distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro nu rezolva nimic vis-a-vis de garantie daca a trecut chiar si un an si o zi. Garantie pa, s-au spalat pe manini baEtii!


    Apropos de gherlele pe care le da dacia din cand in cand cu masinile noi!

    Unui vecin cu un logan 1 faza 2 (1.6 mpi), cam cu 5 ani vechime, actualmente cca. 34mii la bord, dupa 8 luni de la achizitie si cca. 5000km (masina luata de noua de la meridian) ii sare distributia (in mers) undeva pe langa Targoviste. Chemat platforma, masina tractata in Buc. la meridian in service, etc...deviz de reparatie IN GARANTIE, 13.800lei(!!!). Nu stiu cat era un logan 1.6 full in 2009, probabil undeva pe la 9000 si ceva - max. 9000. Deci dauna aia a costat mai mult de 1/3 dintr-o masina noua!!!

    Pe de alta parte, omu' a recunoscut ca in prima faza, desi a auzit ceva zgomote anormale cand i s-a oprit motoru', a mai incercat sa dea de cateva ori la cheiem fara succes...deci daune maxime. Omu' pe la saijde ani, deci nu s-a pus problema de forje sau alte nebunii.

    Acum e multumit de masina, cica i-au facut-o bine aia si e ca noua.

    Oricum, e primu' caz pe care-l aud cu distributia de fabrica rupta la km f. putini.
    Last edited by Kojak; 1 June 2014, 23:17.

    Comment


    • Cu 3000 de euro cat a fost devizul, puneai 3 motoare noi. Reprezentantele fac ce pot sa ia o parte din profitul Dacia.

      Comment


      • 13.800 lei???? Unde s-a dus? La Bavaria? I-au pus motor de BMW?
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • meridian sud, cica. si io am ramas cracanat cand am auzit. probabil la banii aia au dat schimbare totala de motor.
          Last edited by Kojak; 1 June 2014, 23:31.

          Comment


          • Stiu cazuri cu motoare terminate din cauza lantului de distributie, la 2.0 N47 de pe BMW. La cele in garantie, se schimbau motoarele cu totul, fara costuri din partea clientului, iar la cei fara garantie, devizul era cam 4000 euro, adica putin mai mult decat la "uzina" 1.6 de pe Dacia
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • motorul se schimba doar daca supapele au lovit atat de tare pistoanele-bielele de le=au deformat sau fisurat. se schimba chiuloasa , supape , pinioane , garnituri , distributie evident , ulei , kit de accesorii , etc

              si eu stiu un 1.6 16v cu cureaua rupta la 5000 km. daca nu era prestige si era chel era dauna totala...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Reprezentantele fac ce pot sa ia o parte din profitul Dacia.
                Cât de mult s-ar strădui reprezentanţele, tot nu au cum nici măcar să se apropie de profitul Dacia.
                Legat de distribuţie sunt atâtea păţanii încât s-ar putea scrie volume întregi pe tema aceasta. O sursă de încredere de unde să cumperi piesele plus un mecanic bun vor face întotdeauna diferenţa.

                Comment


                • Originally posted by Costi-bc View Post
                  si eu stiu un 1.6 16v cu cureaua rupta la 5000 km. daca nu era prestige si era chel era dauna totala...
                  Apropo de 1.6 16v... poti detalia putin aceasta poveste? Ce s-a stricat, cat a costat, unde s-a reparat, ce curea era cea rupta, etc...
                  O chestie interesanta: un vecin are un Cielo, tot 16v (Dohc) si...i s-a rupt cureaua de distributie! S-a dus la service convins ca are daune semnificative dar cei de acolo i-au spus o particularitate a acestor motoare de Cielo: nu se strica nimic cand se rupe cureaua. Explicatiile fiind ceva de genul ca pistoanele nu ajung niciodata sa atinga supapele, chiar daca pistonul e la maxim sus iar supapa e deschisa, iar culbutorii fiind hidraulici in mmentul ruperii distributiei, raman fara nu stiu ce presiune de ulei, nu se mai misca si astfel se protejeaza chiulasa.....
                  Dn cate stiu si 16v de la Dacia are asemenea culbutori hidraulici si oare sa functioneze acest tip de protectie impotriva daunelor ca la Cielo?

                  La cielo de care vorbeam s-a schimbat cureaua si gata!

                  Comment


                  • Originally posted by CeDeBe-L View Post
                    ...o particularitate a acestor motoare de Cielo: nu se strica nimic cand se rupe cureaua.
                    La cielo de care vorbeam s-a schimbat cureaua si gata!
                    Tocmai de aceea au şi dat faliment.

                    Comment


                    • eu cred ca e vorba de 1.5/1.8 8v ... la 16v ar trebui sa se faca tandari indiferent de marca

                      Comment


                      • ...o particularitate a acestor motoare de Cielo: nu se strica nimic cand se rupe cureaua.

                        Originally posted by Ampt View Post
                        Tocmai de aceea au şi dat faliment.
                        Corect! Mai aveau si piese relativ ieftine, tabloul complet pentru dezastrul finanicar. Uite la Renault, de cand au scos pe piata Dacia, le merge de minune.

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Stiu cazuri cu motoare terminate din cauza lantului de distributie, la 2.0 N47 de pe BMW. La cele in garantie, se schimbau motoarele cu totul, fara costuri din partea clientului, iar la cei fara garantie, devizul era cam 4000 euro, adica putin mai mult decat la "uzina" 1.6 de pe Dacia
                          Pun pariu ca aia 4000 de euro erau dupa o participare comerciala din partea uzinei.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă


                            Raspuns de la Dacoserv...zgomot tehnologic normal la nivelul distributiei.

                            Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
                            Attached Files

                            Comment


                            • Incearca si un service competent, cum ar fi Serus.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Originally posted by ionut27 View Post
                                Serus, pe Soseaua de Centura, dar in ultima vreme nu am mai fost multumit de ei. Majoritatea interventiilor serioase au fost facute pe casco, dar dupa ce mi-au gresit culoarea la aripa spate, uitat sa imi lege un fir la proiectoare, mi-au pus un stop care mai apoi s-a ingalbenit, un butuc montat gresit, si alte cateva maruntisuri, mi-e cam scarba sa mai trec pe acolo!

                                Am luat si antigelul si apa distilata si discuri si placute, dar pe care nu le montez acolo!
                                Am uitat sa mai spun ca am luat si 2 jante care dupa prima iarna sunt pline de rugina!
                                daaa... foarte competenti. fac pariu ca nu sunt mai buni decat dacoserv.
                                acum depinde si peste ce mecanic dai. in general e bine sa-ti alegi unul al tau.
                                sau daca n-ai mai fost, sa ceri referinte la colegi. eu lucrez numai cu "nea" Viorel Niculae, unu' mic de statura si mai indesat. are max 50 de ani, dar e meserias.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google