distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-am platit in plus la REPREZENTANTA manopera la distributie, iar piesele au fost ale mele.
    Oricum, diferenta era mare la pretul pieselor. La ei, acum 2 ani o pompa de apa Pierburg, era 350 de lei, eu am cumparat-o cu 270 din magazin. Diferente mari si la kitul de distributie si kitul de accesorii.
    Manopera pentru distributie a fost 185 de lei.
    Daca nu imi convenea manopera, aveam alternative destul, la serviceuri mari, masina nu mai era in garantie. Am mers la reprezentanta tocmai pentru ca mi-a convenit pretul la manopera si ca au mai facut asta de cateva mii de ori.
    La service-ul Renault era cred cu 30-50 de lei in plus, nu mai tin minte exact.
    Last edited by mr.K; 23 March 2012, 10:06.

    Comment


    • Cand am fost pentru revizie scria clar la receptie ca daca se vine cu piesele clientului manopera avea un pret,cu piesele lor avea alt pret.Asa o fi si la distributie.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Acum 2 zile am schimbat distributia la o masina(alta decat Logan), la un service de renume in Galati, unde nu prea calca anvelopa de Logan; pret manopera/ora 60lei. Total ore alocate, 4.18. Pretul/ora pentru diferite lucrari era afisat, dar nu se specifica nicaieri ca acesta difera daca nu cumperi piese de la ei.
        La programare mi-au spus ca manopera ar costa cam 250lei si m-au intrebat daca am piesele sau doresc sa le iau de la ei; am stabilit impreuna marcile de consumabile(curea, role, pompa apa, filtre, ulei etc), am acceptat oferta si totul a fost ok.
        Asa se lucreaza intr-un service adevarat(care acorda si garantie piese si manopera). Nu primesti garantie la piese doar daca le aduci de acasa.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Faza cu manopera diferita pentru aceeasi lucrare e ca si cum te-ai duce intr-un bordel cu prezervativul tau si curva ar costa mai mult.
          Piesele de la service se monteaza mai usor sau care o fi explicatia? Caz concret de OPC, nu poate diferi tariful pentru aceleasi operatiuni doar pentru ca piesa mea e albastra si nu rosie ca a service-ului.
          Nu contest ca se practica, dar cum prin service-uri cam bate vantul, clientul alege ce crede ca-i convine. Nu e prost cine cere...

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Faza cu manopera diferita pentru aceeasi lucrare e ca si cum te-ai duce intr-un bordel cu prezervativul tau si curva ar costa mai mult.
            ...
            Beeeeeeeeton ! Bine zis !!!
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • Originally posted by gr10mmc View Post
              ...si ca sa fie chilipirul complet , montezi piesele la atelierul "din cartier " , tot fara tva ... problema este daca se intampla sa crape ceva , nu stiu cine mai acorda vreo gararntie, o sa arunce vina unii pe altii !... eu unul am optat , si optez pentru schimbarea distributiei intr-un service autorizat , cu kit-ul adus de ei ( dar ales de mine , bineinteles ) si manopera lor , deoarece intr-o situatie limita m-ar costa foarte mult stricaciunile produse prin ruperea unei curele sau blocarea unei role , comparativ cu economia ce o fac scutind TVA-ul . Dar fiecare face ce crede de cuviinta !
              Garantia o da Ocazii punct ro . Ce-mi place treaba asta cu garantia site-ului ...
              sigpic

              Comment


              • mr. K te pot contrazice , daca clientul se prezinta cu niste piese aftermarket jegoase lucrezi aproape de 2 ori mai mult decat in mod normal , ceea ce ar trebui sa se reflecte clar in pretul mai crescut al manoperei. Crede-ma ca aia de la service is patiti si probabil de aia abordeaza din start tehnica asta. Sa-ti dau exemplu placutele de frana care nu se potrivesc pe etrier si trebuiesc luate la pila-polizor cativa mm pana pot fii montate , colierele de esapament care le strangi la maxim si nu strang si stai sa iei la pila pe interior juma de ora ca sa poti sa montezi fara scapari de gaze...iar ca sa revin la cazul de fata cu distributia...vine clientul cu piesele "originale" , ridici masina pe elevator , desfaci distributia, o montezi pe cea adusa de el si constati ca rola lui arunca cureaua in exterior de buna ce e , ala ia rola sa se duca la magazin sau de unde a luat-o sa i-o schimbe (cu alta mai buna sau cu alta marca) , timp in care mecanicul in service sta cu rampa blocata, cu motorul desfacut cateva ore bune pana se intoarce ala cu piesa , ca sa stai sa te chinui iar sa calezi distributia , sa faci probe iar sa vezi daca asta e "buna" sau nu...si la sfarsit sa-i iei aceeasi bani ? Intr-un service cu 2 -3 elevatoare un client d-asta ti-a ratat din start jumatate de zi de lucru la elevatorul respectiv , daca nu chiar si mai mult , deja iti decalezi programarile , pierzi alti clienti...etc. Vazut de afara e intotdeauna altfel, crede-ma!
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • mr. K te pot contrazice , daca clientul se prezinta cu niste piese aftermarket jegoase lucrezi aproape de 2 ori mai mult decat in mod normal , ceea ce ar trebui sa se reflecte clar in pretul mai crescut al manoperei.
                  Eu zic sa plateasca triplu manopera. Cum sa indrazneasca sa vina cu piese mai ieftine?
                  Mai ales ca sunt ACELEASI cacaturi de piese pe care le vinde servce-ul? Un capat de bara Lemforder de la magazin e altfel decat ala de la service?
                  Service-ul isi produce piesele in regie proprie?
                  Cat despre placute de frana care nu intra in etrier, la Logan, n-am auzit, las-o jos ca macane. Poate nu erau tipul de placuta corect.

