Da , stiu , e aproape de preferat sa iau alt motor in cazul ala . Le-am luat de pe daciashop , cutia si inscriptiile par a fi ok , nu miroase a fake deloc . Cureaua o montez in 2 saptamani iar pe cea veche o fotografiez si o prezint aici . Promit
distributie logan
Collapse
X
-
Salutare,
prima distributie facuta la 60 de mii la un service din zarnesti (bosch care service) o amestecatura de piese after market dupa care pompa de apa a inceput sa picure (airtex), norocul meu a fost ca am facut inca 60 de mii in 6 luni si a trebuit sa-i fac din nou distributia, de data asta cu piese de origine intr-un service autorizat dacia (sicaro). La anu va trebuii sa-i fac a 3 a distributie probabil tot cu piese de origine.sigpic
Broker de asigurari DESTINE
Comment
-
Dupa cum am promis revin cu fotografii post operatie . Vechea curea este tot foarte solida dar si-a pierdut din elasticitate . Nu cat sa apara crapaturi dar e clar mai putin elastica decat cea noua . Nici vorba de microfisuri cum deja aparusera pe cea de accesorii . Sigur mecanicii au tendinta sa le supra-intinda la montaj , am gasit-o mai slaba decat mi-au montat-o ei (cam naspa dar nu dincolo de limita bunului simt altfel protestam ). Rola era in perfecta stare - bineinteles am lasat-o acolo - pe cea noua o voi monta cand miros eu ca pica pompa de apa (peste 4-6 ani impreuna cu alta curea - sper sa ma asculte )
Funny fact , au vrut sa-mi schimbe discurile si placutele de frana . Placutele ca placutele .. hai sa zicem ca ar fi fost ok la 40000km dar DISCURILE ? Impreuna cu primul set de placute ?
Concluzie pe la 8 ani e ok sa se schimbe preventiv primul set de distributie .
Gates zice 6 ani la toate , da ei pun si la ferrari-uri si la alde porsche intelegeti ideea la cum se utilizeaza dacia mai merg tolerati inca 2-3 ani .
Comment
-
da dar pt ferrari/porsche fii sigur ca, gates nu pune aceeasi curea ca pe logan
nu stiu cine e furnizorul de distributii pt vw de ex, dar pt motorizarile pe benzina 1.2/1.4tsi, acestea au distributii pe curea care se schimba la 240.000 km fara limita de ani. dar nu-s curele obisnuite, sunt ranforsate cu kevlarLast edited by cristi....; 7 February 2015, 20:22.
Comment
-
Da , e mai lata /mai lunga dar din acelasi materiale (spre deosebire de exemplul tau , care ar trebui culmea sa fie in sprijinul postului meu cand ai alte materiale se vede de la o posta diferenta )
Dar ce imbatraneste , cauciucul HNBR e de fapt o bestie in materie de rezistenta in timp :
Ce omoara curelele aftermarket sunt cei ce le tensioneaza manual ochiometric .PUNCT. De-aia crapa si pompa de apa dupa .Attached Files
Comment
-
Corect, d-asta spun ca e important sa se mearga la un service bun care sa se si foloseasca de intrumentele de masura din dotare, pt tensionarea curelei...e foarte important.
Si eu pot schimba cureaua, chiar nu e mare branza, dar oare de ce NU o fac...? Pt ca nu vreau cum spui tu, sa o intind asa ochiometric.
Comment
-
N-am schimbat-o , e mai scumpa decat aia de distributie si non critica ( poate sa ma lase si la mare ca tot pot sa ma intorc pana acasa ) . O schimb imediat ce imi da motiv real (vre-o rola scartaitoare , vre-o suvita rupta etc ) . O poza e cu blitz , una nu, de-aia par diferite dar e aceeasi cureaAttached Files
Comment
-
Daca si o curea de 70 de lei a ajuns sa fie prea scumpa pentru a fi schimbata, ma mir ca nu faci o criza de nervi cand alimentezi la benzinarie.
poate sa ma lase si la mare ca tot pot sa ma intorc pana acasaLast edited by mr.K; 8 February 2015, 12:12.
Comment
-
Originally posted by Drogas View Postcand se rupe aia de accesorii se infasoara peste cea de distributie... aici e baiul
@mrK .
350 lei +manopera . Am bani dar in acelasi timp am oroare de risipa (hmm poate de-aia am bani ).
Sau propui sa pun ceva ieftin din targ pt a in locui o originala cunoscuta a face peste 100000 km . Mania asta cu schimbatul a depasit limitele bunului simt , mecanicul montase testerul de baterii pe manson si facand contact doar tangential pe borna , doar doar de o da eroare pe baterie , vrea sa-mi schimbe discurile impreuna cu primul set de placute si nu e in stare sa judece faptul ca o rola e ok cand e ok (miscare rotunda , fara pic de joc )
Originally posted by mr.K View PostAr fi de mirare sa ajungi de la Constanta la Bucuresti fara incarcare baterie. Numai farurile iti termina bateria, nu le aprinzi iti iei amenda care e mult mai mare decat costa cureaua.
Comment
-
Originally posted by Drogas View Postcand se rupe aia de accesorii se infasoara peste cea de distributie... aici e baiul
@Ahernar, asa-i ca n-ai vazut cum arata pe interior (cea cu canelurile longitudinale) o curea de accesorii dupa 4 ani de utilizare indiferent de nr. de km ?
Deci avem mai multe exemple de intretinere. "Las-o ca merge asa", "ca la carte", "dupa ureche", etc.
Orice rola veche are un anumit grad de uzura, care uzura este accentuata foarte mult la montarea unei curele noi. De aceea, schimbarea presupune inlocuirea tuturor partilor aflate in miscare. Dar, fiecare face cum doreste...Last edited by guido; 8 February 2015, 12:58.
Comment
-
Octavian
"Corect, d-asta spun ca e important sa se mearga la un service bun care sa se si foloseasca de intrumentele de masura din dotare, pt tensionarea curelei...e foarte important.
Si eu pot schimba cureaua, chiar nu e mare branza, dar oare de ce NU o fac...? Pt ca nu vreau cum spui tu, sa o intind asa ochiometric."
Depinde de rola intinzatoare , spre exemplu la D4F n-ai nevoie de aparat de masurat tensiunea in cureasigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment