distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ok...atunci dam 1000 lei /piese (pt 16v) cat cer astia in reprezentanta ?

    atat mi au cerut la Simpotrans Afumati. manopera intradevar este ok...230 lei

    si te lasa sa stai langa masina si iti explica pas cu pas tot ce face si de ce se face asa.

    Comment


    • Pai nici la reprezentanta atatia bani, dar nici de la baieti de pe net, care jura pe ce vrei ca piesele sunt de uzina. Eu le-am cumparat de exemplu de la un magazin.
      Din 100 de vanzatori de pe net cred ca unul singur are piese originale ciordite din fabrica, ca altfel nu inteleg de unde le-ar avea.

      1000 de lei am dat si eu pe piese, inclusiv pompa de apa, acum 2 ani. Contitech +role Koyo, distributie +accesorii, pompa Pierburg.
      Deci daca la 1.4 au fost 1000 lei acum 2 ani, ce ti se pare scump 1000 de lei in prezent, pentru 1.16 16V?
      Last edited by mr.K; 23 May 2012, 14:07.

      Comment


      • 1000 lei fara pompa de apa. pompa mai costa 230 parca

        deci ar fi 1000piese + 230 pompa + 230 manopera + 100 antigel = aprox 1600 lei

        Comment


        • Deh, la 1.6 16V dai un ban in plus.
          Eu nici batut cu urzica n-as cumpara de pe net sau chiar de la prieteni, distributie, ca poate ala chiar e convins ca-mi vinde ceva original, nu facatura, dar se afla si el intr-o eroare. Acum, depinde cine l-a convins.

          Comment


          • Originally posted by 77sky View Post
            Sa-ti reamintesc primul post pe aceasta tema.
            Ai debitat o ineptie, scuzabila pentru un profan, dar ai ales sa pedalezi pe ea.
            Iti repet: orice aparat de masura se verifica periodic si ii este aplicat un stiker pe ea cu acele intervale de monitorizare. Organismul care il aplica raspunde pentru calitatea inregistrarilor sale. Asadar, in interiorul acelui interval, aparatul masoara, indica corect - procedural vorbind.
            A spune ca tii la naftalina un asemenea aparat, sa nu se decalibreze, este o ineptie. Gandeste-te la un mediu de productie, unde sunt folosite intens asemenea dispozitive cu adevarat de precizie unele, ce ar insemna acea decalibrare de care vorbesti. Consecinte incalculabile!.................................... ................
            Ai grija la ton!
            Daca nu vi cu suport concret, este zero ce spui.

            Pt perioada aceea desigur ca raspunde de acuratetea instrumentului.
            Procedural sunt permise niste abateri, daca iese din ele, e decalibrata.
            .

            A pune la naftalina inseamna ca nu mai trebuie etalonata cheia, se face numai metrologarea care NU presupune direct etalonarea ei.

            Iti mai dau o data citat din lege, poate nu intelegi, sau n-ai citit bine

            Art. 5. - In functie de cerintele de exactitate si stabilitate impuse in utilizare, un mijloc de masurare supus controlului metrologic legal poate fi prezentat si la etalonare.

            In fc de mediile de utilizare (ca se citez), instrumentul poate fi supus si laetalonare, nu numai metrologare.

            Tonul e unul decent, daca te-am atins cu faptul ca nu ai temele facute, nu e vina mea.
            Nu sunt un cunoscator absolut, poate chiar sunt profan.

            Crezi ca esti la subiect, dar realitatea e departe de tine.
            Last edited by Octavian; 25 May 2012, 00:22.

            Comment


            • mr k-1000 lei te-a costat doar pompa curea +rola si accesorii sau a mai intrat ceva

              Comment


              • @mario717 - in 1000 de lei au intrat asa:
                Kit distributie (rola +curea) +kit accesorii (2 role +curea)+pompa apa Pierburg (asta a fost scumpa si atunci, cam 270 lei cred)+3 litri antigel.
                Manopera a fost 185 lei, promotie la reprezentanta. Piesele le-am cumparat eu din reteaua Renault.
                Vorbim de toamna lui 2010.

                Comment


                • multumesc mr.k

                  Trebuie sa-i fac si eu distributia loganul e 1.4 2006 nov.si am 68000km.Problema este ca nu stiu daca s-o fac in service autorizat dacia sau acasa cu un mecanic bun care lucreaza in acelasi service.Mentionez ca daca o fac acasa cumpar doar piese originale (gates sao contitech).Dar nu o sa am garantie care apropo nici nu stiu cat dau cei din service. Voi ce ma sfatuiti?
                  Last edited by mario717; 26 May 2012, 15:02. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Eu am platit 1100 lei (kit distributie+kit accesorii+pompa apa+3l antigel+manopera) la dealer Dacia. Garantia este de 1 an sau 50.000km. Eu zic ca merita sa o faci la Dacia pentru garantie. Mie dupa 100km a inceput sa-mi suruie rola de la accesorii, iar saptamana viitoare ma duc sa-mi schimbe kitul de accesorii pe garantie. Daca nu era garantia, mai scoateam inca vreo 400lei (kit accesorii+manopera) din buzunar.

