distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si personalu' din service-uri migreaza intr-o veselie, inclusiv mecanicii.
    E normal, isi vad interesu'. N-as zice ca o reprezentanta dacia mica (ca sunt si de-astea destule in Buc.) "produce" mecanicosi mai competenti decat sa zicem un service non-reprezentanta mai maricel asa.
    In schimb, da, la reprzentantele mari unde schimba aia distributii pe zi cam de cate ori te speli tu pe zi pe maini, da, poate fi o garantie a calitatii lucrarii...desi si aici depinde si de noroc in final.

    Comment


    • Eu mai am o teorie: la cati franci mai costa un motor de Logan, mai da-l dreaqu, ca-l schimbi cu totul daca ai nenorocul si se duce totusi distributia cumparata dintr-o sursa buna, nu din Vitan.
      Adica, nu detine reprezentanta Dacia cheia fericirii posesorului de Logan, tocmai pentru ca-l face la bani cu prea mult. Enorm de mult, raportat la pretul normal.
      Last edited by mr.K; 3 March 2014, 21:33.

      Comment


      • Pai si cati franci mai costa un motor de logan?
        Vorbim de unu' nou sau unu' sh cu grad cunoscut sau necunoscut de uzura?

        Comment


        • Al tau de pe masina e nou?

          Erau 1.4 mpi acum cativa ani, pe stoc, cu 750 de euro. Cat 2 distributii la reprezentanta.

          Acum, nu cred ca mai sunt motoare noi, cel putin, nu de 1.4/1.6.
          Dar sh, un 1.4 costa cateva sute de lei, cu 1500 de lei iei unul bun.
          Last edited by mr.K; 3 March 2014, 21:40.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Al tau de pe masina e nou?
            Normal ca nu e nou, da io stiu cum l-am grijit.

            Si cu manopera de inlocuire motor, ajungi lejer la 1000 oiro.

            1500lei motor echipare completa...poate doar de la un taxi obosit, cu 500 mii km in el.

            Comment


            • Da bre, dar pui supape noi, o iei de la zero.
              Sa fim seriosi, cate distributii rupte (curea) stiti? Vorbim aici de parca distributia se rupe la fel de normal cum rasare soarele.

              Si cu manopera de inlocuire motor, ajungi lejer la 1000 oiro.
              Adica tu ai dat 350 de euro pe distributie, dar 1000 de euro pe alt motor ti se pare mult. Nu mai inteleg.
              Last edited by mr.K; 3 March 2014, 21:46.

              Comment


              • Pe forum sunt cateva cazuri...sa zicem ca e spre neglijabil procentu'.

                Da cati posesori de logane is pe langa astia dupa forum in total, ha?

                Comment


                • Nu stiu. Stiu ca tu ai dat 1500 la reprezentanta, cand cu 800 de lei puteai aveai kiturile originale+pompa de origine+manopera in reprezentanta, iar cu 700 de lei stateai un weekend in plus la Sinaia sau la Mamaia.

                  Comment


                  • 1500lei plus, te rog frumos nu rotunji in minus
                    Last edited by IancuMIC; 3 March 2014, 22:25.

                    Comment


                    • Daca noi ne plangem de scorurile din reprezentanta cei cu masini Renault care au aceleasi motoare ce sa mai zica?
                      Care-aveti Renault, fuguta la reprezentanta ca a-nceput promotia la Kit-ul de distributie "Renault service fara surprize" (priviti preturi acolo!).


                      Originally posted by cb10 View Post
                      Imi scapase ca el are MPI
                      1,6 16v nu e MPI?

                      Comment


                      • Daca noi ne plangem de scorurile din reprezentanta cei cu masini Renault care au aceleasi motoare ce sa mai zica?
                        Sa spuna ca au si alte variante. Dar nah, ignoranta si lenea se platesc. Si garantia.

                        Comment


                        • Si-acuma daca io ma simt mai snob si vreau sa benficiez de "oferta" de la reno, ma baga in seama cu dacia? Unde ma incadrez, la clio II?

                          Comment


                          • Da, la Clio II. Am un coleg la serviciu cu Clio II 1,4 mpi (fix ca la Logan) si unul cu Clio III 1,4 16v, ambele SYMBOL, dupa prima revizie n-au mai calcat pe la reprezentanta.

                            Comment


                            • Au dat drecu si garantie si tot?
                              Last edited by Kojak; 3 March 2014, 22:54.

                              Comment


                              • Da, dar 'skepsisul' e-n alta parte, cel cu Clio III are ruda fost mecanic de reprezentanta Renault cu experienta de 12 ani care si-a deschis service si repara numai Renault, service-ul nu e un garaj in spatele blocului, omul sta la curte si e dotat cu absolut tot ce-i trebuie ca intr-o reprezentanta (elevator, tester, SDV-uri, orice - eu am ramas masca cand am mers prima data la el). Gandeste-te cati bani poti scuti cu un asemenea om si ai si garantia calitatii ca asta nu-si permite sa dea chix ca si-a pierdut toti clientii dar nu e cazul.
                                Last edited by Cromatic; 3 March 2014, 23:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google