distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca la distributie se merita sa mergi pe origine.
    Sunt colegi pe forum care vand kituri si pompe la preturi foarte bune, eu personal am fost multumit de calitatea distributiei cumparate si montate.
    Neplacerile cauzate de o pompa schimbata care curge sunt prea mari, ca sa nu merite diferenta de pret.

    Dar, poate pompa ta nu trebuie schimbata.

    Comment


    • Dupa multa documentare am schimbat si eu intr-un final distributia. Am folosit ca piese urmatoarele: curea distributie contitech (35 de lei) curea accesorii contitech (52 de lei) rola intinzatoare ina (120 de lei) pompa de apa hepu (160 de lei) antigel tip de febi mixt (4.5l 66 de lei). Toate piesele au fost cumparate de la autokarma unde am si efectuat schimbarea de distributie (300 de lei). Curelele aratau ca sunt fabricate in Germania iar pompa de apa am uitat sa ma uit. Baiatul care a facut distributia a fost ok si mi-a raspuns la orice intrebare pe care I-am adresat-o. Desi am schimbat curelele la aproape 8 ani si 75.000 km ele aratau intr-o stare mai mult decat buna. Nu recomand sa stati cat am stat eu cu ele pe masina insa daca as fii stiut in ce stare sunt as mai fi circulat cel putin un an cu ele. Pompa de apa arata foarte ine fara scurgeri. Din propia experienta si citete pe aici piesele dupa masina venite din fabrica sunt mult mai bune fata de cele aftermarket.
      In final vreau sa va multumesc celor care mi-ati raspuns la intrebari atat aici cat si in privat. DAca aveti vreo intrebare cu mare placere am sa va raspund.

      Comment


      • Va salut. Astazi, dupa o verificare lichide pe la motor, am observat pe cureaua de accesorii o fasiuta foarte subtire ca o ata de 1 mm pe o lungime de aprox. 10-15 cm lipsa. Am pornit motorul, si se aude ca un mic zgomot ritmic, nu foarte puternic, dar in zona curelelei/rolelor.
        Mentionez ca am schimbat kitul de accesorii(role + curea) acum 7 luni si 15.000 km, impreuna cu kitul de distributie si pompa de apa si au fost montate produse de origine.
        De multe ori se aude si un scartait scurt la pornire, care e existat si inainte de schimbul distributiei.
        E nasoala rau, ce ar trebui facut, schimbat, sau mai pot merge o perioada asa?
        Imi pare rau ca nu am pozat acea ata desprinsa cum trebuie, deoarece m-am grabit sa pornesc motorul sa vad pe ce lungime se intinde si n-am mai reusit sa opresc motorul sa "prind" acea zona.
        Repet, acea bataie e destul de fina,dar se aude pe fundal si oarecum acoperita de tzacanitul injectoarelor GPL.
        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
        Attached Files

        Comment


        • S-ar putea sa mai ai inca garantie. Deci du-te unde ai facut montajul sa-ti rezolve problema pe garantia produselor.
          Cel mai probabil ca se va exfolia in continuare cureaua pana cand va ceda definitiv.

          Comment


          • Am vazut curele cu mult mai uzate decat cea din imagine care mergeau cine stie de cand. Parerea mea e sa verifici rolele, de fapt.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Originally posted by andreyi View Post
              Va salut. Astazi, dupa o verificare lichide pe la motor, am observat pe cureaua de accesorii o fasiuta foarte subtire ca o ata de 1 mm pe o lungime de aprox. 10-15 cm lipsa

              De multe ori se aude si un scartait scurt la pornire, care e existat si inainte de schimbul distributiei.
              Cureaua e ciupita; scenarii pot fi multe : montaj gresit al curelei, neschimbarea rolelor ( desi tu zici ca leai schimbat, insa daca nu stai langa ei cand le monteaza poate iti lasa tot kitul vechi) sau ne-intinderea ei corecta desi nu cred asta, intinzatorul este automat

              Verifica cum calca pe role si fulie.....rolele le vezi usor daca nu au fost schimbate, au uzura pe ele; apoi vezi cum calca pe fulii;

              Daca rolele sunt ok, atunci poate nu a fost pusa correct, o vei repune correct si urmaresti ;

              Daca tio sfasie in continuare, incepi sa verifici fuliile, este posibil una sa fie descentrata si in mers tio taie

              Comment


              • Totul a fost montat si schimbat in prezenta mea, am luat si piesele vechi acasa. Doar ca ce am observat ca ciudatenie, rolele vechi erau metalice, iar cele noi de origine erau din plastic, si mi s-a parut curios.
                Absolut toate piesele sunt de origine si sunt achizitionate de la userul Planetara, la recomandarea colegilor de forum care achizitioneaza de la el, iar montajul a fost efectual la un mecanic recomandat ce lucreaza in reteaua Renault/Dacia, deci nu beneficiez de nici o garantie la nimic.
                Nu incerc sa dau vina pe nimeni momentan, am montat cu toata increderea tot ce tine de distributie si am schimbat absolut tot, doar incerc sa gasesc o explicatie pentru acea "exfoliere" care, totusi, nu pare serioasa.
                Am luat legatura cu un alt amic mecanic sa arunce o privire la problema zilele urmatoare, si eventual o sa schimb doar cureaua de accesorii, dar cu una Gates sau Contitech, pe care eventual sa o achizitionez de la un magazin serios.
                Exista totusi sansa sa fi prins vreun obiect ceva intre curea si rola si din acest motiv sa se fi "ciupit"? Nu am vazut totusi urme urate de frecare pe curea, e doar o zona "agatata".
                Sunt profund dezamagit, masina merge fara probleme, nu sunt zgomote suspecte la distributie/accesorii, suieraturi, huruituri, etc. Doar ocazional un scartait scurt de juma' de secunda cateodata la pornire, care e de cand am luat masina (de peste 80.000 km).
                Si sa nu uit, exista sanse sa se duca dracului cureaua daca mai merg cateva zile macar?