                    Comment


                    • Merci mr.k. Trebuie sa-i fac si eu distributia la loganul meu 1.4 nov.2006 68000km.Problema este ca nu stiu daca sa o fac in service autorizat dacia sau sa o fac acasa cu un mecanic bun care lucreaza in acelasi service.Mentionez ca daca o fac acasa am sa cumpar piese originale(gates sau contitech).Ideea e ca daca o fac acasa nu primesc garantie care apropo nici nu stiu cat dau cei din service.Voi ce ma sfatuiti?

                      scuze ptr inca o postare

                      Originally posted by Renault View Post
                      Eu am platit 1100 lei (kit distributie+kit accesorii+pompa apa+3l antigel+manopera) la dealer Dacia. Garantia este de 1 an sau 50.000km. Eu zic ca merita sa o faci la Dacia pentru garantie. Mie dupa 100km a inceput sa-mi suruie rola de la accesorii, iar saptamana viitoare ma duc sa-mi schimbe kitul de accesorii pe garantie. Daca nu era garantia, mai scoateam inca vreo 400lei (kit accesorii+manopera) din buzunar.
                      Asa ma gandeam si eu pana la urma economia era cam de 200 lei in schimb garantia poate sa valoreze in unele cazuri mult mai mult
                      Last edited by mario717; 26 May 2012, 16:03. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Distributia nu se face pe genunchi, in spatele blocului. Prea mica economie fata de un service autorizat.

                        Comment


                        • in multe cazuri garantia se da numai la manopera la piese se geseste un motiv sa nu se dea,daca se intampla ceva cu piesa pespectiva

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian View Post
                            Daca nu vi cu suport concret, este zero ce spui.

                            Pt perioada aceea desigur ca raspunde de acuratetea instrumentului.
                            Procedural sunt permise niste abateri, daca iese din ele, e decalibrata.
                            .

                            A pune la naftalina inseamna ca nu mai trebuie etalonata cheia, se face numai metrologarea care NU presupune direct etalonarea ei.

                            Crezi ca esti la subiect, dar realitatea e departe de tine.
                            Sunt un tip logic, iar logica imi zice: daca cineva atesta ceva, pentru un interval de timp, atunci raspunde de asa ceva.
                            NU ma intereseaza ce este, cum se numeste, etc. Raspunde de acei parametri.
                            Mai pe romaneste: e ca si cum, atunci cand cumperi masina de noua, ti se ofera certificatul de garantie si iti zice: aveti grija sa nu o turati mai mult de 4500 rpm, sa nu mergeti cu mai mult de x km/h sa nu o luati pe coclauri etc, ca nu o sa mai aveti garantie. Daca mergeti pe bulevard, neted si o tineti in garaj, e ok...
                            Intelegi logica?
                            Atat timp cat acel organism calificat, imi atesta niste indicatori, nu trebuie sa imi stresez neuronii, ca daca il folosesc - mult putin, prea mult, se decalibreaza, iese din parametrii si devine sanctionabil de un audit.
                            Intelegi acum, poate? "Ceva" nu exista in precizie. Abateri-abateri, dar eu pot folosi instrumentul in intervalul mentionat, de cate ori am nevoie, fara sa fiu tras la raspundere.
                            Trebuie sa fie exact.
                            P.S. As fi vrut sa iti ofer niste marturii, evident cenzurate ''putin'' si strict in privat. Dar vad ca...nu se poate
                            Zile linistite iti doresc!
                            Last edited by 77sky; 26 May 2012, 23:19.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • Salut!

                              Am un Logan diesel de 70 CP care anul asta in august face 5 ani si care are 32000 Km. Anul trecut cand m-am dus la revizia de 4 ani la reprezentanta Dacia (Auto Europa, Timisoara) mi-au cerut peste 2000, pret in care intra pe langa distributie si revizia obisnuita (ulei, filtre etc). Evident ca am facut doar revizia si am amânat distributia. Dar acum ma asteapta iar un drum pe afara de vreo 1500 km....

                              Poate e important sa precizez ca jumatate din km facuti sunt pe autostrazi, in strainatate. Deci la viteze de pana in 140. Ma gandesc ca din cauza turatiilor mari cureaua de distributie a fost solicitata mai tare. Asa o fi?

                              Am inteles ca sunt sanse mai mari ca distributia sa se duca imediat dupa ce ti-o schimba (daca esti ghinionist) decat imediat dupa ce expira termenul fatidic de 4 ani/60000 km. Pana acum (sa bat in lemn) nu am avut nicio problema cu masinuta. Deci ce sa fac, sa schimb sau nu distributia? Sa risc sa plec la drum cu distributia veche sau cu una nou-nouta?
                              Last edited by Panzaru; 27 May 2012, 21:14.

                              Comment


                              • Daca se rupe distributia in urmatorii 1500 km, inseamna curat ghinion, altfel nu ai probleme. Rulajul e mic, mai ales ca ai km "reali", adica mers extraurban, nu stat in trafic si mers in gol (timpul ala de functionare nu reiese in km de pe bord, deci e rulaj in plus). Dimpotriva, mersul in afara orasului inseamna stres mai mic pentru distributie, mai putine opriri/porniri.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google