                  Probabil lucrezi la un service si esti SUBIECTIV. E vremea sa intram in NORMALITATE, ca prea s-au pisat service-urile cu bolta pe clienti.
                  Acum, cand masinile vandute au iesit din garantie si alte masini cu garantie sunt din ce in ce mai putine, cam arde buza reprezentantelor dupa incasarile din vremurile bune cand efectiv se c@#@u pe noi.

                  Era un banc, cu un mecanic mort de tanar si descopera in Rai ca i se calculase varsta dupa orele de manopera facturate cat muncise, TEHNOLOGIC.
                  Last edited by mr.K; 23 March 2012, 12:24.

                  Comment


                  • Ca intotdeauna adevarul e undeva la mijloc. In tinerete am muncit si eu ca si ajutor de mecanic si Eugen are mare dreptate in ceea ce zice. Ideea e ca ala nu e platit la cat munceste efectiv ci pe tabelul cu ore/operatiune. Si o piesa cumparata de te miri unde iti f*te o zi intreaga de munca de aiurea.
                    sigpic

                    Comment


                    • Si unul care plateste 200 de lei in plus la service pe niste piese, nu munceste in plus pentru banii aia?

                      Comment


                      • Cine nu lucreaza sau n-a lucrat vreodata in zona reparatiilor, de orice natura, nu stie ca inseamna sa lucrezi cu materiale procurate de client gen "de la rusi", care va cauta intotdeauna pretul cel mai mic, nu cel mai bun raport pret/calitate.
                        Cam asta e si in domeniul auto, unde marcile consacrate( nu si cele traficate) fac dovada calitatii si dau un plus de siguranta si mecanicului si utilizatorului.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Iancule, ca intotdeauna trebuie sa fii contra.
                          Cand schimba omul distributie merge de obicei pe kitul original, care e pe toate drumurile. La mine a fost curea Contitech si role Koyo.
                          Sa ma bati cu şapca uda daca te cred ca la reprezentanta aveau curea si role "MAI ORIGINALE" decat alea cumparate de mine.
                          Nu vorbim de table, aripi si alte cacaturi, ca suntem la DISTRIBUTIE aici.
                          Doar niste pompe de apa Ruville nu se imbinau exact, de aia am pus Pierburg-originala.

                          Ca proprietar de masina, ultimul lucru in viata asta pe care il voi face, va asigur, va fi sa plang de mila service-urilor.
                          Va las pe voi sa-i intelegeti, compatimiti, in timp ce aia rad de fraierii de clienti cand ii paralesc.

                          Comment


                          • Originally posted by yrman View Post
                            Garantia o da Ocazii punct ro . Ce-mi place treaba asta cu garantia site-ului ...
                            ideea e ca ai garantie in sensul ca dupa primirea produselor te poti duce la un service dacia, sa-ti spuna (in caz ca nu ne pricepem) daca piesa e originala. sa nu-mi spui ca piesele manarite arata 100% identic cu cele de origine... nici banii nu prea pot fi falsificati 100%. iti dai seama ce fabrica ar trebui sa aiba aia ca sa iasa perfect ?! eu n-am vazut inca copie care sa fie perfecta. unele seamana mult dar sunt diverse indicii. vezi pe dacia.ro cum prezinta diferentele. si daca service-ul zice ca nu e originala primesti banii inapoi inclusiv transport. aia cu garantia site e pt ca vanzatorii platesc asigurare catre ei si din fondul ala se fac platile catre clientii nemultumiti. nu toti isi fac asigurarea ci numai aia mai seriosi dupa parerea mea.

                            Comment


                            • Pe dacia.ro nu vezi nimic, au niste placute in exemplu si atat. Aia care fac placute contrafacute cred ca deja au eliminat neconcordantele fata de placutele originale, ca s-au uitat pe dacia.ro.

                              Comment


                              • asa o fi. dar iti spun eu ca e foarte greu sau chiar imposibil sa faci o piesa identica. unii dintre noi au mai patit-o pt ca n-au fost atenti. ,ai stii faza su filtrul MANN ... cand s-a uitat mai atent a inceput sa vada diferentele. poti intra intr-un magazin dacia si sa studiezi indelung o piesa, iar in parcare sa o studiezi pe a ta din portbagaj.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google