Kitul de distributie de origine a fost luat din service si continea curea gates made in uk si rola koyo made in japan.La momentul respectiv am pus poze cu cureaua si cu codul de pe ambalaj.Acum sper sa nu fie facaturi!
distributie logan
Collapse
X
-
Vezi rombul ala pe curea?
@guido, etansarea are nevoie de o scurgere ca sa o lubrifieze, cantitatea pierduta pe durata vietii pompei este destul de mica fata de volumul total. Ma crezi sau nu, e alegere ta insa te poti documenta si singur.
Daca te uiti la o pompa noua, vei vedea ca are o gaura speciala pentru a lasa sa iasa antigelul de acolo.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Distractia continua azi a fost chiar amuzant.
Ma duc a 4 a oara in service (pt ca in primele 3 vizite zgomotul nu se manifesta
Zgomotul : http://m.youtube.com/watch?v=Nt_jAwzWZ7E
Raspunsuri de la inginerul reaponsabil cu garantiile.
1. Nu se aude nimic sau poate fi pompa de apa...sau rola (pai se aude sau nu )
- mai dau o tura si ma intorc.
2. Scartaitul asta ? Este tehnologic.
Sau poate Dacia a schimbat furnizorul de piese si au un zgomot diferit.
3. E zgomot de accesorii ( dupa ce m- am repetat de 10 ori ca am pornit o fara curea si face la fel.)
4. Simeringul de la pompa de apa, rola fixa sau rola intinzatoare....seriosss ? Eu credeam ca e rulmentul din toba.
5. Masina nu are nimic sunt zgomote normale.
P.S. filmarea a fost facuta azi la 5 minute dupa ce am plecat din service.
Sent from my GT-I9105P using Forum RunnerLast edited by alessandro; 30 June 2014, 10:53.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostSe aude si din masina garantat, daca e liniste...e filmat cu telefonul.
Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
Dupa cum se aude se freaca ceva pe acolo. Ai grija ca ala nu e zgomot tehnologic si daca se duce distributia se duce motorul cu totul.
Bafta si multi km fara probleme.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View Post@guido, etansarea are nevoie de o scurgere ca sa o lubrifieze, cantitatea pierduta pe durata vietii pompei este destul de mica fata de volumul total. Ma crezi sau nu, e alegere ta insa te poti documenta si singur.
Daca te uiti la o pompa noua, vei vedea ca are o gaura speciala pentru a lasa sa iasa antigelul de acolo.
Intreb si eu, ca un nestiutor. Nu vreau sa ma contrazic cu tine, se leaga cumva ce zici tu, avand in vedere ca in instalatie se face o oarecare presiune in timpul functionarii, dar totusi, de ce pompa mea era curata in locul ala si asta la 150k km ? Nu are gaura aia, sau ?
Am de gand sa fac aceeasi operatiune si nu stiu cum sa-i zic mecanicului sa faca. Daca vede ceva acolo, sigur imi va zice sa schimb pompa.
Comment
-
Mda, asa cum ma asteptam, nici urma de lichid de racire, nici urma de infloritura. Confirm ca am vazut acea gaura de care zici, insa era curata-curata. Deci, pompa care merge, nu se strica . Km in bord (reali): 210.000. Motorizare 1.5dci/63kw, cod K9K 724, fabricatie 2006 "toamna tarziu".
Avea in schimb niste urme foarte fine de ulei, din cauza semeringului de la axul cu came..., pe care l-am schimbat (victor reinz).
Pentru ca aveam pompa deja cumparata ("de origine") si pentru ca mecanicul mi-a zis ca e prea mare riscul de acum incolo, am schimbat-o fara prea mare parere de rau ca am dat banii.
Comment
Comment