 60 000 cu filtre ,ulei ,bujii e.t.c. am facut-o urmand cand am banuti sa fac si kit distributie...
Comment
-
Daca esti in criza de bani, poti sa mai salvezi 50 RON si sa-ti iei un kit cu rulment SNR si curea Gates - http://www.daciashop.ro/mecanica/dis...-motor-benzina
Comment
-
Daca (accentuez daca ) se va gripa rulmentul pompei de apa ( o curea de noua trage mult mai tare de pompa), atunci rezultatul va fi chelirea de cativa dinti a curelei si implicit ramanerea in drum.....remorca +alta distributie+ pompa noua.........fa tu calculul.
Ce am povestit mai sus e un caz concret cu un Megane 2, ramas in drum in nu stiu ce sat uitat de lume.Last edited by mr.K; 27 June 2011, 10:17.
Comment
-
Originally posted by parpales View PostDaca functioneaza fara pb pt ce sa schimbi si pompa de apa ? Doar de dragul de a arunca niste bani pe fereastra ? Oricum se poate defecta orice oricand dar asta nu inseamna ca trebuie sa inlocuiesti toate piesele preventiv.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by preferance View Postintrebare pentru profesionisti,problema e cam asa,sa zicem ca am un logam 1.4 din 2007 si 61000 km in bord,cei mai putini bani in portofel si norocul ca la demontare pompa de apa sa nu trebuiasca schimbata ca nu va curge,sa zicem...
acum ,cum a-ti rezolva voi problema ? ca tare mult astept sugestii,eu as banui asa:
ori iau kit original 260 ron distributia si o schimb cu cea mai ieftina manopera pe care o gasesc[service renault au 170 manopera],daca imi spuneti voi ca merita efortul asta,masina e personal si se merge batraneste in scopuri propii,si las cureaua de accesorii si rola respectiva pe alta data+pompa de apa la fel,
ori iau curea si rola distributie de care imi recomandati si de care au mai pus si altii ca mine, care nu au avut bani de kit original si spun ca au testat fara probleme si altceva si doar atat schimb acum,
ca nu o fi bai de crapa cureaua accesorii ,raman fara curent si servaodirectie,nu-i bai da e urgent sa nu crape cureaua de distributie ca raman ...fara motor si e grav....multumesc pentru rabdarea de a imi citi postul si a crea un raspuns la problema ,stima si respect
am uitat sa spun ca revizia de 60 000 cu filtre ,ulei ,bujii e.t.c. am facut-o urmand cand am banuti sa fac si kit distributie...
eu personal as merge asa pana la 90.000 daca mergi cu ea in limitele bunului simt asa cum zici. pana la 90.000 as strange bani si de distributie , accesorii si pompa de apa si le-as schimba pe toate.o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment