eu am un 1,4 cu 32000 km si-mi da ulei pe la capacul de distributie ce ma sfatuiti cam care ar fi problema
distributie logan
Collapse
X
-
Originally posted by bossake View Postdaca e cineva interesat de costurile detaliate de pe factura (ore manopera, cost anumite operatiuni, cost piese sa imi zica
Comment
-
Salut, am si eu nevoie de ceva informatii de la cei care au schimbat simeringul de la distributie, cel care vine pe arborele cotit.
Pinionul pe care sta cureau de distributie iese la mana sau trebuie o presa?
Ca sa ajungi la simering trebuie dat jos si "capacul" din spatele pionului?
Multumesc
Comment
-
Sunt bucuros ca am reusit sa imi programez schimbarea distributiei pe ultima suta de metri, desi nu credeam ca o sa mai reusesc, adica pe 29.06.2013, ultima zi de promotie de la Dacia.
In cazul meu, masina fiind din 2007 o sa am reducere la piese si manopera de 30%.
Oare sa imi schimb si pompa de apa? Eu inclin spre da..
Ce piese o sa foloseasca? Sunt identice cu echiparea de fabrica?
Oare pot sta linistit inca 4 ani sau 60 mii?
Acuma am 73 mii fara nici un fel de interventie la distributie, accesorii, pompa de apa si totul merge perfect.
Comment
-
Nicio distributie nu e garantata atat (60k sau 4 ani), ci depinde de garantia masinii. Initial garantia de baza era de 18 luni. Daca ti se rupea distributia la 19 luni si 3k, erai bun de plata.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Scuze de offtopic, dar voua vi s-a intamplat ca dupa schimbarea distributiei sa porneasca motorul la o cheie mai lunga si sa aiba un relantiu usor neregulat la cald? 1.4 MPI
Am schimbat de curand distributia si fix la 4 zile dupa aceasta operatie am sesizat ca dimineata la rece motorul porneste dupa o cheie mai lunga si in trafic cand e motorul la temperatura normala, are un relantiu usor instabil parca se balbaie.
Au fost schimbate bujiile, curatat senzor turatie, verificat baterie(incercata si cu alta baterie), chiar si verificat de terster la dacia service.Pe tester totul e OK. Am citit si pe celelalte threaduri legat de MPP si corp clapeta si de garnituri, dar ce mi se pare foarte ciudat este ca motorul a mers perfect pana la distributie si dupa are aceste simptome.
Comment
Comment