distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by einstein1984 View Post
    Amice te faci din nou de ras. La un logan apa circula permanent prin aeroterma, cand vrei caldura misti un volet care baga aer prin radiator sau nu, nu mai avem robineti ca la daciile 1310 pe care ti-ai facut tu ucenicia. Daca iese apa din radiatorul de racire iese si din cel de incalzire la fel de repede.
    Si lasa-ma cu linkul ala, ala vorbeste de tot neamul de curele (adica inclusiv alea de antreneaza rolele intr-o imprimanta si care pot bine merci sa aiba otel in ele). Curelela de distributie auto NU AU ARMATURA DE OTEL SI NU AU AVUT ASA CEVA in ultimii 30 de ani (pe simplul motiv ca s-ar lungi extrem de repede ori s-ar rupe). Iar excavatoarele tale probabil au distributie cu lant sau cascada pinioane si nu curele.
    Fordul de care vorbeam era o fiesta de 1,4 HDI, motor folosit si de PSA.
    Cromatic, stai linistit ca nu cred ca e vreo problema. Cand o sa ai nevoie sa schimbi pompa de apa o sa schimbi TOT antigelul si o sa fie ok.
    scuze tu te faci de ras exista robinet de oprire de aia ai si reflajul ala de caldura de porneste de la rece (oprit apa de intra in radiatorul de la aeroterma) si cald(deschis la maxim acel robinet) iar treptele intermediare ale reglajului se face in functie de debitul de apa ce intra in radiatorul aerotermei.Daca era cum spui tu cum iti mai venea aer rece cend porneai aeroterma-----Nu mai rade de altii pana cand nu cunosti problema

    a eu vorbesc decat de robinetul cel de reglaj de la aeroterma.Nu stiu ce model de masina ai tu de spui ca nu are robinet de oprire dar la toate masinile exista
    Last edited by biancamarius5; 5 September 2011, 22:06. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • biancamarius5 ca sa fii sigur daca are sau nu are robinet la aeroterma,pune pe rece ,,robinetu,, la bord si cind motoru este la temperatura de lucru pune mana pe cele 2 furtune care intra in masina si strangele bine,sa ne spui si noua care este rece si care este cald,
      Daca ARE ,,,robinet,,,ar fi normal sa fie ambele furtune reci,nu circula apa,daca NU ARE,,robinet,, furtunele sunt calde,asa ar fi normal
      Asteptam raspunsu tau

      Comment


      • Va contrati aiurea , tota lumea stie ca nu exista robinet.

        Comment


        • de ce nu-l lasi pe biancamarius5 sa se convinga singur

          Comment


          • daca nu este asa atunci ce se intampla cu caldura de o degaja radiatorul interior.Oricum este un lucru bun daca nu are robinet pentru ca racirea este constanta deoarece temperatura apei mai scade si prin acel radiator.Nu vreau sa imi amintesc cand la vechea dacie mergeam vara cu caldura pornita pentru a nu-mi fierbe motorul

            Care mai este pretul distributiei la logan 1400 de la service dacia

            A si inca ceva cum se numeste cheia aparatul de masura ce se utilizeaza la intinderea curelei?
            Last edited by biancamarius5; 5 September 2011, 22:35. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Diapazon.

              Comment


              • Cu diapazonul acordezi pianul, pentru curele se foloseste un frecventmetru, in speta cel utilizat de Renault se numeste Diapaz
                Biancamarius, eu zic sa ne pui o poza cu robinetul. Sau alternativ, pune mana pe tevile care IES din aeroterma cand e pe rece si explica de ce sunt calde.
                Last edited by einstein1984; 6 September 2011, 10:37.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Nu are robinet, am studiat cartea de service, cand vrei aer rece vine din exterior, cand vrei caldura aerul trece si prin radiatorul de incalzire.

                  Comment


                  • aveti dreptate nu e robinet ci pt a inchide caldura se deviaza aerul si n mai trage de la aeroterma.ce am vazut eu era doar suportul nu robinetul

                    Comment


                    • Si pana la urma, care e legatura ipoteticului robinet cu subiectul "distributia"?
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by Drogas View Post
                        Stai linistit ca ai rola intinzatoare cu mecanism de reglaj automat...
                        @ octavian, dark
                        Adevarul este ca dupa cum puneti problema e clar ca nu ati tras vreodata de o curea intinsa .
                        ..............................
                        Daca tu imi arati in vreo carte de specialitate metoda asta de masurare a intinderii, eu mananc pagina ia.

                        Comment


                        • ati auzit voi de vreo curea rupta din cauza imbatranirii prea mari 5-6-7 ani(si pana in 60mii)? eu nu... bafta la schimbat curele ! si la ,,Doreii,, din sevice !

                          Comment


                          • pai e simplu dai un search si o sa vezi ca asa se face
                            Attached Files

                            Comment


                            • sau dacu nu scrie novatech.ro sa vezi cat costa ce este si la ce se foloseste dispozitivilul.tu credeai ca pui cureaua de distributie cum ai pune o curea de accesorii?gandeste-te numai ce tensiuni suporta acea curea!Te-ai convins.acolo scrie si procedeul de calcul al tensiunii ca doar nu ii pui o tensiune cum crei tu.Tare as fi curios daca la cei cu cureaua de distributie rupta s-a folosit acest dispozitiv.
                              Si ca un sfat nu va mai duceti la nea gheorghe pt schimb distributie

                              Comment


                              • Eu am si vazut.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google