                Comment


                • Da, rolele noi sunt de plastic ; bine, daca kitul este schimbat ( ai garantia vizuala) plus omul este de incredere ( si eu am luat de la colegul planetara, are piese originale ) atunci eu zic sa depistezi intai cauza inainte sa cumperi o curea noua;

                  Mai exact, am scris mai sus : repui cureaua veche correct si urmaresti cum calca, daca tio mai ciupe ; daca repeta isprava incepi sa verifici fuliile ( vezi la fulia vilbrochenului sa nu fie descentrata)

                  Totusi nu este in regula cu acel scartait de care zici....insa daca zici ca ai schimbat kitul accesorii

                  Nu cred sa se duca dracu asa de repede, eu am tinut un kit de accesorii 200 000 km iar in ultimii 30-40 000 km rolele se facusera conice ( nu cilindrice ) iar din curea imi taiase efectiv un canel intreg, in lungul ei si tot a tinut vreo 15 000 pana am schimbato - nu te indemn sa faci ca mine, iti spun doar ce am patit eu


                  L.E : pt pacea ta sufleteasca, pana ii dai de cap evita franele de motor violente precum si pornitul in mers
                  Last edited by Hirayama; 10 January 2016, 21:31.

                  Comment


                  • Exfolierea curelei dupa atat de putin timp se poate datora unui defect de fabricatie al curelei. Bineinteles pot fi si ce au zis colegii mai sus, dar eu tind sa cred ca e defect de fabricatie, care in general se rezolva pe garantie.
                    Producatorul curelei ofera garantie, daca ai factura. De asemenea daca montajul s-a efectuat intr-un service autorizat. Acum, cu serviceul se mai poate scalda problema, dar e musai sa ai factura.

                    Ca o paralela: umbla vorba prin sat ca piesele "de origine" Dacia sunt cele mai piratate/contrafacute. Asta din cauza ca cererea e mare si oricine e disperat dupa preturi mici. Nu spun ca ce ai luat tu este contrafacut sau ca toate piesele de pe piata sunt facaturi, dar sansele sunt foarte mari. Oricum, e greu de verificat provenienta pieselor. Eu am ales piese aftermarket, inclusiv ulei.

                    Fulia nu calca pe interiorul curelei? iar dupa cate pare in poza exfolierea e pe exterior, acolo unde calca intinzatorul si rola de ghidaj, daca exista, nu mai tin minte exact.
                    Last edited by yux_mm; 10 January 2016, 21:50.

                    Comment


                    • Voi merge la un mecanic sa verifice daca acea curea calca cum trebuie, si eventual sa verifice si rolele si apoi cumpar ce-i de cumparat. Eventual revin cu niste poze mai clare, multumesc oricum pentru sfaturi.
                      Si, da, exfolierea este pe exteriorul curelei nu chiar in mijloc.

                      Comment


                      • Am fost astazi la mecanic si mi-a schimbat cureaua de accesorii care arata in felul cum se vede in poze. Efectiv era o fasie rupta pe lungime.
                        S-au verificat rolele si fuliile, cum calca, etc, si concluzia mecanicului a fost ca totul pare in regula la masina si chiar daca i se pare ca aceasta curea, dupa aspect si marcaje, ar fi de origine, din experienta lui in astfel de cazuri, concluzia rupturii ar fi calitatea indoielnica a ei.
                        Am inlocuit-o cu una Gates, modelul cu eticheta din poza, de altfel cam scumpa, care arata absolut indentic cu cea cu care a venit masina, si care, este neteda pe exterior, nu cu asperitati cum e cea rupta.
                        Curios lucru, tot ce a fost initial pe masina(curele si role, si pompa de apa) au rezistat bine mersi peste 100.000 km, si s-a constatat la demontare de catre mecanic ca erau chiar in stare buna, iar cureaua asta a rezistat 15.000 km.
                        Ce ma fac daca tot ce a ramas pe masina(kit distributie, role, pompa de apa) si care sunt cumparate de la userul Planetara, de la care astept un raspuns in privat, sunt de aceeasi calitate indoielnica?
                        Plus ca, de-abia acum vad ca difera acel cod: 6pk1815 vs 6pk1823xs.
                        Attached Files
                        Last edited by andreyi; 11 January 2016, 21:15.

                        Comment


                        • Din ce am auzit pe la prieteni,se poate rupe si din cauza rolei de la alternator..verifica si aceasta rola poate este de vina.
                          Eu ap pus de origine acum un an am dat cca 60 de lei si avea acele nervuri..nu era neteda.

                          Comment


                          • Arata nasol dupa doar 15.000 !!!
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • daca nu s-a deplasat rola de alernator ca sa o bubuie atunci cureaua e de origine neoriginala

                              Comment


                              • Dupa cum se vede, parerea mea este ca a fost "taiata" si mai putin dpdv al calitatii curelei...

                                Daca zici ca mecanicul exclude defazaj al fuliilor, precum si kitul accesorii verificat atunci ramane factorul uman, logic, respectiv curea montata gresit sau galeti intinzatori stransi prosteste....deci tot eroare umana

                                Te convingi simplu.....daca face din nou e din piese....daca nu face e eroare umana, daca e destept a doua oara nu mai greseste cand tio monteaza

                                Daca vrei calitate premium la curea accesorii cauti si pui Goodyear Gatorback.....printre cele mai rezistente

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google