In caz de intereseaza pe cineva , la loganul din dotare distributia+kit de accesorii + manopera la AMG Pantelimon costa 1150ron.Personal mi se pare un pret mai mult decat ok , daca iau piesele separat + manopera tot acolo ajung , asa nu mai alerg dupa piese
distributie logan
Collapse
X
-
eu zic ca piesele luate "de la mama lor" sunt si mai ieftine.
chestia e ca in manopera lor intra (pe langa salariile angajatilor, scule, impozite, taxe etc etc) si garantia pe care ti-o ofera. in cazul in care dorel buleste ceva sau piesele sunt neconforme, servisul te despagubeste tot din banii tai.
Comment
-
Nu e chiar asa . "Mecanica Grea" prefer sa o cumpar din magazin cu bon/factura/garantie . Distributia este 540-550ron (kitul+pompa de apa) iar kitul de accesorii undeva la 300ron , 850 , iar pana la 1150ron ar veni 300ron manopera .
De mentionat ca ma aproprii de 90.000km si cei 4 ani de cand am distributia pe masina (logan ph2) , o sa revin cu poze la momentul cand o voi schimba (poze cu cureaua/pompa de apa , etc..)Last edited by Nimeni; 20 August 2013, 08:48.
Comment
-
Am cautat pozele cu distributia schimbata acum cativa ani la 61k.
Se observa ca ambele curele erau in stare buna.
Rolele Koyo nu le-am pozat, pareau si ele ok.
Pompa de apa se rotea bine, rulmentul nu avea joc.
Probabil ca distributia mai mergea tinuta pe masina destul.
Cineva cu un Golf benzinar (2002 sau 2003, nu mai tin minte) imi zicea ca la ei distributia se schimba la limita de km (parca 90k) sau 6 ani ca interval. Daca mecanicul decide, la 6 ani sa zicem, ca distributia arata ok, se va face inca o verificare peste inca 30k, ceea ce mi se pare cam mult. In 30k se poate rupe de 2 ori, nu odata.
Cu toate astea, 4 ani anuntati de Renault ca interval, mi se par prea putini. Toti producatorii de curele garanteaza 6 ani. Inteleg ca atunci cand schimbi la numarul de km, se impune, dar la 4 ani...Last edited by mr.K; 20 August 2013, 09:19.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCineva cu un Golf benzinar (2002 sau 2003, nu mai tin minte) imi zicea ca la ei distributia se schimba la limita de km (parca 90k) sau 6 ani ca interval. Daca mecanicul decide, la 6 ani sa zicem, ca distributia arata ok, se va face inca o verificare peste inca 30k, ceea ce mi se pare cam mult. In 30k se poate rupe de 2 ori, nu odata.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Eu n-am citit manualul la Golf (ca nici nu-l are ), doar ca in functie de anul de fabricatie a masinii, intervalele difera din ce stiu.
Si la modelele mai vechi, culmea, intervalul e mai mare decat la cele mai noi.
Un prieten are Octavia 1.9 tdi din 2006 si la 90k si 6 ani vechime, i-au inspectat cureaua si au zis ca e ok, sa revina dupa un an/maxim 120k.
Curelele folosite de VAG sunt Contitech. Din ce am cercetat, curelele Contitech sunt garantate de producator 8 ani, daca producatorul masinii nu da alt interval de km/timp.Last edited by mr.K; 20 August 2013, 11:31.
Comment
-
Eu stiu doua Passat-uri 2003, cumparate din Germania cu peste 250k la bord si carte service in care erau trecute reviziile de distributie la 90k, 150k si 210k (bifate ca fiind schimbate). Asta scria si in cartile de intretinere.
Un Golf 2007, primul proprietar, distributia schimbata prima data la 90k. A vandut-o la 137k, deci n-a apucat a doua distributie la el.
In fine, poate mecanicii nostri sunt mai instruiti decat cei din Germania si stiu ei ce stiu.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Nu comparati intervalele de schimb distributie si revizie de la noi (din partea de est) cu vestul. Din cauza prafului mai mult de la noi producatorii dau intervale de schimb mai mici la noi si mai mari in vest. Valabil si la Renault. Daca ati avea o carte tehnica de la un Reno din Germania sau Franta o sa vedeti ca au intervale de revizie mai mari, dar la noi sunt mai mici. Pt aceleasi masini se editeaza manuale si carti de service in functie de tara in care vor fi exportate.
Praful este inamicul nr1 al curelelor pentru ca rolele impregneaza particulele de praf in curele iar acesta se cristalizeaza in interiorul curelelor. Rasuciti o curea uzata si veti observa niste particule stralucitoare. Acela este nisipul si praful impregnat de role in curea.
Mai conteaza si regimul de mers, daca se merge pe autostrada la viteza constanta sau in regim tranzitoriu cu multiple accelerari si frana de motor.
Personal eu nu o sa schimb distributia de fabrica pana pe la 70k desi in carte scrie 60k.
Comment
-
Si eu cred la fel.
Cat praf o fi pe sosele, cureaua de distributie e oarecum protejata.
La VAG cred ca se recomanda inspectarea vizuala la un anumit numar de km mai degraba pentru a vedea daca nu sunt scurgeri de lichide pe curea, nu ca ar falfai cureaua fasii fasiute.Last edited by mr.K; 20 August 2013, 12:55.
Comment
Comment